![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 25 oktober 2010 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de allerjongste (die objectief volgens examens door "hem" benoemd zijn) tot de alleroudste (die nog overgekomen zijn van voor de tijd van de Vlaamse regering). Tot zover een kleine aanvulling van "een bruinzak". Een term die waarschijnlijk past in het raam van de abvv-campagne.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het is niet door een twijfelachtige bestuursdaad van Vandelanotte dat u het bestuurlijk falen van Bourgeois moet vergoeilijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet.
De minister heeft beslist tegen een advies in. So what? Misschien moeten sommigen de definitie van het woord 'advies' eens opzoeken. Als de bevolking niet akkoord is met subsidies die gegeven worden aan de kust, zal die bevolking dat trouwens wel laten merken in het stemhokje. Moet men nu voortaan gaan verwachten van elke politicus dat hij/zij de eigen regio totaal onberoerd laat daar elke Euro die aan de eigen streek wordt besteed, sowieso als 'vriendjespolitiek' wordt bestempeld door de verzuurden? Als men het echt moet stellen met zulke flauwe aantijgingen om bepaalde personen in diskrediet te brengen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laat me niet lachen! Citaat:
Een bruinzak is een term uit de tijd dat de Nazi's Belgie bezetten. Je weet wel, die mannen die aan de verkeerde kant stonden, waarvoor het VLAAMS BLOK later AMNESTIE wilde. ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Als u me dat zwart op wit kan bewijzen, wil ik dat wel geloven. Tot dan wil ik het zelfs aannemen. Het interesseert me namelijk niet. Als ik op gemeentelijke niveau al zo word geconfronteerd met achterkamerpolitiek en 'ons-kent-ons', wat gaat dat op nationaal niveau dan wel niet zijn?
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarnaast heb ik stilaan de indruk dat u ontzettend veel moeite hebt met personen die aan uw 'vermoedens' durven te twijfelen en eens de twijfel geopperd wordt, uw verstandelijke vermogens tilt slaan waardoor u vervolgens geen degelijk argument meer kan opbouwen en vervalt in puberale en nietszeggende oneliners, waarvan uw bovenstaande quote wederom een schitterend voorbeeld is. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 27 oktober 2010 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken de reglementering terzake niet. Moet hij zijn administratie nu volgen ja of neen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Och ja, Bourgeois doet maar net hetzelfde voor de politieke vrienden.
http://www.youtube.com/watch?v=qoe6C_fKEhY |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Omdat volgens het Rekenhof het niet volgen van een advies blijkbaar automatisch gelijk staat aan wanbeheer en wanbeheer voor sommigen dan blijkbaar automatisch gelijk staat aan fouten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vervolgens: wanneer was ook weer de tijd van B.'s bezetting ? En ook: van wanneer dateert het ontstaan het van Blok ? En verder: hoe zit het met die amnestie in de landen rondom ons ? Maar terzake: ik heb gezegd dat die term (bruinzak), de afgelopen week op dit forum in mijn nek geschoven werd, omdat ik kenbaar maakte een nva-stemmer te zijn. Blijft dus: jouw bemerking past in die abvv-campagne. Jouw professionele situatie heeft daar geen fluit mee te maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandelanotte, Zon aan Zee en Hengelhoef gekocht voor zeer veel geld en verkocht voor een peulschil.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan mij iemand zeggen hoe ik zo iemand op de negeerlijst kan zetten?
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, omdat een administratie niet verantwoortdelijk gesteld kan worden voor de daden van een minister. Een administatie moet advies en ondersteuning geven.