![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Het zal wel aan mij liggen, maar de agenten die ik ken, doen het om mensen te helpen en te beschermen. Het is mogelijk dat dit een minderheid is, maar dat is wel het beeld en de ervaring die ik heb van de politie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op Xenophon letten. Die is nogal rancuneus tegen de flikken. Waarschijnlijk omdat hij het nog altijd niet kan verkroppen dat ze hem in de bak gestoken hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat voor zin heeft het zaken te zeggen die ze niet begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen bajesklant, en zeg dat ook. Hoogstens een combi klant na een of andere betoging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee jij bent er gewoon eentje die graag aan flikkenbashing doet omdat het "stoer" is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al goed dat je er zelf "waarschijnlijk" bij zet, want je hebt ggeen idee.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() do 10 feb 2011, 08:15
Politievakbond: boetes zijn te hoog AMSTERDAM - Politieagenten vinden de verkeersboetes die zij moeten uitschrijven te hoog, aldus de politievakbond ANPV. Dit jaar zijn verkeersboetes met 15% verhoogd. ![]() De verhouding tussen sommige overtredingen en de hoogte van de bekeuring zou volledig zoek zijn. Dat meldt de NOS. Door rood rijden kost nu 185 euro, een winkeldiefstal 50 euro. "Dat snapt niemand en dat kunnen we ook niet uitleggen", aldus een woordvoerder van de ANPV. Agenten zouden zich schamen voor het uitschrijven van sommige bekeuringen. Ook krijgen ze door de hoge boetes te maken met agressie. De politievakbond roept zijn leden op bij minister Opstelten te protesteren tegen de hoge boetes. http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...__.html?p=19,1 ![]() Daar ga ik nog eens extra bij fout parkeren.... ![]()
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer u overigens dit land eens in te denken zonder politie...
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor criminelen, voor mensen die graag verkeersregels overtreden, voor fraudeurs, ja voor hen is het zalig. Voor de gewone burger een ramp!
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-> geen normen -> geen waarden -> geen gezag -> zelfbeschikking Zo moet dat zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat nogal naïef. Ze moeten gewoon stoppen met de achterlijksten uit de samenleving een pet en een knuppel en te geven. Voor jouw Wilde Westen-dromen pas ik vriendelijk. Eens benieuwd wat jij gaat doen als een van jouw dierbaren overhoop wordt gereden door een zatlap en er geen politie bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus die persoon hoeft daar niet voor gestraft te worden en mag een week nadien rustig iemand anders overhoop rijden? Het is maar een voorbeeld, hoor. Zonder gezag leef je in Somalië: het recht van de sterkste. En je mag er vrij gerust van zijn dat noch jij, noch ik de sterkste zijn. Je mag daar gerust voor pleiten, maar ik wil niet in zo'n land leven. Gewoon normaalbegaafd gezag volstaat voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een land zonder politie is inderdaad het Wilde Westen. Ideaal voor marginalen maar onhoudbaar voor de gewone mens. Het wordt een anarchie. Lees gewoon even de feiten in de krant iedere dag : moorden, diefstallen, verkeersongelukken wel of niet door schuld, ... Wie zou Ronald Jansen, Hans Van Temsche, Dutroux oppakken als er geen politie was? Laten we die criminelen maar rustig verder doen?
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |