![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik merk in deze draad maar weinig medeleven voor voor het kind en voor de vader die zijn kind verloor. PS, Waar kochten jullie die glazen bol? Zo wil ik er ook één! Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2010 om 14:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie zegt dat afkomst en/of geloof er iets mee te maken hebben.
Deze gruwelijke dingen gebeuren spijtig genoeg op zwakke momenten als men de emoties niet de baas is. 2 jonge levens weg, stel u voor.
![]() |
#23 |
|
![]() Dat gemengde huwelijken vaak problemen geven, dat ga je me niet horen ontkennen. Maar dat sommigen hier nu zonder de minste cijfers proberen te beweren dat er een correlatie bestaat tussen gemengde huwelijken en gezinsdrama's vind ik ook sterk. Net even gezocht in het archief van De Standaard: het merendeel van de gezinsdrama's die ik daar vond waren lui die op een of andere manier boven hun stand leefden en blijkbaar de uitweg om naar een appartement te verhuizen niet zagen zitten en daarom vrouw en kinderen (en met een beetje geluk zichzelf) maar keelden. Vooral autochtonen.
Wat mij wel opvalt is dat (tenzij ik hem gemist heb) er geen draad werd gestart toen een Limburgse beroepsmilitair zijn hele gezin uitmoordde omdat de bakkerij niet goed draaide. Zou dat nu komen omdat er toen geen neger bij betrokken was? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() D�*t hangt van van je cynisme of mensenhaat af. Twee jonge doden en nihao lacht zich krom. De schaamte voorbij.
![]() Ik lach niet mee. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2010 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Vrouwen die een 'avontuurlijke' relatie met vreemdelingen aangaan zijn gewoon labieler en emotioneler...
Een 23-jarige met een kind van 4 en al 2 'afrikaanse' relaties versleten...dat is geen standvastig persoon..een accident waiting to happen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 augustus 2010 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lezen wat er staat, is blijkbaar erg moeilijk voor u. Ik had het dus over "totaal andere culturen en religies", niet enkel over religies. Citaat:
Probeer het eens in die irrelevante linkjessupermarkt van u. Daar even vragen naar de afdeling kristallen bollen. Als het goed is, zijn die te vinden naast het rek met debiele afbeeldingen voor mensen die niets zinnigs te zeggen hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over zulke dingen kunnen de grootste ruzies gemaakt worden, en hoe breder de kloof tussen beide culturen/religies, des te eerder zal er onenigheid kunnen ontstaan. Onenigheid die, zoals alle andere onenigheid, tot (huiselijk) geweld kan leiden, of tot een drama zoals dat uit het openingsbericht. Dan hebben we het niet eens over een mogelijke taalbarrière die ervoor kan zorgen dat partners die elkaars taal niet tot in de finesses beheersen, elkaar ook niet goed duidelijk kunnen maken wat ze nu eigenlijk bedoelen of willen. Of als beide partners gebruik maken van een taal die hun moedertaal niet is, bijvoorbeeld het Engels. Allemaal zaken die een gemengd huwelijk compliceren, waardoor er gewoon veel eerder misverstanden en ruzie kunnen ontstaan die vervolgens kunnen ontaarden. Dus er is mijns inziens wel degelijk een correlatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het vermeld ook niet hoeveel % van de ontvoeringen een Turks of Magreb karakter hebben, zij beschikken namelijk in veel gevallen over een uitgebreid 'Europees' famillienetwerk.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 augustus 2010 om 14:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees echter dat wanneer er sprake is van het aantal van dit soort drama's per 100 of 1000 relaties, uitgesplitst naar autochtone en gemenge huwelijken/relaties, de uitkomst een geheel andere zal zijn. Dat er dus procentueel gezien wel degelijk meer drama's in gemengde huwelijken/relaties voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Snel kinderen krijgen zou later wel eens heel erg verstandig kunnen blijken te zijn geweest...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Segregatie nu is levensnoodzakelijk voor het voortbestaan van een Europa van het blanke ras.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voorzitter van het Comité voor de Uitroeiing van het Pleonasme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |