![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil ook benadrukken:
een platte autoband (niet een beetje drukverlies, maar als ie er doorgezakt uitziet) moet vervangen worden. Mensen opzadelen met tijdverlies, is ook een vorm van vandalisme. Het is verkeerd van die 'next generation', ze vertonen een manifest gebrek aan respect tegenover die ene mens die de eigenaar is van die auto. Dat kan een veearts zijn, een landmeter of iemand anders die soms op een werf moet zijn, een brave m/v die graag aan sociaal toerisme met zijn caravan doet enz. enz. Ik vrees ook, alhoewel ik toch zo vredelievend en geweldloos ben, dat als men zo'n domme dingen aan mijn auto zou doen, ik misschien een Tobbackse zou begaan (mijn krik pakken ...) Dat komt nu misschien van mij al lachend over, maar vergis je niet: die criminelen die die banden plat zetten, verdienen volgens mij een maand bak.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zeg eens waarom een SUV een statussymbool zou kunnen zijn. Meest verstedelijke gebieden ter wereld ? Laat me niet lachen. ![]() Op een uurtje rijden ten Noorden of ten Oosten liggen dichterbevolkte ballingsgebieden als de (ruime) Vlaamse ruit. Hebben ze daar ook al zulke acties ondernomen ? Want dit is in principe de tweede keer. En volgens mij wil de suffe generatie alle motorvoertuigen uit de stad weg onder het mom van milieuredenen. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 25 april 2011 om 21:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ik vind toch ook dat ze beter de auto beklad hadden met een afwasbaar "iets". Mensen met tijdverlies opzadelen, zeker in stad Antwerpen als ze met zo'n auto rijden, is echt niet gepast. Die mensen moeten ergens zijn. Als de eerste melding om 5am kwam, dan weet ge genoeg.
Foei foei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Er wordt over gediscussieerd. Meer en meer mensen denken na over hoe ze zich verplaatsen en laten de auto al eens meer op stal. Actie geslaagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() De linkse stadsmus, die het grondgebied van de steden als haar collectief bezit beschouwd en dit semi-communisme gebruikt om andersdenkenden weg te pesten van haar 'domein'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S. ik ben zelf zeker geen SUV fan.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden die de volgende keer misschien op een andere partij stemmen ? Dan zou er iets meer verplaatst zijn dan alleen maar lucht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einde discussie.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 26 april 2011 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de CO2 uitstoot van dit "grapje" is alvast ook niet te onderschatten met al die VDAB autos die mogen uitrukken om banden op te pompen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |