![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel kost da, zo'n kogelken ?
Nu, ik zou niet in een Vlaamse Far West willen wonen. Om twee redenen: omdat de sheriffs teveel schieten, èn omdat de outlaws vrij ronddolen. Hoe dan ook, er zal eens iets aan gedaan moeten worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al een geluk, dat wij waaslanders ons goed gedragen en goed integreren.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Uw Bartjen zal weldra korte metten maken met dat Antwerps tuig.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg duidelijk is het artikel trouwens niet. In de kop is sprake van banden stuk schieten. Verder spreekt men van waarschuwingsschoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wil jij discrimineren ? Het doet me plezier dat je mijn verwachting omtrent de gemeenteraadsverkiezingen deelt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom spreekt men dan van een onbepaald aantal "waarschuwingsschoten," die zijn dan zogezegd in de lucht afgeschoten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 oktober 2011 om 20:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Ola, ik discrimineer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Welke debiel schiet nu een auto in volle vaart in de banden op openbare weg tussen andere weggebruikers?
Je kunt miljaarde 10-20 auto's meemaaien en in de fik laten schieten. Reptielen zijn het die flikken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hebben die 'waarschuwings'schoten de crimineel gewaarschuwd ? Ik vermoed van wel .... dus hebben die schoten 'doel getroffen' ... lol ....
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 tot 20 auto's ... zijn niet getroffen ... niet één is er getroffen ... 't moeten kogels zijn die bochtjes kunnen maken. Of kunnen de flikken er effect op steken, gelijk de Schoofzak dat meesterlijk kan op een biljartbal ?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze krijten inderdaad eerst hun pistoollopen, gaan dan schuin over de motorkap liggen en leveren een effectshot af dat ge niet zou geloven.
En dan drinken ze een teug van hun pintje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Heb je al eens een auto zien ondersteboven vliegen met klapband aan 120 km/h? Ik wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb zelfs al eens een auto van een flatgebouw zien rijden recht op een harrier jet die daar zweefde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Jezus f'in Christ zeg, een auto op de vlucht, achtervolging wordt ingezet, hij kan niet op een "normale" manier tot stilstand gebracht worden, de banden worden netjes aan flarden geschoten, autootje stopt.
Mooi werk is eerder de uitspraak die hierbij past, niet "debiel"
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |