Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2011, 10:29   #21
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Foto's trekken terwijl ge rijdt is eveneens ongeoorloofd rijgedrag
²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 10:31   #22
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk heb ik geen probleem met het te kijk zetten van roekeloos/dom/gevaarlijk gedrag, privacy of niet, maar om dat zelf gevaarlijke stoten uit te halen en beginnen met foto's te pakken vanachter het stuur... Beetje hypocriet mijn gedacht.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 10:33   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Foto's trekken terwijl ge rijdt is eveneens ongeoorloofd rijgedrag
ok, maar daarmee is dat ander ongeoorloofd rijgedrag goedgepraat hé.

ik snap het trouwens niet, dat veel te snel rijden, dat bumperkleven, dat slalommen tussen de mensen die de juiste snelheid rijden, dat geflits met de lichten, dat rechts voorbijrijden, enz.

wat heb je daar aan? een auto is toch echt enkel en alleen maar om van punt A naar punt B te gaan?? en zo enorm veel sneller zullen die niet op punt B geraken hoor.....
Oud 17 oktober 2011, 10:50   #24
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ok, maar daarmee is dat ander ongeoorloofd rijgedrag goedgepraat hé.

ik snap het trouwens niet, dat veel te snel rijden, dat bumperkleven, dat slalommen tussen de mensen die de juiste snelheid rijden, dat geflits met de lichten, dat rechts voorbijrijden, enz.

wat heb je daar aan? een auto is toch echt enkel en alleen maar om van punt A naar punt B te gaan?? en zo enorm veel sneller zullen die niet op punt B geraken hoor.....
Als ik iemand in mijnen achteruitkijkspiegel zie afstuiven, ga ik al -vanaf ik kan- een mooi eind op voorhand opzij, zo heb ik het ook graag als ik em eens op zijne staart stamp Dan hoeven ze nie te kleven of te flitsen (Hoewel ikzelf me daar eigenlijk nooit met bezighou)
De meeste mensen die rechts voorbijsteken, hebben een reden ze (koppige linksrijdende voorganer tegen 100 km/h ofzo)
en die slalommers... mjah

Volgens mij is het grootste probleem dat niemand nog iets van een ander kan verdragen op een baan.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 11:19   #25
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Hier word ik niet goed van...

Klikkerdeklik
Off topic: ik vind dat Katrijn haar wel mag scheren.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 11:20   #26
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Hier word ik niet goed van...

Klikkerdeklik

Een ander is dan asociaal, ...

maar zelf kunnen ze handsfree fotograferen ofzo ?

En den eikel die tegen 110 op het middenvlak ligt te kachelen moet zich dan maar eens de vraag stellen waarom hij langs rechts voorbijgestoken wordt.

Trouwens in de wegcode staat duidelijk in dat je in een fille wel degelijk rechts mag voorbijsteken, en er staat nergens bij vermeld tegen welke snelheid dat dan moet/mag.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 11:21   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ene Jo Caudron, die er dan nog fier op is ook.

http://jocaudron.me/

Obvious douchebag is obvious.
Die zou dan wel eens op een morgen willen vertrekken met een voituur zonder of met platgestoken banden zeker ?
Oud 17 oktober 2011, 11:23   #28
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Onzin. Cowboys moeten weten dat hun gedrag op de weg niet meer aanvaard wordt. Hoe dat wereldkundig wordt gemaakt is irrelevant, dat ze te kijk gezet én gepakt worden is belangrijk.
²
Oud 17 oktober 2011, 11:25   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Persoonlijk heb ik geen probleem met het te kijk zetten van roekeloos/dom/gevaarlijk gedrag, privacy of niet, maar om dat zelf gevaarlijke stoten uit te halen en beginnen met foto's te pakken vanachter het stuur... Beetje hypocriet mijn gedacht.
Ik zou hem trouwens wel eens een dagje echt willen volgen, ... eens zien hoe correct en sociaal hij wel rijdt, ...
Oud 17 oktober 2011, 11:28   #30
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik zou hem trouwens wel eens een dagje echt willen volgen, ... eens zien hoe correct en sociaal hij wel rijdt, ...
Idd. Iedereen maakt (onbewust) overtredingen als ze de baan opgaan. Okee ja, het ene is wa gevaarlijker dan een ander, maar soit
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2011, 11:29   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik iemand in mijnen achteruitkijkspiegel zie afstuiven, ga ik al -vanaf ik kan- een mooi eind op voorhand opzij, zo heb ik het ook graag als ik em eens op zijne staart stamp Dan hoeven ze nie te kleven of te flitsen (Hoewel ikzelf me daar eigenlijk nooit met bezighou)
De meeste mensen die rechts voorbijsteken, hebben een reden ze (koppige linksrijdende voorganer tegen 100 km/h ofzo)

Volgens mij is het grootste probleem dat niemand nog iets van een ander kan verdragen op een baan.
Inderdaad, en niemand schijnt nog te begrijpen dat ge ten alle tijden rechts moet rijden.

Is dat nu zo moeilijk, ja zelf al rij je 120, er staat nergens in de wegcode dat omdat je 120 rijdt, je links mag rijden, en zo mensen die bewust sneller willen rijden mag hinderen.

Als ik 120 per uur aan het rijden ben heb ik echt geen tijd om mijne smartphone te grabelen, hem uit dat zakske te halen, en de camera op te starten om vervolgens een foto te nemen, ... kan plak ik zelf wel al op ne paal of ne camion die zonder richting aan te geven van rijvak is veranderd.
Oud 17 oktober 2011, 11:30   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idd. Iedereen maakt (onbewust) overtredingen als ze de baan opgaan. Okee ja, het ene is wa gevaarlijker dan een ander, maar soit
Ik ben er zeker van dat ge hem met nen hele plakboek op internet kunt zetten als ge er actief op gaat jagen.
Oud 17 oktober 2011, 11:33   #33
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En vind jij het wel leuk als iemand je aan 2 km/u sneller dan jij voorbij snelt, zodat jij plots moet remmen voor die vrachtwagen omdat die persoon niet voort doet? Ik trek mij daar niets meer van aan en haal in aan 120, wat dus het maximum is, en dan slagen die asocialen er toch weer in in uw gat te kleven, want met hun SUV moeten ze natuurlijk rapper.

Citaat:
Reden of geen reden: het is tegen de wegcode en asociaal, zelf erg riskant want stel dat die persoon terug komt naar het eerste vak en hij heeft je niet gezien, ben jij in fout. Wees een heer in het verkeer: ga naar het derde vak, steek hem voorbij en ga dan zelf terug naar het tweede of zelfs eerste vak. Zo hoort het.

Citaat:
Ik merk het.
Oud 18 oktober 2011, 08:01   #34
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
welke gefrustreerde idioot houdt zich hier mee bezig...
Ja sorry eh. Ik blader ook maar door 't nieuws op internet...
Oud 18 oktober 2011, 08:11   #35
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Weet je wat het is?
Als iemand tegen honderdtwintig door de dorpskom komt gescheurd net als de scholen uit zijn gaat er niemand mekkeren dat zo'n idioot veroordeeld wordt op basis van al dan niet legaal gemaakte of gepubliceerde beelden.
Als iemand tegen 95 over een 70 km/h-baan rijdt op een moment dat er weinig verkeer is gaan er toch al enkele zijn die gaan mekkeren over zo'n veroordeling.
En als iemand per ongeluk even net 10 cm over de witte meet rijdt, gaat iedereen mekkeren als zo iemand veroordeeld wordt op basis van beelden door burgers.

En waar ligt dan de grens eh?
Oud 18 oktober 2011, 08:21   #36
giserke
Banneling

Standaard

Wat een debiel. Medemensen verklikken aan de staat. pfff

T'is nog niet genoeg dat er overal domme flikken rondlopen om ons het leven zuur te maken en te bekoeioneren, gaan burgers zich ook nog eens verlagen tot dat tuig.

Laatst gewijzigd door giserke : 18 oktober 2011 om 08:24.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be