![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nochtans is het Katholiek onderwijs stukken beter dan het gemeenschapsonderwijs.
#22 |
Minister-President
|
![]() Blijft dat Marx op één punt overduidelijk gelijk had, en dat punt was zijn omschrijving van wat religie werkelijk is.
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Oh ja? Wat met grondwetswijzigingen? Wat met de alarmbelprocedures en belangenconflicten waardoor de Vlamingen BHV niet éénzijdig kunnen splitsen? Is dat een representatieve democratie? Neen. Nous sommes tous des Belges, behalve wanneer de Franse voorrechten gelden.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 15 oktober 2011 om 10:14. |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alsof je zelf niet weet wat 180 jaar Belgitude in de psyche van de Vlamingen aangericht heeft.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar pruilers en grientjes van een bepaalde soort voelen zich al vlug verongelijkt. Ze jeremiëren de godganse dag en , eilaas, ze houden meer van zeggen dan van doen. Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2011 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zegt de man met 36000 postings op een internet forum
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Helemaal niks op tegen. Maar als u over een hele groep mag zeggen dat het "zeggers maar geen doeners zijn", waarom zou ik het dan niet mogen zeggen over 1 individu?
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ja luister eens. Indien het aan de NVA had gelegen dan was BHV nog steeds niet gesplitst! Want die partij zou dan weer dit, en dan weer dat aan te merken hebben gehad. En dan waren we geen stap vooruit gekomen. Zo bedrijft men geen politiek. Politiek bedrijven is akkoorden sluiten. Akkoorden die compromissen zijn en dus niet volmaakt.
Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2011 om 11:11. |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De akkoorden, of zoals U wil compromissen, die nu afgesloten worden zijn, naar mijn mening, niet meer dan pleisters op een etterende wonde. Zolang men op die manier politiek blijft bedrijven, blijft mijn ijveren voor een status-quo en niet voor een hervorming ten gronde. |
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Luc Hennart: Citaat:
Laatst gewijzigd door matthias999 : 15 oktober 2011 om 11:11. |
||
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
BDW is weggelopen van de onderhandelingen en daarmee basta, al de rest is niet meer van tel ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zeker wanneer partijen akkoorden moeten sluiten over dingen waar ze in feite vaak diametraal tegenover mekaar staan. Herinner u het gezegde van de Franstaligen: 'on est demandeur de rien'. Wel, deze keer hebben wij duidelijk gemaakt dat wij wel 'demandeurs' waren en hebben we, zeker op communautair vlak, maar ook op het vlak van de responsabilisering, onze eisen weten af te dwingen. En wat uw 'status-quo' betreft. Niets doen, er vanonder trekken, de deur dichtslaan, zoals de NVA dit deed, d�*t is pas 'status-quo'. Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2011 om 11:21. |
|
![]() |