![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Begrijpen wie begrijpen kan
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelf werken voor hun geld mag in belgië echter niet.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ah neen, want je bent er niet (of 't zou toch niet mogen)
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn niet 'illegaal'. Ze hebben alleen niet het door de staat gewenste papiertje in hun handen.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen, dit zijn verworven rechten omdat je zelf, of je ouders en voorouders, bijgedragen hebben aan onze welvaart. Ze doen daar zo verdomd luchtig over. "Allez, die dutskes krijgen geen papier..." "Kom, geef ze dan wat wij ook krijgen" Maar allez, wij hebben da ook niet gratis gekregen he?!!!? ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de waarnemers zijn het moslims die illegaal in dit land verblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gewoon geboren worden. en ik ben nu per toeval hier geboren. niet ergens in een kloteland waar ik vervolgd werd, of waar ik ging sterven van de honger als ik er niet wegging. Veel van die illegalen hebben niks meer, nergens meer. Tuurlijk moeten er rechten zijn die net hén beschermen. Ze zijn mens, je kan ze niet zomaar ergens in een vergeetput dumpen.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarnemers zijn zeer goed op de hoogte van de gehele situatie. Misschien werken de waarnemers bij de politie zelf en zijn ze boos omdat ze dat tuig niet kunnen bestraffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de mailschrijver kan zeggen wat ie wil. en die foto's zijn gewoon foto's waar mensen omcirkeld zijn. een beetje kritisch zijn mag ook. op dezelfde manier zou ik op dit moment m'n overburen kunnen betichten van pedofiele tuinfeesten.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen de maand zijn we dan nog meer failliet dan Griekenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet dat u en uw linkse ploegmakkers er een hobby van maken om multiculturele problemen te ontkrachten en af te doen als leugens. Alsof het allemaal 1 groot complot van extreem-rechts is. Ik besef dat het voor mensen met uw ideologie pijnlijk is om deze artikels te lezen. Want die doorprikken de illusie van uw perfecte multiculturele samenleving. Ik zal u dan ook een groot plezier doen, bij deze: Er zijn geen problemen in onze multiculturele samenleving. Er zijn geen problemen met illegalen of asielzoekers. Er zijn geen problemen met de islam. Er zijn simpelweg geen problemen. Alles gaat goed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat we met teveel op de wereld zijn om daar nog een gepaste oplossing voor te hebben.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u nu ne mail stuur en daarin ne foto plak van mijn overbuur en zeg van 'dat is ne pedofiel', gaat ge dat dan klakkeloos geloven? En als ge dat niet klakkeloos gelooft, wil dat dan zeggen dat ge niet gelooft dat er pedofielen bestaan? Moest ik zo'n mail krijgen, zou ik zeggen: mmh, dat wordt dan best verder onderzocht. In ieder geval, ik kan op die foto's niet afleiden dat dat illegalen zijn. Ik kan ook nie zien of het moslims zijn. 't is niet omdat iemand in ne mail zegt dat het illegalen en moslims zijn, dat het zo is. Dan is het nu toch niet raar dat ge denkt van "hoe weet die dat?". 't is zelfs mega interessant, want ik stel mij toch de vraag wie die mailschrijver is, aangezien die schijnbaar heel veel weet over die mensen op die foto's.
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
|
![]() Dat is geen bron. Iedereen kan zoiets beweren en dan publiceren. Het verwondert mij nietdat zo'n artikel in clint staat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |