![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien uw specifieke vraag althans.
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vecht liever voor de invoering van de democratie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De meerderheid van de burgers heeft nooit besloten een democratische rechtsstaat in te voeren; vandaar dat ze hem ook niet kunnen afschaffen. Hij heeft nooit bestaan, en als hij dan al had bestaan, was hij door het Verdrag van Lissabon afgeschaft.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik niet persoonlijk maar mijn ex wel.
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Propaganda die steunt op een god is altijd een leugen en kan dus niet correct zijn.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 14 september 2010 om 03:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Dat is idd de doelstelling zijn. Maar denk niet dat iedereen meteen rijp zou zijn voor anarchie dus moet dat tijdelijk onder controle gehouden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag opzouten met je moslimfetischme, er zijn draden genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar jij ziet er alleen maar Moslimhaat in, omdat het je toelaat jouw slachtofferrol in stand te houden.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 14 september 2010 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat je wil of niet kan me niets schelen.