Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2010, 19:23   #21
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja; en al die doppers, gepensioneerden, zieken,.... dat kost ook allemaal hopen geld.
Indien deze tot onze eigen bevolking behoren moet onze maatschappij het nodige voorzien om dat op te vangen.
Onze maatschappij moet dat niet voorzien voor alle werklozen, klaplopers, nietsnutten en gewone brave sukkelaars van de ganse planeet die tot hier gesukkeld geraken: d�*�*r gaat het om!
Ga de regeringen van de landen eens de les gaan spellen die hun onderdanen graag hier zien binnenkomen op onze kosten ipv zelf de handen uit de mouwen te steken en voor hun eigen bevolking te zorgen! In de meeste van die landen is er dan wel een "elite" die met zijn geld geen blijf weet, dat er ook nog bij...

Laatst gewijzigd door andev : 10 juli 2010 om 19:24.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2010, 07:33   #22
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
En? heb je meer dan de eerste zin gelezen?
Heb je op de link geklikt?

Andev; als je weet dat het een hoax is; waarom start je er nog een draad over?
Verwacht je echt dat we steeds dezelfde onzin zullen weerleggen?
Je wil dit blijkbaar toch niet lezen.

http://forum.politics.be/showthread....80#post4588780
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik heb het wel degelijk aangeklikt en herinner het me verder wel maar over bepaalde passages kunnen we weer herbeginnen tot in het oneindige en daar heb ik geen zin meer in...
Ik heb daar ook geen zin in; immers : Je wil dit blijkbaar toch niet lezen.

Citaat:
Alles wat niet past in het multiculkraam als "hoax" proberen meteen de vuilbak in te keilen is te gemakkelijk. Het kan niet moeilijk zijn in die zinnen meteen zaken te vinden die klaar en duidelijk aanwezig zijn, en andere die als nieuw of waarschijnlijk voorkomen. Maar het komt er vooral op neer kritiek op het multiculdebacle zoveel mogelijk en zo vlug mogelijk te smoren en over te gaan tot de orde van de dag, nietwaar?
Ook al is maar 10 of 20 % "waar" van wat in sommige beweringen voorkomt, dan nog is het belangrijk ze onder de aandacht te brengen van de "slapende meerderheid" terwijl hun maatschappij aan het verloederen is zonder dat ze het echt belangrijk vinden. Wakker worden wanneer het te laat zal zijn, ook niet goed dacht ik!
En er is heel wat meer waar dan 10 of 20% nietwaar?
Trouwens, waarom zo afgeven op een "hoax"? Ik vergelijk die met de fabels van La Fontaine en zo, die via "verhaaltjes" zaken aankaartte die niet door de beugel konden in de maatschappij! Of het hoax-personnage dat maandelijks een pak euro's opstrijkt met al zijn kinderen en vrouwen zonder een klop te moeten doen bestaat of niet: onze maatschappij loopt vol met profiteurs van dat genre, daar is géén discussie over, daar gaat het over! Indien een "hoax" om een (te) duidelijke manier dat gedoe weer in het nieuws brengt, dat is belangrijk!
Hoe kun je nu een discussie voeren over?, kritiek geven op iets?; op basis van beweringen waar nauwelijks waarheid in zit.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 00:23   #23
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Hans van Temse kreeg toch meer aandacht.
Omdat de linkse media er op wees dat dat niet kan.

Een illegaal die en vrederechter dood schiet is 'normaal'. Hoort eenmaal bij het multiculiseren van de samenleving

bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 00:30   #24
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Omdat de linkse media er op wees dat dat niet kan.

Een illegaal die en vrederechter dood schiet is 'normaal'. Hoort eenmaal bij het multiculiseren van de samenleving

Graag een link naar om het even welke journalist die dat als "normaal" bestempelde.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2010, 00:52   #25
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb daar ook geen zin in; immers : Je wil dit blijkbaar toch niet lezen.

Hoe kun je nu een discussie voeren over?, kritiek geven op iets?; op basis van beweringen waar nauwelijks waarheid in zit.
Op basis van beweringen waar "nauwelijks waarheid in zit"?????
Dat is weer mooi opgelost van je. Denk je toch.
Oud 21 augustus 2010, 06:10   #26
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Op basis van beweringen waar "nauwelijks waarheid in zit"?????
Dat is weer mooi opgelost van je. Denk je toch.
Ja, waar nauwelijks waarheid in zit. Je mag altijd je "waarheden" aantonen.

Heb je post #22 gelezen; en de posts waarvan ik de link gaf?
Oud 21 augustus 2010, 13:03   #27
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, waar nauwelijks waarheid in zit. Je mag altijd je "waarheden" aantonen.

Heb je post #22 gelezen; en de posts waarvan ik de link gaf?
Ik heb ze gelezen en natuurlijk is wat daar staat uw mening Arti, dat is nog altijd geen bijbel en Andev denkt daar anders over, mag dat nog?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2010, 13:25   #28
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik heb ze gelezen en natuurlijk is wat daar staat uw mening Arti, dat is nog altijd geen bijbel en Andev denkt daar anders over, mag dat nog?
Uiteraard mag andev daar anders over denken.

