![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wat direct zeggen mag niet hé , net als in de politiek . ALs je rond de pot draait en iemand zijn woorden verdraaid , en hem ononderbroken probeert belachelijk te maken dan ben je een heer hé . Kijk eerst eens naar Uzelf wat jij allemaal neerzet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn voorbeelden genoeg te vinden te meer net omdat het aangemoedigd werd door dat financieel argument ( toch overwegend doorheen de geschiedenis vooral het privilege van mannen ) Wie weet maakt het zelfs deel uit van onze micro-evolutie ? Er is ook geen enkel bezwaar of tegenargument denkbaar buiten wat 'gezond boerenverstand' dat ons al eeuwen een dogma schiint te willen aanpraten van jong = viriel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat deel van het verhaal klopt alvast niet echt. Maar niemand had het dan ook over opvoeden Citaat:
Je doelt in feite op ervaring ermee... niet op leeftijd. Als het je eerste maal is en je bent dat echt niet gewoon ( hangt natuurlijk ook af van het typeke ) ... tjah dan zal dat misschien zo zijn En met leeftijd komt meestal .... ervaring Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oudere vader heeft natuurlijk al het bewijs geleverd dat hij al langer geleefd heeft dan eender welke jonge vader. Dat kan al mee tellen.
Langs de andere kant de jonge vaders hebben wat meer energie en zo. Laat hun maar verder doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Het is natuurlijk niet makkelijk te vergelijken .
Ik denk dat het belangrijker is na te gaan of onze moderne levenswijze invloed heeft op de kwaliteit van het sperma en de voortplanting of de gezondheid van het kindje . Als je een dertiger uit de stad neemt ,die zwaar drinkt , rook en drugs gebruikt en in een zwaar vevuilende fabriek werkt , onder een hoogspanning mast woont en blood staat aan 10 uur per dag stralingen van gsm en ander draadloze verbindingen , of ander ongezonde dingen doet , en je vergelijkt dat met een 50 tiger die gezond leeft , op den buiten woont en een rustige leven leid , dan krijg je wel een vertekend beeld . |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga voor jonge vaders. Maar ieder beslist voor zichzelf natuurlijk. Ik pas er voor. Mijn bewaardatum is voorbij wat dat betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Een vaststaand feit is wel dat je oude apen geen smoelen moet leren rekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vraag is bovendien niet zomaar uit de lucht komen vallen; ze is gebaseerd op de verscheidene topics en berichten van betrokkene omtrent anale seks en homoseksualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar doe wat je niet laten kunt hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij op een forum "ondertoontjes" hoort, wordt het tijd om een en ander te laten nakijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Ik vraag mij af wat u als homo komt doen in een topic over kinderen maken ? Homos adopteren toch gewoon ? Dit is uw probleem dus niet.
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jonge gasten echter, zijn dikwijls gevaarlijk bezig met vanalles en nog wat. De zwaarste gevallen filteren zichzelf weg.
![]() |