![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is of wil er bij de Logo? | |||
Ik ben al lid |
![]() ![]() ![]() |
7 | 20,59% |
Ik zou heel graag lid worden als ik gevraagd werd |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Het interesseert me een beetje; dus eventueel |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,82% |
Neen, niet geïnteresseerd |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Neen, ik verfoei de Logo |
![]() ![]() ![]() |
16 | 47,06% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld is rot. ROT zeg ik u!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 februari 2010 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij is de loge een grote onbekende. Ik zou het wel eens van dichtbij willen zien, mijn mening zal ik dan wel vormen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() een goeie kennis van me verklapte mij dat hij toegetreden was ...
ik heel spontaan van : allez, gij zwanst ! ... daar bedankte toch voor ! ... :s k heb m ni zo vaak meer gezien ![]() hij vond dat een hele eer :s ... ik vond hém veel te goed voor dat occulte clubje ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 3 februari 2010 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Toch al 5 logeleden hier op deze draad.
Zoiets had ik verwacht. Ik heb de loge altijd wel intrigerend gevonden. Ik heb dan ook aan de VUB gestudeerd, zowat de kweekvijver van het Grootoosten. De laatste jaren is die loge echter in het politiek correcte vaarwater terecht gekomen, o.a. door het buitengooien van alle leden van het V.B., waardoor het 'libre-pensée' werd vervangen door het 'pensée unique', volledig haaks op de traditionele uitgangspositie van de Loge. Jammer, anders zou ik ook wel lid willen worden. Ik weet immers wie ik moet vragen om mij te vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik metsel doorgaans liever op m'n eentje, dan kan ik dat tenminste ècht vrij doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het niet voor de loge, ik vertrouw hen niet. Natuurlijk is het wel een goed idee om 'vriendschappen' te sluiten met mensen die je later rijker kunnen maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik zou mij niet kunnen voorstellen dat ik vrienden zou hebben in de Loge. In west vlaanderen zal dat zeker niet zo sterk staan. Zit er in de loges eigenlijk veel volk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken nogal wat logeleden. Allemaal vrij normale mensen, niks aan de hand. Zelf ben ik niet echt geïnteresseerd, als pragmatisch agnosticus voel ik niet de behoeft rituelen te vervangen door ritualen. Ik kan zo ook wel nadenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Wat doen ze daar op die bijeenkomsten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat ze ook nog babytjes opaten, maar het kan ook dat dat over iemand anders ging.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor iemand die niet echt in de Loge geïnteresseerd is zijt gij wel goed op de hoogte, eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou feestelijk bedanken! Nu is er toch al niet veel voor vrouwen; maar het idee met anderen een clubje op te richten waar de echte macht wordt verdeeld staat me tegen en volgens mij draaite de loge vandaag vooral om het verdelen van macht boven de stam kiesvee. Democratie wordt daar prachtig opgeblazen, rechters en politici, intellectuelen, schrijvers en journalisten...daar zit de macht en die allianties zijn in mijn opvatting niet steeds nobel of zuiver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit maagden opgeofferd of babietjes gegeten, maar voor alles moet het ooit een eerste keer zijn, he ! ![]()
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 februari 2010 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Op zich is er niets mis mee dat je probeert samen te werken om verder te komen in het leven maar de loge doet het op zo'n achterbakse manier dat ik er nooit bij zou willen gaan. Ik denk nu ook ni da ze mij ooit zouden vragen.