![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Applaus voor den Herman.
Had men werk gemaakt van wat de mensen echt wilden dan had men het tij kunnen keren. De politiekers hebben echter vooral werk gemaakt van wat ZIJ wilden (vreemdelingenstemrecht - speciale vervolgingswetten van politieke tegestanders, enz )en dus zal het tij niet keren. Raf is trouwens een type voorbeeld van wat die redacteur in GVA bedoelde. Ik denk dat hij het zelfs op Raf zijn maat geschreven had.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb reeds 20 jaar geleden de lokale PVV leiding laten weten dat wij (de traditionele partijen) een fout maakten door steeds weer het Blok op de verkeerde manier aan te pakken en onze wensen als werkelijkheid te beschouwen. Ik heb vrienden die op het Blok stemmen en ik wist toen al dat we fout bezig waren. Het is zover gekomen dat ik er zelf al boos om ben geworden. Neen, het Blok verdwijnt niet van zichzelf. Neen, het Blok verdwijnt niet door haar (en haar kiezers) te boycotten. Neen, het Blok verdwijnt niet door er schijnprocessen tegen te organizen. En neen, het Blok zal ook niet verdwijnen door haar pleidooi voor een vrije meningsuiting, ook al zouden jullie dat nog zo graag hebben. Wanneer gaan jullie dit eens door hebben, zeg? Nog niet genoeg zwarte zondagen meegemaakt zeker? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien bent u door die lange tijd in de VS al wat Nederlands verleerd of zo?
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie nu maar dat je door je hypocriete aantijgingen en laster zelf niet voor racisme veroordeeld wordt, Racistisch Rafke ! |
||
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat je 'Wij zeggen wat u denkt" op één manier kan lezen.
Zou het niet tof zijn moest er een partij zijn die kan zeggen wat wij denken. Bij de VLD zou de slogan zijn. "Wij geven uit wat er in uw portefeuille zit." of misschien beter 'Wij zeggen wat de mensen willen horen." SP.A "Wij geven aan de Walen wat van de Vlamingen is." Het is echt kinderlijk om altijd zo op het blok te zitten mekkeren. Dat is één van de tekenen van onmacht in een eerlijke strijd. Zoals jullie doen, direct aanvallen en afbreken. "Blokkers zijn dom, achterlijk." Blokkers zeggen dat niet over VLD'ers of SPA'ers en andere. Ik snap jullie eigenlijk niet zo goed. Verklaar u nader. En aub, niet beginnen schelden hé.
#31 |
Vreemdeling
|
![]() [size=2]edit: foutje, mijn excuses[/size]
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Als mensen zich niet kunnen verweren met dicussies dan beginnen ze maar te schelden of te riducaliseren
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() De verkiezingscampagne van de VLD kan ook op twee manieren bekeken worden: Verhofstadt zoekt werk. Achter de verkiezingen wel ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() dixit mijn twee dochters: "stoem vlaams blok!!"
Wat er op de site van het blok staat heeft niets met waarheid te maken, maar enkel een selecteren van feitjes die jullie ideologie ondersteunen. Als Verhofstadt de goed nieuws show runt zoals jullie beweren, dan zijn jullie de makers van de slecht nieuws show! Je vraagt je af waarom asielzoekers of andere vluchtelingen nog naar dit door jullie als pokkeland afgeschilderde gebied willen komen en proberen om zich te regulariseren: criminaliteit, werkloosheid, ... ![]()
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() (zucht) Ik ben de verkiezingen nu al beu.