![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Eén raad ..stick to the point !! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hierboven is de eerste point voor u ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt kerel jouw reactie hierop is zielig, ongepast, onaanvaardbaar,... echt ongelooflijk. Ik zou toch beter nadenken vooralleer je dergelijke dingen zegt over dergelijke dingen. Zeker in het openbaar. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan al degene die de naaktfotos en dergelijke een foltering vonden hé.
Zeg nu eens eerlijk van wie zou je gevangene willen geweest zijn? De amerikanen of deze monsters? Je broekje naar beneden of je kopje er stilletjes vanaf? Jullie zagers! Ik ben er zeker van dat de helft van jullie ten eerste de beelden niet eens durft te bekijken en de andere die het wel doen eten de eerste 2h niets meer. Waarom denk je dat de foto's op tv getoont worden en deze beelden niet? Omdat het beide foltering is zeker. Laat me niet lachen é. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je wel het volledig rapport gelezen met alle details van de folteringen ???!! Blijkbaar niet hé ? Weghalen van iemand kleren alleen ? Jong , jong , kom nog eens terug als je de US gruwelijkheden gelezen hebt...en dit is maar het topje van de ijsberg mijn jongen !! En daarbij doe niet zo simpelgeestig over mijn gedachtegoed daar ik deze gruwelheden ook veroordeel..maar je moet realistisch blijven daar dit onvermijdbaar was...het bloed lag te koken bij de extremisten en is hiermee bewezen dat het overgelopen is...jesus zeg ..met wat voor een bende kinderen heb ik hier te maken zeg... :rolle |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Vandaag is verklaard geweest dat een tiental, ik denk nog meer, gevangenen op brutale wijze zijn vermoord. Ik weet niet meer uit welke bron ik deze info heb, maar als zoiets al aan het licht komt, moet het toch op grote schaal gebeuren? En waarom wordt er in Washington zo beraadslaagd of de nog niet gepubliceerde foto's mogen worden vrijgegeven? Mijn gezond verstand zegt dan dat er nog meer moois op komst is, en dat die naakte Irakezes kattepis zijn tov wat nog moet volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij goed, al is het maar een topje van de ijsberg. Ik wacht af wat de top uiteindelijk is, zolang hier niets over bekent is kun jij noch ik zeggen of het erger is of niet. Hoe weet u dat 70% onschuldig zijn? Misschien moet jij net zoals zovelen maar eens bij de fbi ofzo gaan solliciteren. Iemand die zendmasten plaats en hersteld, is dat geen onschuldige misschien? Hij was 100% onschuldig en men snijd'em de nek over! Voor tv! Langs us kant heb ik tot nu toe enkel naakt foto's gezien, foltering... tja misschien. Zo erg als langs iraki kant? Tot nu toe niet hoor en dat weet jij ook maar al te goed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
I find that the intentional abuse of detainees by military police personnel included the following acts: a. (S) Punching, slapping, and kicking detainees; jumping on their naked feet; b. (S) Videotaping and photographing naked male and female detainees; c. (S) Forcibly arranging detainees in various sexually explicit positions for photographing; d. (S) Forcing detainees to remove their clothing and keeping them naked for several days at a time; e. (S) Forcing naked male detainees to wear women’s underwear; f. (S) Forcing groups of male detainees to masturbate themselves while being photographed and videotaped; 17 g. (S) Arranging naked male detainees in a pile and then jumping on them; h. (S) Positioning a naked detainee on a MRE Box, with a sandbag on his head, and attaching wires to his fingers, toes, and penis to simulate electric torture; i. (S) Writing “I am a Rapest” (sic) on the leg of a detainee alleged to have forcibly raped a 15-year old fellow detainee, and then photographing him naked; j. (S) Placing a dog chain or strap around a naked detainee’s neck and having a female Soldier pose for a picture; k. (S) A male MP guard having sex with a female detainee; l. (S) Using military working dogs (without muzzles) to intimidate and frighten detainees, and in at least one case biting and severely injuring a detainee; m. (S) Taking photographs of dead Iraqi detainees. Het heel heel rapport van General Tugaba : http://news.bbc.co.uk/nol/shared/bsp...gubareport.pdf Wacht maar tot de US citizens de videobeelden nog gaan kunnen bekijken... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beste man, dit zijn toch geen argumenten, dat kan je toch niet menen??!!! Indien je ons van amerikaans onrecht wil overtuigen, doe het dan toch op een constructieve wijze, met rede en met inzicht. Verlaag je toch niet tot vergoelijking van minstens even laakbare praktijken. Hoe kan je nu op zo'n wijze iemand van jou visie overtuigen? Of is het je enkel om leedvermaak te doen? Indien iedereen zo redeneert wordt het gewoon een jungle en kan er nooit toenadering komen...
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||