![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie is de man naast Garry Hagger op de foto? De Waalse zanger Frédéric François. De Franstalige versie van Jo Vally, om u een idee te geven. Gelukkig dus dat het Blok die foto niet heeft gezien, anders was hij zeker en vast als een verrader beschouwd. ![]() Vreemd dat het Blok nooit Milk Inc., Dynamite of Clouseau uitgenodigd heeft.............. 8) |
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waarom ze clouseau niet uitnodigen? Durft die wel op een uitnodiging ingaan! Want ge moet al baalen aan het lijf hebben om achteraf gebroodroofd te worden! |
||
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reactie van een ex-fan van Garry Hagger gelezen op www.garryhagger.be
"Garry Hagger treedt op op het partij "feest" van een racistische organisatie. Dit maakt hem uiterst gedacht. In hoeverre heeft onze Garry sympathien voor het Blok. Is dit het maatschappijmodel die hij ondersteunt. Moet onze gekleurde medemens vrezen klop te krijgen op Garry Hagger optredens. Zijn de fans van Garry Hagger allemaal racisten? BV's hebben een voorbeeldfunctie en ik meen dat Garry deze niet vervult door openlijk steun te betuigen aan partijen die veroordeeld zijn voor racisme en die oproepen tot haat en onverdraagzaamheid. Een grote blunder, Garry. Ik verscheur mijn lidkaart en zeg af voor de fanreis!" |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#27 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
8) Waar heb ik dat gezegd ? Trouwens, ik ken dat mens niet. En afgaande op zo'n "naam", zal dat zo wel blijven 8)
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik begrijp ieder zijn mening, maar ik wil op dit bericht toch even persoonlijk reageren. Een artiest treedt op voor ieder die op een rechtmatige manier een boeking doet bij om het even welk boekingskantoor. Dit impliceert NIET mijn persoonlijke politieke motivatie of gedachtengang. Voor welke kleur of politieker ik stem is mijn persoonlijke keuze. Ik treed bv ook op voor andere partijen. Ook dat bewijst NIET dat ik sowiezo op die partij zal stemmen. Net zoals zondag wil dat NIET zeggen dat ik een sympatisant van "Het Blok" ben............." Tenslotte zegt hij dit : "EEN ARTIEST TREEDT OP VOOR MENSEN, NIET VOOR PARTIJEN OF IDEEEN!!" |
||
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() demoniseer Garry en hij stemt misschien vanaf nu ook op het blok
|
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij treed toch op waar hij wil zeker wat is dat nu voor zever. Ik ben verrevan een voorstander van zijn repertoire en muziekstijl maar hij mag dat van mij wel nog brengen waar hij wil.
|
![]() |