![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad een handelswetenschapper staat in het bedrijfsleven heel wat hoger aangeschreven dan een TEW' er.
Laatst gewijzigd door speurneus : 21 september 2010 om 19:06. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 21 september 2010 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer moet dat niet zijn.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het eerder met Leterme zeggen... 5 minuten politieke moed. Ik dacht dat we intussen stilaan naar het einde van 2010 lopen, niet? In welk jaar haalde hij zijn monsterscore?
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik nu 5 duvels op hebben en aan een cafétoog staan, ik zou misschien nog even de hoeken van mijn lippen optrekken om te doen of ik met die oude koe uit die gracht nog kan glimlachen
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ist nú al zover? Of nog een beteke wachten?
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik peinsde dat ze ongeveer gelijkwaardig beschouwd werden. Zo in de zin van: als ge geen onderscheiding haalde, ga dan maar even 'gewoontjes' doen. Voor beiden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht nog maar een beteke, 'k heb just n'een nieuve pas in aanvraag. 'n Een belzieke. Atta na splitst moet ik er wer ne nieve gaan halen.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 september 2010 om 22:59. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Danny Pieters bakt er hoe dan ook met z'n ogen toe en z'n vingers in de neus nog altijd heel wat meer van dan pakweg Meneer Daerden of de baronnen van Bruxelles Capitale.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mij geeft Muyters de indruk een softie te zijn. Maar goed.
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens jou bakt het Pietje er dus niet veel van.
Dat is nogal negatieve commentaar; waarom hou je je niet bij positieve opmerkingen, en vertel ons dus eens: welke actuele politieker, volgens jou, bakt er het meest van ? Op wie zou de Muit en heel die onderhandelingsbende zich het meest moeten richten ?
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() De term handelswetenschapper vloekt toch een beetje hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als handelswetenschappen in de bedrijfswereld hoger staat aangeschreven dan valt dat helemaal niet te rijmen met het FEIT dat de startlonen voor TEW'ers hoger liggen dan die voor handelswetenschappers. Zoals gewoonlijk lul je er maar weer wat op los. Sommige mensen vallen toch echt helemaal niet serieus te nemen. Over alles meebabbelen maar bitter weinig echte kennis hebben. Goed bezig gast. En voor je verder begint te lullen nog dit. Je diploma bepaalt in grote mate je startloon en je eerste kansen op de arbeidsmarkt maar daarna zijn het je competenties, leergierigheid en ambitie die tellen en dan maakt het niet meer uit of je handelswetenschappen, TEW of HIR hebt gedaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah, heb jij dan harde bewijzen dat zijn telkunst ondermaats zijn? behalve dat 1 rekenfoutje natuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |