![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige formatie is als een spelletje mijnenveger. Een mijn hebben ze ontlopen. Er liggen er nog tal voor de boeg Het kindergeld en dat zijn beiden symbooldossiers. Daarna moeten ze het nog eens concreet invullen en een regeerakkoord sluiten waar ze 25 miljard besparen...... Mocht ik u zijn zou ik mijn smileys nog sparen. Ten andere. NVA kennende zullen ze nog zeggen dat er helemaal geen akkoord is over de financieringswet. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik zie hoe Vlaanderen in het buitenland wordt afgeschilderd,...heb ik de indruk dat jij het leuk vind een masochist te zijn.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Oke BDW heeft toegegeven maar ook de Franstalige hebben dat gedaan, misschien is BDW dus wel plat op de buik gegaan dus feliciteer ik je BWarrior ook al had ik dit niet verwacht.
Aan de andere kant een veldslag is gewonnen maar de oorlog kan nog verloren worden want ook BHV en andere staan nog op tafel, plus het feit dat nog niets concreet is ingevuld men heeft gezegd waar men niets zou aan gaan veranderen maar nog niet aan wat dan wel. De crisis is voorlopig afgewend, met de nadruk op voorlopig |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, gewoon dat ik me teveel schaam om toe te geven dat ik Belg ben.
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okilikdokili.
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem bijvoorbeeld Groot Brittanie, daar kent iedereen dan wel weer Flanders fields.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en als je hen vraagt om Flanders te situeren dan leggen ze hun vinger op het noorden van Frankrijk. "De" Britten kennen het historische Vlaanderen maar nougabollen van het "moderne".
|
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgens mij heeft Toerisme Vlaanderen nog heel wat werk
|
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wacht maar af, dat zal u vlug genoeg duidelijk worden als bijvoorbeeld de sociale zekerheid aan bod zal komen...
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we kunnen onrendabele treinlijnen in Wallonië afschaffen. Overtallige ambtenaren van de Franstalige taalrol afdanken, bv. door op Financiën het aantal controlleurs evenredig te maken met de belastingsopbrengsten. We kunnen het Franstalige open-deur beleid in de immigratie terug draaien. We kunnen de Vlaamse economie activeren door niet vast te houden aan een kernuitstap, of ze saboteren met excessieve eco-taksen. Je kan de Vlamingen laten betalen door een vermogensbelasting in te voeren. Probeer maar eens één besparing of nieuwe taks te bedenken waar niet meteen een communautair tintje aan kan gegeven worden. |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie kennen ze niettemin toch heel goed had ik de indruk overtijd. Toen die Engelsman in het Europarlement de Belgische dweil Van Rompuy en Belgie onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt, het onland, noemde hij Belgie dacht ik.
![]() |