![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() [quote="VlaanderenLeefbaar&Veilig"]
Citaat:
![]() ![]() ![]() De VJM heeft een 25-tal actieve militanten en meer dan 100 leden!!! Ik ben geen militant van hen! Citaat:
![]() Ik ben enkel van geboorte een West-Vlaming tuit maar woon al jaren in Oost-Vlaanderen! En neen, ik ben geen lid van het Vlaams Blok. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() [quote="Guderian"]
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben afkomstig uit West-Vlaanderen (en neen, niet Oostkamp) en woon in Oost-Vlaanderen. Ik ben lid van VJM maar ken bijzonder weinig andere VJM'ers omdat ik zeer zelden naar hun activiteiten ga. Ik ken geen "PvD" die lid is van de VJM. Ik ben lid van NSV en over andere leden van de NSV doe ik geen uitspraken. ![]() Wie die "oliedomme fanatiekeling PvD" dus moge zijn is mij een raadsel. De enige die ik ken die je hier al vernoemde is T.Vdd, waarom zou ik daarover liegen? Ik ben er gewoon zeker van dat jij mij niet kent. |
|
![]() |
![]() |