![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De werkloosheid in Vlaanderen daalt, zelfs bij de jongeren. En het doet me een plezier dat Limburg de kroon spant ![]() In plaats van geld te stoppen in bedrijven, in plaats van alles blauw blauw te laten op inning van belastingen en btw, zou men beter daar eens werk van maken. Die centen ziet men nooit terug en hebben totaal geen rendement. Voor mijn part mochten ze weer het DAC invoeren of het BTK. Trouwens er zijn nog werknemers die in dit statuut werken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() go Merkel go ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
EER-landen hebben GEEN rechten tijdens EU-besluitvorming maar moeten wel het gros van EU recht toepassen. Noorwegen doet dus zeker en vast mee aan 'Europa' en dit met minder rechten (m.b.t. de interne markt) dan dwergen zoals Malta. Voor ge zever verkoopt u best es informeren dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor het overige vind ik dat ieder land nog altijd zichzelf moet kunnen blijven. Ik denk zelfs dat de EU meer bedreigd is door dat soort van gedwongen éénmakingen dan door iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin nog steeds manklopend, want ook Duitsland ziet z'n productiecapaciteit verhuizen naar dictatoriale lageloonlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat Duitsland maar voor wat het is...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Twintig jaar geleden werd in de VS nog 75 procent van het spaargeld op spaarboekjes of vastrentewaardepapieren belegd, tegenwoordig wordt 75 procent op de beurs belegd. Zo heeft Jan modaal de managers van deze fondsen een vrijbrief om in lonen te snoeien en banen af te bouwen, vaak in bedrijven waar de beursspelende belegger zelf te werk gesteld is. Die tendens is ook naar Europa overgewaaid. De bedrijfswereld is dus heel wat meer dan die CEO. Iedereen gretige ziel die op de beurs speelt is mee schuldig!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij hebben geen enkele verplichting tov Europa Je kan er zelfs niet met euros betalen - je moet maar omwisselen in de bank En de Noorse kroon staat véél sterker als de euro Ik woon 3-4 maanden/jaar in Oslo en zal het verschil wel kennen zeker ? Zoek jij maar op via je computerke - Zeg, Heb jij al wel eens in een vliegtuig gezeten ? Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 8 februari 2011 om 05:01. |
|
![]() |
![]() |