![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Ik vind het loon wel normaal. Weekendwerk, avondwerk, opgeroepen worden terwijl je nog in u bed ligt of pas lag, elke dag uitgelachen worden, totaal geen respect van de burger tegenover een politieman, soms dagen aan een stuk werken zonder een dagje verlof,...
Vind het best wel normaal. Zo vind ik het ook normaal dat een arbeider of een bediende ook wat meer betaald mag worden. Ook vind ik het normaal dat politici een goed loon hebben. Ga jij anders eens van morgens tot avonds vergaderen, dossiers doorlezen, constant bellen of gebeld worden, niet klaar staan voor u gezin en u kleine niet zien opgroeien. Je zou snel een burn out krijgen denk ik dan. De verkeersleiders in Belgoproces verdienen meer dan €4000 bruto per maand en dat vind ik logisch aangezien ze een zeer grote verantwoordelijkheid hebben. De politie en politici hebben ook een grote verantwoordelijkheid, een foute keuze kan grote gevolgen hebben, en mogen wat mij betreft beter betaald worden dan een bandwerker. Laatst gewijzigd door Ohm : 5 oktober 2011 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker omdat U het waarschijnlijk niet moet betalen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Dan vind ik het raar dat u het logisch vind dat agenten meer verdienen voor het werk van de doorsnee arbeider. Ze krijgen daarbovenop ook nog eens het recht om eender welk man, vrouw of kind in mekaar te meppen zonder gevolgen.
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 5 oktober 2011 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Flikken worden niet te veel betaald voor wat ze doen.
Flikken worden nooit te veel betaald voor wat ze doen. De gewone bediende wordt veeeeeeeel te weinig betaald in verhouding van wat hij/zij doet als toegevoerde waarde voor de economie. Wat politikers betreft : 'k heb nooit goed begrepen wat DE toegevoerde waarde is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je kan van mijn pensioen niet menswaardig leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik verdien te veel. Maar de "nieuwe belgen" hebben een stukje meer. Merci |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De Vlamingen bevechten elkaar. En de "derde hond" loopt weg met het been. DOORDENKERTJE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() OK
Ik denk dat we mekaar dan wel begrijpen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het veel erger, om gedurende mijn ganse leven, schulden makende nietsnutten van ministers en parlementairen te hebben moeten betalen, om mijn achterkleinkinderen door de schuldenberg, in de miserie te brengen. En dat je die miskleunen niet eens ter verantwoording kan roepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ik snap jullie echt niet; de hier tot zelf uitgeroepen knapste koppen er zulke meningen op nahouden? De drama queen uithangen en doen alsof het hier het voormalige Oost-Duitsland is...
Als er geen politie is of ze doen hun werk volgens de heilige publieke opinie niet kakken jullie erop, doen ze dat wel of trachten ze dat te doen dan kakt men er nog op; maw per definitie kan er niets goed gedaan meer worden dan? of zie ik dat verkeerd? Wie niets misdoet en zich als een beschaafd mens gedraagt die hoeft dit soort uitspraken niet te doen want die heeft niets te vrezen en zal ook niet door de wet geviseerd worden. Maar ja als je pertinent eender welke maatschappelijke (fatsoen) regel wil overtreden -of je er nu met akkoord bent of niet- tja dan wil je ook pertinent blijkbaar je eigen verantwoordelijkheid afschuiven en dan ga je maar uit eigen frustratie u op alles en iedereen afreageren dan behalve op uzelf. Een betere maatschappij begint bij uzelf maar we maken ze uiteindelijk wel allemaal samen dus het is daar dat we onze energie beter op richten ipv op de verkeerde dingen te focussen. Het is dit soort vertekend kijken naar de problemen of dagelijkse realiteit dat het net nog erger maakt.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |