![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat lijkt er al meer op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De persoon zelf ken ik niet, maar mijn stem gaat alvast niet naar hem.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat komt vooral omdat er geen tegenspraak is en dus geen oeverloos geleuter hoe iets nu moet gebeuren, op de tijd dat je met zo een burgemeester een beslissing hebt, heeft een halve dictator zijn slechte beslissing zelf al terug verbeterd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In Bornem ligt op dit moment veel open denk ik. De vorige burgemeester is er 2 jaar geleden na 20 jaar dienst mee opgehouden de huidige is wel populair maar is hij populair genoeg? En wie gaat de oppositie naar voor schuiven. In de gemeente naast ons is het nog interessanter PUURS de gemeente waar zowel Peeters als Turtelboom wonen (al zou die verhuizen) maar waarschijnlijk wordt het daar toch weer de CD&Ver Koen Van Den Heuvel. In Bornem kan het beter maar ook slechter, ik wacht op voorstellen.
Ter preventie van boze reacties: Ik wens me te verontschuldigen voor eventuele DT fouten en schrijffouten in het algemeen. ![]() Laatst gewijzigd door Glenneke : 20 oktober 2011 om 20:11. |
![]() |
![]() |