![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u ook het invoeren van een systeem van "themazenders"? | |||
JA, ik wens meer diversiteit in muziekgenre's via invoer van vaste themazenders! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
NEEN, ik ben tevreden met het huidige systeem en huidige kwaliteit. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Who cares? |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,42% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Alles kan beter, maar om iedereen tevreden te stellen is wel méér dan één extra zender nodig.
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was deze week "de week van de jaren 80" op Radio 2 NOS, ze speelden alleen maar muziek van toen
![]() ![]() In België ga ik ook voor Radio 1, om de door Spetsnaz reeds aangehaalde programma's. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, marketingmensen moeten dit toch ook niet zo dwaas vinden: een publiek dat naar Rock luistert is toch anders dan het publiek dat naar Klassiek luistert...
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met hoeveel zielen zijn we hier eigenlijk? En hoeveel kennissen heeft iedereen hier? En hoeveel daarvan zouden daar willen aan meewerken? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik snap in de eerste plaats niet waarom mensen naar radio luisteren...Mij heeft het nooit aangesproken. Ik heb geen zin om commerciële pulp te beluisteren waar tegen het einde toe doorheen gezeverd wordt of zelfs volledig (vroegtijdig) gestopt. Ook de 'quizzen' kunnen mij niet interesseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ook eens de programmatie bekijken en Dj's. Ook best een aangename alternatieve radio met soms wat commerciële muziek. Ook zeker eens luisteren 's zondags tussen 21u en 22u. Zalig lounch. Bekijk ook eens de programmatie. Zo'n afwisseling aan Dj's. GEEN ENKELE BELGISCHE RADIO KAN DIT BIEDEN. Want het zijn dan ook heel gekende (in dat genre). Denken we maar aan Carl Cox, Antoine Clamaran, David Guetta, Laurent Wolf, Didier Sinclair, Roger Sanchez, Bob Sinclair, Martin Solveig... en dan ben ik nog lang niet klaar met alle Dj's te noemen. Dit is pas alternatief te noemen. Wil je graag oldies horen dan zijn er in België genoeg radio's online om te luisteren. (lokaal dan) Ga maar eens naar www.vbro.be of www.radiopros.be (livestream); Ik heb die sites qua wetgeving wel staan. Ik post ze dan wel effe later. Maar een nationaal station beginnen zoals u verteld is quasi onmogelijk. Er is net een halve oorlog uitgebroken door de nieuwe frequentieverdeling... Vele lokale stations moesten verdwijnen... De frequenties zijn pas geordend om een storingsvrij spectrum te hebben. Zo weinig mogelijk inslag van andere stations... Minister Marino Keulen en zijn kabinet beweren dat dit vakkundig gebeurde alhoewel ik hier persoonlijk deze laatste uitspraak heel sterk in vraag stel. Een nieuwe frequentie erbij..... ![]() Nuja lokaal is het best nog mogelijk. Als ik mij niet vergis zijn hier en daar nog geen vergunningen uitgereikt voor een bepaalde frequentie. Maar dan dien je wel heel rap te zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In elk geval ziet het er naar uit dat er niet direct verbetering of verandering komt in het aanbod in België...
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() StuBru is mijn favoriet en 4fm is ook ni slecht
heb stubru ooit gemaild met de vraag of ze het nieuws nog sneller konden aframmelen zodat ik er niets meer van begrepen had |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() StuBru is mijn favoriet en 4fm is ook ni slecht
heb stubru ooit gemaild met de vraag of ze het nieuws nog sneller konden aframmelen zodat ik er niets meer van begrepen had |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Mijn juffrouw vindt Radio1 een radio klasse 1...
En dat vinden mijn klasgenootjes ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (een WIFI-radio) 't Kost wel duur (199 € voor een radio in België: in Duitsland de helft en veel keuze) maar je kan tenminste je stations kiezen uit honderden. In de auto kan je radio best vergeten. Laatst gewijzigd door filosoof : 19 oktober 2008 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan mij is het niet besteed, ik luister nooit naar de radio.
Ik zou niet weten waarom, alle dagen diezelfde liedjes in hetzelfde tempo, zelfde metrum en in dezelfde toon. En ze zijn dan nog eens allemaal exact even lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de vlaamse zenders redelijk goed.
De waalse zijn achterlijk.