![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan ik dat, maar ik wil het niet. Als jullie er een loopje mee nemen doe ik dat ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ok ben weer weg..
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ik niet mag lachen met het "mens" zijn van sommigen die hier vertoeven; dan had je maar moeten blauwe-knoppen toen Guderian schreef: "Op de NiVeA-lijst van het Brussels Hoofdstedelijk gewest staat dit "mens", Linda Mbungu ( O wat zijn apenootjes lekker) Dikueno." Die betekenisvolle aanhalingstekens bij mens zeggen meer dan mijn satirische antwoord. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Guderian, ga nog wat met rooie vlagjes met een hakenkruisje op zwaaien i.p.v. de vuile hypocriet uit te hangen en mensen te veroordelen omdat ze een andere huidskleur hebben. Jouw soort met je radicale zever hoeven we echt niet binnen de Vlaamse beweging. Dat soort zorgt er voor dat we een slechte naam krijgen, net zoveel als de fanatieke belgicisten.
Een Vlaams front met mensen zoals jij: nooit |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Zie je dan niet dat Stijn gewoon reageerde op Guderians opmerking over het "mens" (let op de aanhalingstekens!!) Mbungu-Dinkuendo dat leeft van apenootjes en volgens Guderian ongetwijfeld in het oerwoud thuishoort... Vreemd, want je veroordeelt wel terecht Guderians racistische zever, maar je laat het na een blauwe knop in te duwen. Als iemand dan die zever op de korrel neemt en ze in een ander perspectief plaats, duw je wel op de blauwe knop. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Linda Mbungu bewijst dat integratie kan, en dat moeten we aanmoedigen. Ik heb spijt dat ik niet in Brussel woon, want anders stemde ik zeker voor haar.
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Guderian SCHREEF
"Op de NiVeA-lijst van het Brussels Hoofdstedelijk gewest staat dit "mens", Linda Mbungu ( O wat zijn apenootjes lekker) Dikueno. Zoals men kan zien een échte Vlaamse:" Ancapa SCHREEF "zou deze kandidaat niets nuttig kunnen doen in Congo of een ander Afrikaans land" ************ Guderian en Ancapa Een Vlaams gezinde zwarte dame, uitschelden en naar Afrika verwensen bewijst dat u beide echte BLOK racisten bent. Met zo'n racisten zal het "Vlaams Kartel" NOOIT samenwerken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik stel enkel vast dat het VB pleit voor Vlaamse frontvorming, ik NIET. Die "godsvrede" kan voor mij de boom in, met links gespuis werk je niet samen. ![]() Overigens ben ik inderdaad voluit voorstander van het organisch natiebegrip, waarbij ervan uitgegaan wordt dat een mens in een welbepaalde volksgemeenschap geboren wordt en dit FEIT ook maar eens moet aanvaarden. Identiteit = zowel cultureel als biologisch. Een neger die hier komt aanwaaien en wat Nederlands leert is en blijft een vreemdeling en kan nooit Vlaming worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Who cares met wie een marginaal als jij wil samenwerken, voor mijn part ga je een kartel aan met de duivenmelkers van Erps-Kwerps jongen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
In welke wereld leeft u eigelijk?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Guderian
U moet dringend een nieuwe NEO-NAZI partij stichten. U bent er klaar voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Toch goed voor het Blok dat tenminste 1 fascistisch marginaal geval niet meer bij hen is. Laten we hopen dat jouw soortgenoten je voorbeeld volgen zodat het Blok wat meer respect kan verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Foei! Fascistische taal in de NiVeA!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |