![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben zo de voorbije drie jaar allemaal van het Belgisch politiek gerecht kunnen proeven. De Vlamingen zijn er misselijk van geworden. Je mag je Belgisch soepje zelf opslurpen.
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft blijkbaar rondom hem gezien dat hij zich minder boers moet gedragen in de hoofdstad. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 26 juni 2010 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke 'hulp' heeft 'men' zo al in gedachten volgens u?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je al eens 'ontvangen' geweest in een Brussels ziekenhuis ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 |
|
![]() De mega-overwinning van NVA heeft je wel je trappers doen verliezen , heb ik zo de indruk.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 27 juni 2010 om 09:03. |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Na enkele weken in BRXL zal BDW wel anders zingen, net zoals Leterme. |
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons hopen dat ze verder doen zoals ze de laatste jaren bezig waren.
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
I smell victory!!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sinds er mét de bevoegdheden ook GELD/MIDDELEN naar de regios gaan. Kunnen ze naar hartelust mee spelen
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Gaan ze niet doen. Zij weten goed genoeg dat dit in Vlaanderen enkel kan leiden tot meer NVA, of, erger nog, tot meer VB. Enkel het FDF heeft daar baat bij.
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarmee u qua levensdromen meteen twee vliegen in één klap slaat. Het pure geluk, quoi. En dat op kennelijk zeer gevorderde leeftijd. U hebt het reeds begrepen : mijn poging tot doorgronden van uw eigenaardige denkwereld noopte mij tot een vluchtige verkenning van uw tweede hobby, naast deze die wij allen kennen : uw blind nalopen van de Belgische Franstalige bourgeoisie. Radio Minerva, dus. Alle senioren willen hem horen. Nadat ik onder andere de foto’s van het “bestuur”, de “telefonisten” en de “presentators” bekeek, en van Staf die eigenlijk Eddy Urkens blijkt te heten, luisterde ik zelfs even naar “Zondagmatinée” met ene bibberende Guy Woumans. U ziet het, geen moeite of inspanning is mij te veel om enig inzicht te krijgen in een verwrongen geest. U zult mij toestaan geen commentaar te geven op uw geliefd radiogebeuren zelve. Dit zou immers een taalgebruik vergen dat u niet bij mij, maar eerder in een afgeleefd en erg afgelegen soort volkscafé kunt vinden. Eén en ander laat mij evenwel toe een ietsje beter te begrijpen hoe een volstrekt oubollige en onrealistische visie van België kennelijk vat heeft gekregen op uw denken (nou ja) en doen. Waarvan akte. Toch nog dit klein detail : ik heb altijd gedacht dat het Belgisch staatsbestel het nog wel een tijdje zou volhouden, maar aan de algemene leeftijd der laatste verdedigers aan Vlaamse zijde ervan te zien, ben ik er nu van overtuigd dat het véél sneller zal afgelopen zijn dan ik ooit kon vermoeden. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betwijfel sterk ofdat Wallonie gaat meewerken aan de afbouw van Belgie uit vrees voor een toekomstige verkiezingsuitslag.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |