![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Is de betekenis van het woordje "knoeiers" U niet bekend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zie daar geen anti-vlaamse boodschap in...
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Heeft iemand weet van een rol waarin Decleir een goedgemutste vrolijke man speelt ? Of kan hij alleen zijn chagrijnige zelf spelen ? Waarom verdient die dan eigenlijk een penning ? Van zijn theatercarrière ken ik niets dus geen idee of hij die verdient of niet. Van Pneumans zou ik die nu toch ook niet aannemen. En die zal daar zeker respect voor opbrengen gezien zijn weigering om bij de koning op koffie te gaan. Een man moet zijn levensvisie en gedachtegoed niet verkopen voor geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach Jan Decleir , zouden we hem missen , het is een toneelspeler en er zijn toneelspelers genoeg.
En inderdaad, als hij zo tegen het "Vlaamse" is , dan moet hij maar eerlijk zijn en alle subsidies weigeren, dan is hij morgen failliet. Maar dat doet hij niet hé,de lafaard , hij beschouwt zich beter dan de rest, hij wil zich het recht voorbehouden om te bijten in de hand die hem voedt. Ps: het is niet omdat ge toneel speelt dat je van jezelf moet denken dat je een "Einstein" bent hé. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 6 februari 2011 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zie er enkel een anti-politieke uitspraak in
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 6 februari 2011 om 12:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is men bezig een varkentje te wassen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() maar nee, als je in het nieuws wil komen omdat je een prijs weigert, maar wel de graaipotten blijft openhouden, dan mag je je aan commentaar verwachten;
aan mij wordt niet gevraagd om aan te vinken wie ik wel en wie ik niet wil subsidieren. Anciaux subsidieert wel de islamitische cultuur???? door aan imams "cultuursubsidies" te geven.... en WIJ betalen daarvoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, Decleir is op het einde van zijn leven een bitter en teleursgesteld man, vooral in zichzelf. Laat hem maar eens goed anti-vlaams zijn, misschien sterft hij dan als een belgische nobelman.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "Vlaamse" vetpotten moeten lekker zijn geweest. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een Arno die zat zijn broek aftrekt en niet meer weet wat hij brabbelt, een Decleir die het Vlaams Parlement liefst wil beschijten, dat barmanneke (is die Vl�*ming?) dat graag dingen doet als het maar gesubsidieerd wordt... allemaal waren ze zooooo verontwaardigd toen het blanke kindje Luna door de blanke racist werd doodgeschoten. Geen van allen reclameerden tegen het feit dat de zwarte oppas hier als illegale huisslavin werd gehouden door hun restaurant-vriendjes-van-onder-andere-de-pètrick.... hypocrieten zijn het! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Peumans is ook niet echt mijn favoriet maar ik denk dat de voorzitter sprak in naam van het Vlaams Parlement, die bende knoeiers weet u wel. Jan Decleir is een groot acteur, maar het commentaar had hij beter achterwege gelaten, want daar sloeg hij de bal echt wel mis. Persoonlijke aanvallen al dan niet fysiek is Peumans ondertussen wel al gewend geraakt en daar tilde hij dan ook niet al te zwaar aan. Uiteraard mag Jan Decleir een mening hebben maar bende prutsers en ik moet die man niet is nogal sloganesk. Vandaar dat Peumans waarschijnlijk om wat verduideling vroeg, vooral wat die prutsers betreft?
Laatst gewijzigd door Jakko : 6 februari 2011 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Raar volkje die artiesten.
Hebben wij eens een parlement dat op geldige manier verkozen is en waarschijlijk heeft de Jan dat zelf meegekozen en nu blijkt Jan knoeiers gekozen te hebben. Jan is dus op zijn minst niet slim. Maar hij is niet alleen : een aantal collega's heeft zelfs aan verkiezingen deelgenomen die verboden waren door het Arbitragehof. En nu beweren zij dat de schurken die dan die verkiezingen zelf hebben goedgekeurd, niet in hun naam handelen. toneelspelers blijven hun toneeltje opvoeren ook al staan zij niet in een zaal. Laatst gewijzigd door Karel Hendrik : 6 februari 2011 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar helaas doet hij zoals zovelen in dat wereldvreemde cultuurwereldje: graaien in de Vlaamse geldpot en dan spuwen op de eigenaars van die geldpot. Je moet verdorie het lef maar hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Maar Decleir, ik heb u nochtans gebeld, gisteravond, op uwe gsm."
"Ma baneet gij." "KOM DAN KIJKEN, HE. HIER SE. IK LAAT MIJ GENE LEUGENAAR NOEMEN." "Steekt uwe penning maar in uw gat, Peumans." Een doorsnee dag in het Vlaams Parlement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haal je de mensen niet wat door mekaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Ziet iemand de analogie met Peumans die niet bij de koning op bezoek wou?
Als die Decleir geen medaille wilt, dan wilt hij hem niet he.
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet krijgen acteurs geen subsidies van de vlaamse overheid.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |