![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Vergeet ook niet Journaal van Grammens te vermelden. Een linkse niet Vlaams Nationalist met een documentaire kennis van de Belgische politiek die angstaanjagend is. Citaat:
Ik zeg dan ook aan iedereen die het horen wil: "Ik geef geen geld aan een soort pers dat ijvert om mijn geld, mijn grond en mijn cultuur af te pakken". Daarom enkel Pallieterke en Journaal. Ongelooflijk rijke achtergrondinformatie waar de kwaliteitskranten enkel maar mogen van dromen. Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 september 2011 om 22:53. |
||||
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Als ik eens in mijn omgeving rond vraag, dan blijkt dat iedereen bij de volgende verkiezingen op wraak zint en op NVA zal stemmen. Problemen zullen ze hebben, gegarandeerd.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik zit niet op facebook, maar kan iemand het initiatief nemen om,na alweer een anti-Vlaams artikel in een of meerdere kranten , die krant(en) te boycotten???
Wel klaar en duidelijk vermelden waar het anti-Vlaams zit, want sommige mensen lezen heel oppervlakkig. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 21 september 2011 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() ...maar is er nu nog iets wat we nog kunnen doen vóóraleer het te laat is?
Er zijn zeker genoeg mensen die niet tevreden zijn met de gang van zaken, moeten deze nu gewoon alles met lede ogen aanzien? Kan er niet op één of andere manier een belangrijk signaal gegeven worden? |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tja, als er maar een paar duizend zijn die vlaanderen onafhankelijk willen, moet je niet verwachten dat er honderduizenden naar een betoging gaan
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 september 2011 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof het hier over de onafhankelijkheid gaat.
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar was je er niet. Kijk eens naar de foto's en luister eens naar de kreten.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even uppen omdat dit (Anna heeft overschot van gelijk) zowat het beste is wat er hier te vinden is....