Maar wat hij daar over denkt (eventueel met wat uitleg waarom) uitte hij toch niet in post #25.
Oud 22 augustus 2010, 13:22   #29
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Indien deze tot onze eigen bevolking behoren moet onze maatschappij het nodige voorzien om dat op te vangen.
Onze maatschappij moet dat niet voorzien voor alle werklozen, klaplopers, nietsnutten en gewone brave sukkelaars van de ganse planeet die tot hier gesukkeld geraken: d�*�*r gaat het om!
Ga de regeringen van de landen eens de les gaan spellen die hun onderdanen graag hier zien binnenkomen op onze kosten ipv zelf de handen uit de mouwen te steken en voor hun eigen bevolking te zorgen! In de meeste van die landen is er dan wel een "elite" die met zijn geld geen blijf weet, dat er ook nog bij...
Dat klopt ergens wel, en mensen geven dit ook toe, Marokkanen zijn heel open over de corruptie in hun land, Afrikanen ook over de elite die hun land uitperst en de bevolking laat verkommeren. Turken zeggen dan weer dat zij liever Turkije binnengaan met hun Turks paspoort, wanneer douane zien dat zij ook Belg zijn kunnen ze prompt betalen of ze worden getreiterd.
Degenen die dit niet toegeven is de linkse bende, die uit "weldenkendheid" veronderstellen dat de wereld een Efeling is waar alles gaat zoals bij "ons"..helaas niet en daarom komen armen ook hiernaartoe, dat kun je die mensen niet verwijten maar we kunnen ze inderdaad niet allemaal van inkomen, woonst en zorg voorzien...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 14:25   #30
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Dit zijn nu die uitwassen die messen richting Wilders of Dewinter jagen.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 16:54   #31
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat klopt ergens wel, en mensen geven dit ook toe, Marokkanen zijn heel open over de corruptie in hun land, Afrikanen ook over de elite die hun land uitperst en de bevolking laat verkommeren. Turken zeggen dan weer dat zij liever Turkije binnengaan met hun Turks paspoort, wanneer douane zien dat zij ook Belg zijn kunnen ze prompt betalen of ze worden getreiterd.
Degenen die dit niet toegeven is de linkse bende, die uit "weldenkendheid" veronderstellen dat de wereld een Efeling is waar alles gaat zoals bij "ons"..helaas niet en daarom komen armen ook hiernaartoe, dat kun je die mensen niet verwijten maar we kunnen ze inderdaad niet allemaal van inkomen, woonst en zorg voorzien...
En dus voeg ik eraan toe dat onze landen ofte Europa of hoe je het noemen wil, indien ze zich toch met de miserie van die mensen wil en ergens moet bemoeien, dat daar gaan doen ter plaatse, ook al moeten ze eerst de zogezegde plaatselijke "elite" op hun nummertje en onder druk zetten ipv van te doen alsof het onze plicht is om ze HIER op te vangen!
Komt daarbij dat die landen er mettertijd dan ook anders zullen uitzien qua voorzieningen voor de eigen bevolking enz terwijl ze nu op heel wat plaatsen ter plaatse staan te trappelen of zelfs nog achteruit gaan. Op een paar nieuwe chique villa's en paleizen na.
Oud 25 augustus 2010, 21:11   #32
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dus voeg ik eraan toe dat onze landen ofte Europa of hoe je het noemen wil, indien ze zich toch met de miserie van die mensen wil en ergens moet bemoeien, dat daar gaan doen ter plaatse, ook al moeten ze eerst de zogezegde plaatselijke "elite" op hun nummertje en onder druk zetten ipv van te doen alsof het onze plicht is om ze HIER op te vangen!
Komt daarbij dat die landen er mettertijd dan ook anders zullen uitzien qua voorzieningen voor de eigen bevolking enz terwijl ze nu op heel wat plaatsen ter plaatse staan te trappelen of zelfs nog achteruit gaan. Op een paar nieuwe chique villa's en paleizen na.
Volledig akkoord.
Oud 25 augustus 2010, 21:16   #33
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige mensen zijn het blijkbaar beu en héél beu en zetten zoiets dan het internet, voor wie het nog niet ontvangen mocht hebben!
Of ieder puntje ervan waar is weet ik ook niet, of alles wat in de kranten staat waar is weet ik ook niet, ik blijf ze toch maar lezen ondertussen...
Wie weet welke puntjes er niet waar zijn moet het maar zeggen! Ook al was enkel de helft er maar van waar, dan is het nog erg genoeg...
Aan het gewone multiculsteunend gejammer en ontkennen hebben we ook niets, net zoals aan ongerechtvaardigde aantijgingen!
Aan doofpotoperaties ivm het multiculdebacle hebben we helemaal niets!
Citaat:
Sommige mensen
http://www.vlaamsbelangkapellen.org/?p=1218

Was dat niet waar die pedo van 't VB huishield?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2010, 08:38   #34
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Sommige mensen zijn het blijkbaar beu en héél beu en zetten zoiets dan het internet, voor wie het nog niet ontvangen mocht hebben!
Of ieder puntje ervan waar is weet ik ook niet, of alles wat in de kranten staat waar is weet ik ook niet, ik blijf ze toch maar lezen ondertussen...
Wie weet welke puntjes er niet waar zijn moet het maar zeggen! Ook al was enkel de helft er maar van waar, dan is het nog erg genoeg...
Aan het gewone multiculsteunend gejammer en ontkennen hebben we ook niets, net zoals aan ongerechtvaardigde aantijgingen!
Aan doofpotoperaties ivm het multiculdebacle hebben we helemaal niets!
Een hoax?

Waarom de CV van die Iraniër in twijfel getrokken worden? Als de staatszenders er over berichtten, dan zal er wel iets van aan zijn.

Wat het 2de gedeelte betreft, gaat het om een cynische overdrijving. Zo erg is het gelukkig noch niet gesteld alhoewel de linkse bobo's natuurlijk wel hun best doen.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be