![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heeft dat te maken omdat autochtone meisjes graag gegangbanged worden en marokkaanse meisjes niet? ![]() Ik ben toch van oordeel dat uw België toch heel plaatselijk is.
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() uw oordeel over allochtonen ook blijkbaar
altijd weer die groepsverkrachting bovenhalen. Gelijk welke discussie over migranten, altijd weer is er het moment dat de slimste van de hoop het gangbang-argument van onder het stof haalt als ultiem bewijs van de minderwaardigheid van onze gekleurde medemens. Wat is de trend? Groepsverkrachtingen of wilde indianenverhalen (marokkanenverhalen?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Eind jaren tachtig zijn menig meisjes verkracht geweest in Brussel zonder vervolging. Omdat de politie te Brussel zich onwennig voelde met namen en beschrijvingen van allochtonen werden die slachtoffers hun aanklacht meerendeels vertikaal geklasseerd. Ik weet niet of dat je dat weet, maar in die periode was er zelfs voor een autochtoon geen werk in die streek, universitairen werden zelf buschauffeur, magazijnier, ... Moet ik er dan een tekeninkje maken wat die allochtonen dan allemaal uitgevreten hebben? Of dacht jij dat al die jongeren zich koest hieden op één of ander kamertje terwijl ze verdoofd op cannabis naar raegae luisterden. ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Voor elk voorbeeld kan een tegen voorbeeld gegeven worden.
Zegt de naam van Loubna Benaïssa u nog iets? Verkracht en vermoord door een werkende (niet werkloze) garagehouder. Nee, het was geen groepsverkrachting, maar mijn inziens even erg. Perverse geesten bestaan in elke cultuur. Misschien staat ons landje wel aan de leiding, procentueel gezien dan. Wat denkt u dat de Vlaamse jongeren de godganse dag doen? Denk je heus dat de Belgische jonge gastjes enkel maar oude dametjes beroven? Trouwens ik ken genoeg meisjes die gegangbanged willen worden. En bij voorkeur dan nog door Marrokaanse jongens. Ze vindt het heerlijk!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ma bon neemt nie weg dat ge het hele punt van mijn post straal voorbijgelopen bent. het blijft immers idioot om telkens opnieuw die groepsverkrachting boven te halen om gelijk wat te bewijzen. en verder, wa voor een draak van een redenering hebt gij daar eigenlijk in elkaar gestoken? Er was werkloosheid, dus natuurlijk hebben die allochtonen zich dan maar massaal op de groepsverkrachting gesmeten, als bezigheid? Wie anders? en volgens de harde regels van de nutteloze discussie moet gij mij nu naief vinden en wat realiteitszin bijbrengen, eventueel gekoppeld aan een minachtende opmerking over mijn leeftijd om het eerste wat kracht bij te zetten. [/quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
euh? Heb jij last van menstruatiepijn?
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik plaats hier gewoon een posting dat een open discussie zou moeten bewerkstelligen over het incompetent besturen van de meervoudideologie.
D.w.z. dat ik het al of niet aanvaarden van multikultureel en meervoud hier niet in kwestie stel. Ik stel alleen vast dat bevolkingsgroepen(autochtoon of allochtoon) met verschillende culturele achtergronden zich isoleren en afbakenen. Mijn vraag aan jullie is: what´s happening in the kitchen? Kunnen we zelfs de autochtoon de schuld geven van onverdraagzaamheid tussen bv Afrikanen en Marrokanen, Turken en Koerden, moslims en joden, ...?
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wil er toch graag eens op wijzen dat het cordon sanitaire niet bestaat om 600000 kiezers de kop in te drukken maar omdat de "democratische" partijen zich onvoorwaardelijk en totaal willen distantieren van de ideologie van het Vlaams Blok. "Onze partij werkt niet samen met het Vlaams Blok aan eender welk bestuur want wij kunnen en willen niet medeverantwoordelijk zijn voor de daden die het Vlaams Blok in een uitvoerende functie zal doen" is eigenlijk alles wat elke partij onafhankelijk besloten heeft. Uit partijprogramma's en uitspraken kan men wel afleiden dat hier heel wat discriminerende "daden" bijzijn. Bovendien wil ik er ook eens op wijzen dat een aantal (kleinere) partijen het cordon sanitaire (nog) niet ondertekend hebben. Onder "de democratie boycotten" versta ik dan ook het niet erkennen van een Vlaams Blok overwinning, want dat doet men elke verkiezing opnieuw weer met enorm veel tegenzin...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() (linkse) broekschijters als ze een straatoverval zien ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() waarom toch moet altijd weer dat links/rechts-etiket erbij gehaald worden. Altijd maar klagen dat VB- en andere rechtsgezinden gestigmatiseerd en scheef bekeken worden als racisten, maar zelf wel de grootste zever verkopen over iedereen die ook maar een klein beetje een andere mening heeft, en er zelf ook niet in slagen te nuanceren of te zoeken naar andere kleuren tussen zwart en wit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ook heb ik vastgesteld dat het mis loopt met de multikul omdat deze gemanaged wordt door naïve cordonisten, wat niemand kan ontkennen tenzij men 100% een dwarsligger is. En dan moet jij juist kankeren dat er niet genuanceerd wordt. ![]() Ge hebt gereageerd als een stier op een rode doek en daarna ga je bomma-op-theevisite-allures veinsen en subtiele nuancering eisen. Tja, van een hypocrisie gesproken. Speel met een ander zijn kloten.
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als u dat een idiote redenering vindt dan steekt u uw kop in het zand. Volgens mij benatwoordt dat volledig aan de negatieve dissonantie. Maw u hoort wat u wilt horen maar het doel slaat u in de wind. En daar bent u prachtig in geslaagd!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Zum Beispiel, Herr Fritzzz. Is het niet de bedoeling andere culturen te absorberen in de onze en daardoor een mooier, evenwichteger geheel te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
proper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kotsmos schreef
Citaat:
Citaat:
Citaat:
in hoofdzaak pigmentarme meisjes en vrouwen. Zelfs Zweedse toeristen worden hier verkracht. Citaat:
[/quote]
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zo is een vlaming uiteindelijk een schoolvoorbeeld van een heuse compilatie van vreemde gewoonten en dergelijke. Ik wou alleen zeggen dat men autochtonen het recht niet mag ontzeggen om cultuur en maatschappelijke verarmende zaken af te stoten. Op lange termijn zou de wereld uit haar eigen meervoud worden. Ik vraag me gewoon af waarom men niet de superieure culturen importeert in verarmde landen ipv omgekeerd. Ik wil maar zeggen dat de culturele vermenging in de verkeerde richting loopt.
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Fritz, je lijkt me een zeer geschikte kerel, maar voor je gaat liggen lullen over de invloed van andere c(k)ulturen op de jouwe, zou je er misschien eerst goed aan doen begrijpelijkNederlands te leren schrijven. Hier kom ik bvb niet uit :
"" Op lange termijn zou de wereld uit haar eigen meervoud worden. "" Jij wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||
Minister-President
|
![]() [quote="herr fritz"]Kotsmos schreef
Citaat:
===> Citaat:
Citaat:
Citaat: