Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2003, 20:45   #21
Communist
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via MSN naar Communist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters

Ik ben echt niet de enige die er zo over denkt hoor. VRT-vertegenwoordigster Greet de Keyser die er in Washington nog veel dichter bijzit als ik hier denkt bijv. ook volgens die lijnen.
Hoedanook, als de CIA NIET in die torens is geknald dan was het een ordinaire bomaanslag zoals ze die wekelijks in Israel meemaken. Onze zorg niet.
Moest de vrt-vertegenwoordigster zo niet denken, dan zou ze niet lang meer vrt-vertegenwoordigster zijn. Citeer nu aub de vrt niet als objectieve bron. De objectiviteit is bij hun al lang een handicap geworden.
Maar desondanks alles denk ik niet dat de vrt ooit verkondigd heeft dat de cia in de torens geknald heeft. Dat zal dan wel iemand met nog een grotere handicap geweest zijn.

Nu ernstig. Als ik van de amerikanen was, dan liet ik het koreaans probleem door andere oplossen.
U beschouwt VTM wel als een objectieve bron zeker? Het journaal van tv1 is van een beduidend hogere kwaliteit dan die van de VTM. en Canvas levert prachtig werk af.

En de man die beweert dat de Amarikanen de aanslagen zelf hebben beraamd is Peter Franssen, de auteur van " Elf september, waarom de kapers vrij spel kregen". Ik raad U aan om dit boek te lezen, mischien dat je dan je ogen zult openen...

"Als de onrechtvaardigheid gewaarborgd wordt door de wet, dan is het tijd dat het volk, die grote rechtspleger, opstaat en met een stamp van de voet heel die boel van modder en onrechtvaardigheid omverwerpt!"
Priester Adolf Daens,
Een Christelijke Communist
Communist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2003, 20:46   #22
Communist
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
Zuchtttt, diepe zuchttt. In bed gelegen met liberalSteve?
DEMOCRATSteve! Is toch een verschil.
Ik ben niet links, en al helemaal geen Amadees!
Als er zoiets zou bestaan als een groen-rechtse partij zou ik daar wel voor stemmen denk ik. Naar ik vernomen heb zou zoiets alleen maar in Rusland bestaan...
Maar ja, bij nader inzien: langs de ene kant dicht ik de Amerikanen allerlei Machiavellistische complotten toe maar langs de andere kant vind ik ze olie-dom. Klopt idd niet. Ik zal eens op retraite gaan.
Amai, iemand die zegt dat hij rechts is en toch tegen Amerika... Er is toch nog iemand met verstand bij rechts...

"Als de onrechtvaardigheid gewaarborgd wordt door de wet, dan is het tijd dat het volk, die grote rechtspleger, opstaat en met een stamp van de voet heel die boel van modder en onrechtvaardigheid omverwerpt!"
Priester Adolf Daens,
Oud 8 januari 2003, 23:00   #23
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Communist
Amai, iemand die zegt dat hij rechts is en toch tegen Amerika... Er is toch nog iemand met verstand bij rechts...
Ik ben zeker niet de enige. Wijlen Pim Fortuyn werd afgeschilderd als een rechtse populist maar d�*t was nu juist zijn tragiek. In feite vertoonde hij extreem-"linkse"trekken die door Van der G.niet werden begrepen:anti-Navo,minachting voor de Am.way of Life, legalisering van drugs,anti-globalisme...
Maar ja die werd neergeschoten zoals ook Trotsky werd geëlimineerd.
Communist:iedereen die bij zijn verstand is-links of rechts-is de yankee's liever kwijt dan rijk. Het was een KAPITALE vergissing om ze bij de Europese politiek te betrekken.
Jacob Cats a° 1640:Soo ghy geeft een stock aen een geck,
ghewis hy slaet er u mee in den neck!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2003, 23:21   #24
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Communist

U beschouwt VTM wel als een objectieve bron zeker? Het journaal van tv1 is van een beduidend hogere kwaliteit dan die van de VTM. en Canvas levert prachtig werk af
Of de VTM een objectieve bron is, ik zou het niet weten. Als objectievere bron voor het buitenlands gebeuren, raad ik trouwens NOS (nederland) aan.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 16:03   #25
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird
Citaat:
Hoedanook, als de CIA NIET in die torens is geknald dan was het een ordinaire bomaanslag zoals ze die wekelijks in Israel meemaken. Onze zorg niet.
Jongen jongen ge hebt ze toch ni allemaal op een rij ze.

D.
Wie zegt dat ik een jongen ben?
Wij worden hier in Europa BEZET door de Amerikanen net zoals de Nazi's dat deden in '40-'45 maar die waren tenminste na 5 jaar weg terwijl de Yankees met al hun nefaste invloeden hier al VIJFTIG jaar zitten.
Ge zult nog raar opkijken over de goede bedoelingenvan Bush en co.
Inderdaad, als je het zo hoort waren we met de Duitsers veel beter af geweest!
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 16:12   #26
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
[
Het overgrote deel van onze bevolking had last van de oorlogsomstandigheden, niet zozeer van de Duitsers. Vergeet ook niet dat heel wat Vlamingen de Duitsers verwelkomden en dat waren er nog niet zo weinig ook. De verzetslieden waren in de Duitse ogen terroristen en die verdwenen naar het concentratiekamp.
Dat laatste hebben de Amerikanen trouwens ook: hoe wilt men die"faciliteit"op Guantanamo Bay anders noemen. Pure Nacht und Nebel politiek.
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 20:54   #27
Communist
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
[
Het overgrote deel van onze bevolking had last van de oorlogsomstandigheden, niet zozeer van de Duitsers. Vergeet ook niet dat heel wat Vlamingen de Duitsers verwelkomden en dat waren er nog niet zo weinig ook. De verzetslieden waren in de Duitse ogen terroristen en die verdwenen naar het concentratiekamp.
Dat laatste hebben de Amerikanen trouwens ook: hoe wilt men die"faciliteit"op Guantanamo Bay anders noemen. Pure Nacht und Nebel politiek.
Het amerikaans embargo tegen Cuba en de bezetting van nog een deel van Cuba is in strijd met internationale overeenkomsten, in strijd met de Vn,... Horen we daar iets van?? NEE!

Priester Adolf Daens,
Oud 11 januari 2003, 16:18   #28
Sven_DP
Partijlid

Sven_DP's schermafbeelding

Standaard

Voila. Nog een unsubscribe.
Sven_DP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 20:08   #29
Communist
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
Voila. Nog een unsubscribe.
Zeg manneke, probeer gewoon te weerleggen wat ik zeg, en anders zwijgde!

Priester Adolf Daens,
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be