Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 juni 2004, 11:28   #21
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Garry Hagger heult met racistische partij

Garry Hagger, de zingende onderkin, verzorgde gisteren een optreden op de verkiezingsmeeting van het Vlaams Blok op linkeroever.

Nu begrijp ik waarom sommige Blokkers zich bedronken!

Hagger is vooral bekend van het chanson 'Het allermooiste'. Het is niet voor het eerst dat schimmen uit het Vlaamse schnabbelcircuit collaboreren met het Vlaams Blok. Ook De Strangers, Danny Fabri en Vanessa Chinitor werden al op Blok-partijtjes gespot.
Ja, de ouderwetse "10 om te Zien oempapa-muziek" die geen success meer heeft, in andere woorden. Die artiesten zijn zo teleurgesteld door het feit dat ze geen success meer kennen dat ze al tevreden zijn als ze in feesten kunnen zingen, wat ik ergens kan begrijpen.

En wie is de man naast Garry Hagger op de foto? De Waalse zanger Frédéric François. De Franstalige versie van Jo Vally, om u een idee te geven. Gelukkig dus dat het Blok die foto niet heeft gezien, anders was hij zeker en vast als een verrader beschouwd.

Vreemd dat het Blok nooit Milk Inc., Dynamite of Clouseau uitgenodigd heeft.............. 8)
Everytime is offline  
Oud 8 juni 2004, 11:34   #22
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Is hij soms wat te duur voor Uwen bek? (fabel la fontaine)

Ik geef enkel mijn geld aan kwaliteit .
Jij hebt een gratis internetconnectie dan?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 8 juni 2004, 11:40   #23
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Garry Hagger heult met racistische partij

Garry Hagger, de zingende onderkin, verzorgde gisteren een optreden op de verkiezingsmeeting van het Vlaams Blok op linkeroever.

Nu begrijp ik waarom sommige Blokkers zich bedronken!

Hagger is vooral bekend van het chanson 'Het allermooiste'. Het is niet voor het eerst dat schimmen uit het Vlaamse schnabbelcircuit collaboreren met het Vlaams Blok. Ook De Strangers, Danny Fabri en Vanessa Chinitor werden al op Blok-partijtjes gespot.
Ja, de ouderwetse "10 om te Zien oempapa-muziek" die geen success meer heeft, in andere woorden. Die artiesten zijn zo teleurgesteld door het feit dat ze geen success meer kennen dat ze al tevreden zijn als ze in feesten kunnen zingen, wat ik ergens kan begrijpen.

En wie is de man naast Garry Hagger op de foto? De Waalse zanger Frédéric François. De Franstalige versie van Jo Vally, om u een idee te geven. Gelukkig dus dat het Blok die foto niet heeft gezien, anders was hij zeker en vast als een verrader beschouwd.

Vreemd dat het Blok nooit Milk Inc., Dynamite of Clouseau uitgenodigd heeft.............. 8)
ER was zelfs een zanger met italiaanse roots. En dat wist het blok.
En waarom ze clouseau niet uitnodigen?
Durft die wel op een uitnodiging ingaan! Want ge moet al baalen aan het lijf hebben om achteraf gebroodroofd te worden!
fernand is offline  
Oud 8 juni 2004, 12:01   #24
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Reactie van een ex-fan van Garry Hagger gelezen op www.garryhagger.be

"Garry Hagger treedt op op het partij "feest" van een racistische organisatie. Dit maakt hem uiterst gedacht. In hoeverre heeft onze Garry sympathien voor het Blok. Is dit het maatschappijmodel die hij ondersteunt. Moet onze gekleurde medemens vrezen klop te krijgen op Garry Hagger optredens. Zijn de fans van Garry Hagger allemaal racisten?

BV's hebben een voorbeeldfunctie en ik meen dat Garry deze niet vervult door openlijk steun te betuigen aan partijen die veroordeeld zijn voor racisme en die oproepen tot haat en onverdraagzaamheid.
Een grote blunder, Garry. Ik verscheur mijn lidkaart en zeg af voor de fanreis!"
Everytime is offline  
Oud 8 juni 2004, 12:52   #25
Suits You, Sir!
Burgemeester

Suits You, Sir!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Garry Hagger treedt op op het partij "feest" van een racistische organisatie. Dit maakt hem uiterst gedacht. In hoeverre heeft onze Garry sympathien voor het Blok. Is dit het maatschappijmodel die hij ondersteunt. Moet onze gekleurde medemens vrezen klop te krijgen op Garry Hagger optredens. Zijn de fans van Garry Hagger allemaal racisten?

BV's hebben een voorbeeldfunctie en ik meen dat Garry deze niet vervult door openlijk steun te betuigen aan partijen die veroordeeld zijn voor racisme en die oproepen tot haat en onverdraagzaamheid.
Een grote blunder, Garry. Ik verscheur mijn lidkaart en zeg af voor de fanreis!"
Oud 8 juni 2004, 12:53   #26
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Is hij soms wat te duur voor Uwen bek? (fabel la fontaine)

De CD's van de Oostendse Lucy Loes zijn volgens jou van die "kwaliteit" zeker?!?
Guderian is offline  
Oud 8 juni 2004, 13:11   #27
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

De CD's van de Oostendse Lucy Loes zijn volgens jou van die "kwaliteit" zeker?!?

8) Waar heb ik dat gezegd ? Trouwens, ik ken dat mens niet. En afgaande op zo'n "naam", zal dat zo wel blijven 8)
Chucky is offline  
Oud 8 juni 2004, 15:06   #28
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suits You, Sir!
Citaat:

Garry Hagger himself heeft daarop gereageerd :

"Ik begrijp ieder zijn mening, maar ik wil op dit bericht toch even persoonlijk reageren. Een artiest treedt op voor ieder die op een rechtmatige manier een boeking doet bij om het even welk boekingskantoor. Dit impliceert NIET mijn persoonlijke politieke motivatie of gedachtengang. Voor welke kleur of politieker ik stem is mijn persoonlijke keuze. Ik treed bv ook op voor andere partijen. Ook dat bewijst NIET dat ik sowiezo op die partij zal stemmen. Net zoals zondag wil dat NIET zeggen dat ik een sympatisant van "Het Blok" ben............."

Tenslotte zegt hij dit : "EEN ARTIEST TREEDT OP VOOR MENSEN, NIET VOOR PARTIJEN OF IDEEEN!!"
Everytime is offline  
Oud 8 juni 2004, 15:13   #29
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

demoniseer Garry en hij stemt misschien vanaf nu ook op het blok
Dixie is offline  
Oud 9 juni 2004, 10:34   #30
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Hij treed toch op waar hij wil zeker wat is dat nu voor zever. Ik ben verrevan een voorstander van zijn repertoire en muziekstijl maar hij mag dat van mij wel nog brengen waar hij wil.
Stef Leeuwenhart is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be