Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2012, 23:10   #21
eno2
Banneling

Standaard

Sommigen hebben graag lastige venten
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 23:10   #22
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Kan ik niet over meepraten.
Gij zijt dan ook gene lastige he!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 23:12   #23
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Op mijn 14º wel

Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juli 2012 om 23:12.
Oud 11 juli 2012, 23:14   #24
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op mijn 14º wel
Opuw 14de of op uw 140ste?
Oud 11 juli 2012, 23:14   #25
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij hebben geen last van lastige venten!!!!!
Daag me nie uit hé .................hahahaha
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 23:17   #26
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Daag me nie uit hé .................hahahaha
Kom-kom, nu niet doen alsof ge voor de vrouwtjes valt he!
Oud 11 juli 2012, 23:17   #27
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lastig doen is inspannend.
Vooral van uit een hangmat.
Oud 11 juli 2012, 23:23   #28
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Kom-kom, nu niet doen alsof ge voor de vrouwtjes valt he!
Ik kan U geen bewijs leveren , U bent gertouwt en zeer trouw . Ik wil zeker in U huishouden nie roeren .

En dat van mij loopt prima , of hebt U toch een buitenechtelijke relatie met een allochtone homofiel ? samenspannen om iemand op stang te krijgen geef je niet op hé , maar uw beweringen raken geen wal hoor
Oud 11 juli 2012, 23:28   #29
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik kan U geen bewijs leveren , U bent gertouwt en zeer trouw . Ik wil zeker in U huishouden nie roeren .

En dat van mij loopt prima , of hebt U toch een buitenechtelijke relatie met een allochtone homofiel ? samenspannen om iemand op stang te krijgen geef je niet op hé , maar uw beweringen raken geen wal hoor
Hoezo ik ben "gertouwt"?
Oud 11 juli 2012, 23:41   #30
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoezo ik ben "gertouwt"?
Ho , sorry , dat was een voorbarige bewering van mij , U hebt enkel zelf geschreven dat ge uw grief in huis hebt . En juist daarom moet je niet gehuwd zijn natuurlijk . K'hoop alleen maar dat het gene plastieken is op batterijtjes . Ok als aanvullen speeltje misschien , maar om echt over stag te gaan mag toch hard worden op 36.7 ° he ?

Of ben je toch op zoek naar een echte man die iets kan boegeren ?
Oud 11 juli 2012, 23:47   #31
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
In het westen, en zeker België, zit men er voortdurend op te hameren dat vriendschappelijke relaties tussen mannen en vrouwen best mogelijk zijn. Maw er hoeft bij dat soort relaties niet noodzakelijk "meer" (liefde of seks dus) in het spel te zijn.

Waarom zinspelen dan, het minimieme aantal mannen dat ik ken en die "het" gemaakt hebben in de samenleving, steeds op meer dan "vriendschap" ? Ik overdrijf niet als ik zeg dat ze bijna allemaal subtiele (en niet zo subtiele) hints laten vallen in de loop van de vriendschappelijke, professionele relaties. OK, ik begrijp het wel: ze zien een "exotisch" poepke en willen het ook eens geprobeerd hebben maar ze beseffen toch wel dat ze met hun gedrag geen haar beter zijn dat de irritante "allochtonen" op straat die je als vrouw lastigvallen. Ze zetten u zelfs op dezelfde manier onder druk om toe te geven aan hun verlangens (voor iedereen soms nog wel): hadden we niet afgesproken om dit samen te bekijken?, Een vrouw moet een man helpen..., we gaan zondag dus iets doen?,...

Het gaat hier dus effectief om autochtone mannen waarmee ik enkel in professionele omstandigheden (op 't werk) in contact kom.

Heb ik dit gedrag op één of andere manier uitgelokt ? Dat denk ik niet.

Mijn conclusie: vrienschap tussen (hetero) mannen en vrouwen kan zelden bestaan. En als vrouw moet je zeker oppassen voor mannen van middelbare leeftijd die "het" gemaakt hebben in de maatschappij. Sommigen zien er braaf en fatsoenlijk uit, maar het zijn in feite allemaal wolven in schaapskleren. Gedraag u dus altijd als een kreng tov hen om ze af te wimpelen. Maar is dat wel voldoende?
Dat is ook wat vrouwelijke collega's mij vertellen: mannen van middelbare leeftijd met macht en geld zijn zeer gevaarlijk. Zij kunnen zich, i.t.t. de dragueurs des rues, hun sexisme permitteren. Waar de dragueurs des rues nog hun charme, doorzettingsvermogen, humor en gevatheid in de strijd werpen, gebruiken middelbare burgers de vuilste technieken van manipulatie, al dan niet subtiele omkoping, chantage en dies meer zij. Vooral in de politiek en aan de top van het bedrijfsleven is het erg.

En natuurlijk vermengen racisme en sexisme zich alras: "exotische" vrouwen zijn zeer gegeerd en onze middelbare predatoren worden in Zaventem dan ook gespot op de vluchten van Kenya Airways, om aldaar schaamteloos misbruik te maken van de situatie.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 00:00   #32
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is ook wat vrouwelijke collega's mij vertellen: mannen van middelbare leeftijd met macht en geld zijn zeer gevaarlijk. Zij kunnen zich, i.t.t. de dragueurs des rues, hun sexisme permitteren. Waar de dragueurs des rues nog hun charme, doorzettingsvermogen, humor en gevatheid in de strijd werpen, gebruiken middelbare burgers de vuilste technieken van manipulatie, al dan niet subtiele omkoping, chantage en dies meer zij. Vooral in de politiek en aan de top van het bedrijfsleven is het erg.

En natuurlijk vermengen racisme en sexisme zich alras: "exotische" vrouwen zijn zeer gegeerd en onze middelbare predatoren worden in Zaventem dan ook gespot op de vluchten van Kenya Airways, om aldaar schaamteloos misbruik te maken van de situatie.
Het lijkt me wel dat de arabische mannen problemen hebben met blanke mannen die een exotisch vrouwtje wel zien zitten . Ja , een arabische , daar blijf je beter met je twee handen af , en veel spoeps is dat toch niet .
Oud 12 juli 2012, 00:05   #33
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Opuw 14de of op uw 140ste?
Vrouwen lastig vallen is totaal belachelijk en minderwaardig, ik laat dat over aan de beter daartoe uitgeruste forummers.
Oud 12 juli 2012, 00:10   #34
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrouwen lastig vallen is totaal belachelijk en minderwaardig, ik laat dat over aan de beter daartoe uitgeruste forummers.
Juist , er zijn andere manieren om te scoren .

en ik heb nog liever een goede band mens een vrouw als vriendin , dan ne slechte wip en elkaar te moeten mijden achteraf.
Oud 12 juli 2012, 05:38   #35
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Zonder enige twijfel weet je dat alles uit eerste hand, door je jarenlange ervaring in de politiek en de top van het bedrijfsleven.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 12:56   #36
perzie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
De smeerlappen ! Typische Westerse decadentie. Nog een geluk dat je het rustig opvat en zeker niet de hysterische dramaqueen uithangt.
Typische westerse hypocrisie.
Gast, voor seksuele intimidatie op straat worden er allerlei initiatieven opgericht (zie bv Hollaback).
Waarom zou ik zwijgen over intimidatie op het werk? Omdat het door "deftige" autochtone mannen gebeurt? Ik walg van dat volkje: ze hebben een ego van hier tot in Tokyo, een zwangere vrouw en gezin, en toch blijven ze proberen bij andere vrouwen die NIET geïnteresseerd zijn. Ik kleed me helemaal niet als "hoer" maar vanwege m'n allochtone achtergrond word ik als minderwaardige, tja, sloerie beschouwd. Ik ben zogezegd "geen seut" (ene heeft letterlijk zoiets gezegd) waarbij ze met alles denken weg te kunnen komen. Wat denken ze wel? Dat ik zit te wachten op one night stands met collega's of watte? Gekke eikels.

Ik ben niet hysterisch: ik ga werken om geld te verdienen, niet om te daten en/of de hoer uit te hangen.

En je kan een collega met gezin en kinderen die bij je heeft proberen scoren (of blijft proberen: get the message, a-hole) niet met dezelfde ogen bekijken.

Veel autochtone mannen zijn een bende viezerds, bah.

Ja, ik ben gedegouteerd en heb alle recht om alvast mijn mening te uiten.
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 15:08   #37
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Gast, voor seksuele intimidatie op straat worden er allerlei initiatieven opgericht (zie bv Hollaback).
Waarom zou ik zwijgen over intimidatie op het werk? Omdat het door "deftige" autochtone mannen gebeurt? Ik walg van dat volkje: ze hebben een ego van hier tot in Tokyo, een zwangere vrouw en gezin, en toch blijven ze proberen bij andere vrouwen die NIET geïnteresseerd zijn. Ik kleed me helemaal niet als "hoer" maar vanwege m'n allochtone achtergrond word ik als minderwaardige, tja, sloerie beschouwd. Ik ben zogezegd "geen seut" (ene heeft letterlijk zoiets gezegd) waarbij ze met alles denken weg te kunnen komen. Wat denken ze wel? Dat ik zit te wachten op one night stands met collega's of watte? Gekke eikels.

Ik ben niet hysterisch: ik ga werken om geld te verdienen, niet om te daten en/of de hoer uit te hangen.

En je kan een collega met gezin en kinderen die bij je heeft proberen scoren (of blijft proberen: get the message, a-hole) niet met dezelfde ogen bekijken.

Misschien kan je dan beter gaan werken tussen een groep jonge marokkanen als je een jonge attractieve vrouw bent...dat is een stuk veiliger en vrouwvriendelijker...

Niemand ontkent dat er nog steeds mannetjesputters zijn op de werkvloer met een arrogant libido...persoonlijk krijg ik em niet omhoog voor 'religieuze kwezels' maar ieder zen smaak zeker..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 15:16   #38
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Uit ervaring neem ik aan dat je gewenste intimitieten, pardon, -tieten, pardon, -teiten, niet als vies beschouwt?

Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juli 2012 om 15:17.
Oud 12 juli 2012, 16:48   #39
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je bent mooi als je boos bent. Wanneer spreken we eens af ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 17:25   #40
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij hebben geen last van lastige venten!!!!!
Wij doen zelf lastig!!!!!!!!!!
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be