![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
De moslims, die hokken samen en willen niet integreren. Maar dat wil zie waarschijnlijk niet zien he ? Hun eigen gemeenschap oprichten binnen een bestaande cultuur, en dan nog hun cultuur proberen opdringen aan ons. jaja, dat moeten we zeker toelaten, zoals turkije bij de europese unie laten komen, dat moeten ze ook zeker doen en dan loopt uw en mijn vrouw binnenkort ook met een hoofddoek over straat.
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() na 100 berichte komt daar Burger te staan en na 200 partijlid en ga zo maar door...
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() dus normaal ben ik nu geen vreemdeling meer
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat is pas gezellig ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en het is lekker niet sociaal, ofwel lekker associaal het, maar niet: lekker niet associaal doen, hé... gjeeezes... goe bezig zunne !
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hitler en Göring waren ongetwijfeld ook gezellig in de omgang. |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
1. irrelevant 2. kortzichtig 3. belachelijk 4. kijk mamma, ik heb een berichtje gepost 5. sorry, ik kan niet tegen de pillen, ik zal er af blijven. Aan u de keuze, en neen, u mag uw joker niet inzetten !
![]() |
#28 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
ik heb gewoon gereageerd op de simpele vraag ![]() ow en ik bedoel niet "lekker niet sociaal" of "lekker associaal" dus dat is het ook niet.. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() Amai amai, tkan overal gezellig zijn, hè. Als je onder gelijkgezinden bent, amuseert iedereen zich. Point final.
Ik persoonlijk, denk niet dat ik me daar zou amuseren bij dat Vlaams Blok. Te veel opvattingen die zouden botsen.
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft uw vrouw met Turkije te maken, TC? ![]() Hoe dwingen ze uw vrouw om met een hoofddoek rond te lopen? ![]() Maar goed, welk standpunt neem je in over de toetreding van Turkije tot de EU? Daarover wil ik het met u ook eens uitgebreider hebben. Wat zijn je gestaafde argumenten? |
|||
![]() |
![]() |
#32 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
1. Turkije ligt niet in europa, maar in Azië. De europese territoriale expansie drift moest maar eens ophouden. Er zijn grenzen ! 2. Turkije heeft zowel historisch als cultureel geen banden met de andere West-Europeese landen. 3.In 1993 werden in Kopenhagen criteria vastegesteld voor landen die wensten toe te treden tot de EU. één van die criteria is de vereiste dat de kandidaat beschikt over een stabiele democratie die de rechtstaat, de eerbiediging van de mensenrechtenen en de bescherming van minderheden waarborgt. De mensenrechten gaan erop achteruit en worden zwaar met de voeten getreden en vooral de koerdische situatie ( minderheden ) heeft er toe geleidt dat de besprekingen tot eind van dit jaar zijn uitgesteld. 4. De koerdische situatie begint vormen van etnische zuivering aan te nemen en een land dat er zo'n mentaliteit op na houd is volgens mijn bescheiden mening NIET welkom in de EU. Wat is uw visie wat betreft het toetreden van Turkije tot de EU ?
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
8) |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel mij eerder voor dat Hiltler mijn vragen totaal zou negeren - zoals Steve Stevaert. Los van het bovenstaande, heb je denk ik m'n punt wel behoorlijk gemist. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() 't is "asociaal", niet "associaal" ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|||
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dit topic wordt door de blokkers gemeden. er wordt echter aangetoond dat de islam een belangrijke rol in de geschiedenis speelde en dus stellen dat de islam achterlijk is volledige bullshit is. verder zijn er wel degelijk islamorganisaties die pleiten voor dialoog. dat u dit niet wil zien, betekent niet dat ze er ni zijn. en ook over turkije zit u verkeerd. turkije ligt op het grensgebeid van azie en europa. een deel is europa, een deel azie. zoals je op de link die ik je gegeven hebt kan lezen, zijn er wel degelijk historische en culturele banden tussen west-europa en turkije. turkije is al jaren een democratie en het is bovendien een seculiere staat. over de mensenrechten heeft u wel degelijk gelijk. dit zegt u in uw punt 3 en punt 4 , dit telt echter maar als 1 argument. |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
in die thread heb ik jou nog ni gehoord. net zoals de andere blokkertjes (ancapa, tc,...?) , op darwin na. darwin die daar zijn interpretatie geeft van de geschiedenis, totaal niet gefundeerd door enige wetenschappelijke bron. ik geloof dan liever een professor die dit al jaren bestudeert, dan een bevooroordeelde xenofoob. als jij dit zwakjes vindt, dan moet jij dat maar weten. |
||
![]() |