![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je? Dat harikiri plegen, dat is vorige keer toch al gebeurd? Toen hebben de Vlaamse kiezers toch hun handen afgetrokken van de CD&V? Maak u geen illusies, er stemden de laatste keer alleen nog belgicisten op de CD&V. De stemmen die ze toen haalden zullen ze blijven halen. Hetzelfde geld ook voor de SPa. Waarom denk je dat die er niets mee inzitten om zich open en bloot tegen Vlaanderen uit te spreken? Er zijn toch geen Vlaamse stemmen meer te verliezen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is hij er dan indertijd niet geslaagd om BHV te splitsen? Het was nochtans zijn job toen. Vandelanotte = perfecte poenpakker, maar nooit iets gerealizeerd.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() blijkbaar is er maar ene bekwame in het land: BDW .... dat hij het dan oplost
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze is evenwel uitgesloten. Wouter Beke en Kris Peeters die de huidige lijn van de tsjeven bepalen zullen dit nooit toelaten. Ze beseffen dat een federale regering zonder de N-VA absoluut niet werkbaar is en de CD&V bij de volgende verkiezeingen zou vernietigen. Ook de Vlaamse regering zou niet meer werkbaar zijn. De opdracht van Van De Lanotte is de zoveelste wanhoopspoging om dit apenland te redden. Tevergeefs. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vande Lanotte mag nog eens wat tijd winnen zodat de verkiezingen niet vroeger dan begin volgend jaar hoeven te worden georganiseerd. En als ondertussen N-VA nog wat kan worden gejend is dat voor de Belgische elite uiteraard aardig meegenomen.
Te negeren, net als de bangmakerijg van heer De Leeuw. Maar eens te meer ben ik beide heren vooral van harte dankbaar. Eens te meer hebben ze me immers duidelijk gemaakt waarom ik niet meer voor de volksbedriegers van sp.a kan stemmen. |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() De stellen VDL, een SPA-er aan...zonder zelfs NV-A te horen...Man, spelen de FR echt onder een hoedje met NV-A om het land te splitsen? Niet dat er echt een andere optie was, de FR zijn te laf en NV-A bedankt voor de eer gezien de laatste FR reactie.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() De Koning versus het land, deel 77.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou t ni pikken mocht ik bdw zijn. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 oktober 2010 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En laten we ook niet vergeten wat voor een knalprestaties hij als minister afleverde. Sale- en leaseback, alle geld uitgegeven toen het nog wel goed ging en de mensen zand in de ogen gestrooid met de lege doos 'zilverfonds'. Ik denk dat uw zelfgekozen naam terecht is als u een positief beeld van vandelanotte hebt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
BDW doet alle moeite van de wereld om zich boven de partijen te zetten om een nota te schrijven. Gaat die nota ook als verduidelijker afgeven, maar de NVA wordt niet meer uitgenodigd bij de koning in de consultatieronde. Een kleine ingreep van het koningshuis ... Een nieuwe poging om de NVA te schaden is opgestart. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() ik lig echt strijk nu :')
mss wil de koning SP.A de gracht inrijden ofzo? Nee serieus, ze gaan BDW nog meer punten opleveren. En dat kadootje van Rudy de Leeuw heeft ook al wat opgebracht (mandatarissen die hun functie neerleggen, mensen die hun lidkaart binnenbrengen)... zalig gewoon... Doe zo voort België!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan u bewijzen aanleveren waaruit blijkt dat Johan Vande Lanotte de meest "corrupte van allemaal" zou zijn. Wie is trouwens de minst corrupte?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De hem toegemeten termijn van hooguit 10 dagen was beslist bedoeld om hem te laten mislukken qua volume (4 �* 6 A4tjes ipv 58 bladzijden) en qua inhoudelijke degelijkheid. Het zal moeilijk zijn met dit voorstel geen rekening te houden, alhoewel de lepe spitsbroeders Di Rupo en Vande Lanotte zijn tot veel instaat. In ieder geval verwacht ik me aan een media-offensief te hunner ondersteuning, discretie of geen discretie.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom verwacht ik, dat de CD&V bij collaborateursgedrag 5 �* 10 % van de kiezers kan verliezen. Ook bij de SPA zie ik iets dergelijks alleen minder uitgesproken. Dit fenomeen van afkeuring is daar later op gang gekomen en is nu aan een inhaalbeurt toe. Geschat verlies tussen de 3 �* 6 %.
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |