![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Holebi's zijn normale mensen en normale mensen kunnen op een zeker ogenblik in hun relatie een kinderwens ontwikkelen. Aangezien er geen gegrond argument bestaat voor het niet toekennen van die kinderwens, zie ik niet in waarom die kinderwens moet ontzegd worden. Het risico op uitgelachen te worden door medeleerlingen, is eerlijk gezegd maar zwak, omdat men dan ook zou moeten nadenken over kinderen met overwicht die uitgelachen worden, kinderen met acne die uitgelachen worden, enz. Ook het eventuele argument dat de opvoeding niet goed zou zijn, is helemaal uit de lucht gegrepen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat deze 'vooruitgang' moet opgedrongen worden volgens de holebi's.
Duidelijk beseffen ze goed genoeg dat de maatschappij hier niet klaar voor is, maar om hun eisen in te willigen moet diezelfde maatschappij dan maar even tegen wil en dank gesensibiliseerd worden. Geen HAAR beter dan de Blokkers.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat mij even uw kinderwens meten ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De vergelijking met het Blok stoelt echt nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lesbische koppels zijn hier uiteraard in het voordeel en beide partners kunnen in normale omstandigheden kinderen baren. Daar heb ik helemaal niets op tegen. We spreken hier nog wel over adoptie, wat het een delicatere zaak maakt dan normaal. U weet waarschijnlijk ook wel dat niet elke adoptie uitmondt in een perfect gezinnetje? Bij adoptie komen wel nog net iets andere problemen kijken dan bij een natuurlijke conceptie. Hier komt de identiteitsvraag van het geadopteerde kind sowieso ooit boven drijven, wat al geen makkelijke situaties oplevert Voeg daar nog eens aan toe dat dat kind niet ZELF kan kiezen voor de 'natuurlijke' situatie man-vrouw (maar dat is waarschijnlijk ondergeschikt aan de grillen van de holebi's ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() @ Il Maestro en Raf: dat actief bespreken mag zeker. Alleen heb ik de neiging dat de holebibeweging ietwat te snel wil gaan. Ook het feit dat iemand die een huwelijk niet helemaal ziet zitten meteen als homofoob wordt afgeschoten (zoals het VB gisteren) vind ik flauwtjes. Er zijn in het verleden ongelukkige uitspraken gedaan door die partij aan het adres van holebi's, maar de vraag blijft of je met enkele individuen een hele partij als homofoob kunt betitelen. Ik ben zelf VB'er, maar voel me helemaal niet homofoob.
Over het pestgedrag hebben jullie gelijk. Het gebeurt inderdaad op andere domeinen ook. Een niet te onderschatten probleem, t.t.z. pesten op jonge leeftijd. Zonder het te weten creërt men niet alleen psychologisch onstabiele kinderen, maar vaak ook monsters-in-spé (zie: de ongelukkige jeugd). Maar daar hebben jullie een punt in: het is een te zwak excuus omdat pesters altijd een stok vinden om een hond mee te slaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de roze bril kijkers:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Tja Paulus, dan zie ik nog altijd geen probleem voor holebi-ouders. Het kind moet zelf kunnen beslissen of het twee papa's of twee mama's wil hebben. Velen zullen er wsl geen graten in zien. Maar als ze weigeren wil ik wel niet dat de anti-discriminatiewet van toepassing is he.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tekstnuitleg.nl/adoptie.html
http://www.adoptietrefpunt.nl/portal...le&artid=6 éérst informeren, en dan roepen en eisen !! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry maar wat is de volgende stap? Vrijgezellen die gaan opeisen te mogen adopteren? Want uiteindelijk gaat het daarom hé, het gaat erom dat je niet kan aanvaarden dat je iets niet zelf kan maken en dat je daarom vind dat je het recht hebt om dat via iemand anders te bekomen. En iedereen die dat niet zo vanzelfsprekend vind is 'homofoob' volgens de fanatieksten onder jullie. En ja, ik besef dat voor hetero-koppels die adopteren vaak dezelfde redenering kan gemaakt worden, maar het is toch anders imo. Als hetero is het je normale verwachting dat je kinderen kan hebben. Als homo niet. Ik vind heel veel van de argumentatie pro-adoptierecht vooral uiterst egoistisch, ie nooit hoor ik de homobeweging uitgaan van de belangen van het kind, altijd gaat het om hun eigen wens tot kinderen. Enfin mij niet gelaten, homo's mogen van mij adopteren, maar enkel en alleen als er geen geschikte hetero-koppels gevonden kunnen worden. En ik ben er oprecht van overtuigd dat de ideale situatie voor een kind nog altijd een hetero-omgeving is. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen mannen en vrouwen in de maatschappij en een kind groeit best op in een omgeving waar beide tot recht komen, dat maakt volgens mij harmonieuze relaties met het andere geslacht later een stuk makkelijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard geen reactie op de problemen die voorkomen met adoptiekinderen IN HETEROGEZINNEN.
Doe daar nog eens het feit bij dat je geadopteerd werd door een homosexueel koppel.. Dat komt goed! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer geadopteerd door homo-koppels zal die vraag zich al onmiddelijk opdringen, op een moment dat dat kind waarschijnlijk daar nog helemaal niet klaar voor is. |
|
![]() |
![]() |