![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=6]VLAAMS BLOK ja !
nu meer dan ooit ! logisch toch ! [/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je nu echt dat dat arrest jullie zoveel meer stemmen gaat opleveren? 8)
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of wil je er nog een extra bak op verwedden? ![]()
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Wat denk je? Als BUB 1 zetel haalt (gelijk waar in België), krijg jij een bak Palm, haal je er geen, dan krijg ik een bak Geuze. ![]()
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zal je nooit ook maar één Vlaams-nationalist kunnen betrappen op een ondertiteling over de Walen zoals die van één van de nepprofielen van Hans' evenbeeld: 'Ik haat Vlamingen'.
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik kan daar prima mee leven, ik weet niet hoe het met u zit. |
||
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe vér men in de politiek gaat in zijn perfide manieren de eigen wetten te omzeilen om toch maar te kunnen beletten dat het Vlaams Blok krijgt waarvoor zijn kiezers hebben gestemd.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil de BUB alleszins nog het voordeel van het nieuwe gunnen.
Redelijk wat mensen, voornamelijk in de zichzelf links en progressief noemende kringen, zullen in eerste instantie de BUB genegen zijn omdat die zich -zoals het politiek correct hoort- radicaal tegenover het Blok stelt. Bijgevolg zullen redelijk wat van de Belgische intelligentsia de BUB misschien wel het parlement in stemmen, wat hen één zetel oplevert. Daar maken ze zich zo belachelijk dat ze nadien niet meer verder stijgen -maar wegens het op en top fanatieke en hypocriete karakter van de PC'en ook niet dalen. Dat zal dan zo wel een tijdje blijven tot die luchtbel ooit weer doorprikt raakt. [size=2](en wanneer onze landdag een succes geworden is zullen de linksen en progressieven wel snel bijdraaien ![]()
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
"neen!" Blijkbaar kan hij wel brullen, maar weet hij dat hij aan het liegen is.
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat Jan het om te lachen doet. 8)
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U liegt. Het uitroepteken doet uitschijnen dat ik enige emotie voelde bij het typen van dat bericht. Dat stond er echter niet. En hoe kan ik liegen over een verkiezingsuitslag? Ik wéét niet of BUB een zetel gaat halen, en gij ook niet. |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |