![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Betreffende tweede persoonlijke belediging "achterlijke". Iemand die een ander die kritiek op de islam heeft voor racist uitmaakt is echt achterlijk hoor want 1. Racist betreft immers op mensen met een bepaalde afkomst. Godsdienst of een andere politieke ideologie betreft geen ras. Wie juist moslims als een ras ziet, is zelf een racist. Veel Marokkanen en Turken zijn immers géén moslim. 2. Kritiek op de islam betreft immers een ideologie, dus zelfs niet op mensen. En daar krijg je dan een waarschuwing voor (en het is zelfs nog de vraag ofdat de echte racist, Raf, hij noemt kritiek op de islam immers racisme, ook een waarschuwing heeft gehad) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo te zien ben je geen racist als je tegen de ideologie van "rechts" bent, maar ben je wel een racist als je tegen de ideologie van "islamrechts" bent? Rare gevolgtrekking.
Enfin! je bent dus geen racist als je mensen die het niet met je eens zijn hun hoofden mag afslaan, hun vrouwen mag verkrachten en liefst met hun negenjarig kinderen het bed gaat delen. Je bent wèl een racist als je op bovenstaande iets tegenhebt. Ge zou op den duur met alle plezier mensen met hun kop naar beneden van hoge gebouwen beginnen kieperen (want dan ben je geen racist volgens de vliegende homofiel van dienst hier). weeral wat bijgeleerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zeg je van 'lomperik, seniele idioot, uitgezakte anus...' is dat wel toelaatbaar? Zo niet, waarom hebt u dan niet ingegrepen? MvG Dorus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De wereld vergaat niet hoor als je een waarschuwing intrekt. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heel veel mensen weten niet anders dat mensen die tegen de islam zijn, mensen zijn die tegen moslims zijn (terwijl moslims juist het slachtoffer zijn van die akelige ideologie) en derhalve racisten zijn.
Het verbieden van die uitlating (waar veel mensen nog in geloven) heeft dus juist géén zin in een discussie forum. Wat wel zin heeft is een gepast antwoord zoals bijvoorbeeld "hou jij je grote bek eens even. Dus mensen die tegen de islam zijn, zijn volgens jou racisten? Achterlijke". Elders op het forum heb ik in de topic "poll. Wat is volgens jou Islam" a. de moslims. b. de ideologie duidelijk willen maken dat tegen islam zijn, het betreft immers een ideologie én geen mensen) géén racisme is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nog een vraag. Als ik nu had geschreven "Mensen die tegen de islam zijn racistisch noemen is achterlijk" i.p.v. "Dus mensen die tegen de islam zijn zijn racistisch, achterlijke !" had ik dan geen waarschuwing gehad ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een boeiend debat hier...
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Geachte forummers,
Kunnen we het over en weerschelden beperken, vooral op een 'verhitte' verkiezingsdag als vandaag? Dank voor uw begrip. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |