![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dus meer zegt over jou, dan degene die dit artikel schreef of plaatste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik had mijn problemen met de titel duidelijk gemaakt. Jij vroeg uitleg en die heb ik gegeven.
![]() |
#23 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Uit hetzelfde artikel licht ik ook de volgende alinea's: Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slim rechts blij met het volksverradende extremistische links ?
Dat denk ik niet hoor. Alhoewel, bij nader inzicht, wanneer deze linkse rakkers er een potje van maken is dat misschien wel de ultieme kans voor slim rechts en anderen om de orde op zaken te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Hoe meer ik lees en hoor over Noorwegen, hoe groter mijn liefde voor het land.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben je niet verder ingegaan op: " ...terwijl je de inhoud van de OP grandioos negeert." Zoals nu dus. Never mind, Munglik, de wereld ligt niet wakker van onze mening, net zoals wij dat niet doen voor die van elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 22 juli 2012 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb hierover al verscheidene documentaires op de franse zenders gezien. Rond Parijs zouden er zo goed als geen Joden meer wonen. Die zijn namelijk ook allemaal vertrokken, door de instroom van volk die het nodig vond om hun scholen in brand te steken, hun kinderen aan te vallen... etc etc We kennen het plaatje.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Als dat echt zo is dat de laatste joden uit Noorwegen vertrekken - de bronnen zijn me niet echt bekend - vind ik dat een zeer angstwekkende situatie. En als ik zie dat moslims staan te juichen heb ik zin om mijn mening in het hele migratiedebat te herzien.
De zware problemen in Palestina ken ik niet goed maar ik heb nooit een goed gevoel gehad ibij de twee -staten oplossing. Ik ga er van uit dat het steeds beter is te proberen samen te leven en op democratische wijze met macht om te gaan ipv overal uiteen te gaan en in steeds kleinere groepen te gaan leven en naar geweld te grijpen. Dat is achteruitgang ipv vooruitgang. Hetzelfde geldt hier bij ons. Moslims die hier willen aanvaard worden maar niet willen aanvaarden dat de joden in Palestina zijn beland ... bah ... moslim filip de winters ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan de reactie van de Noorse Joden heel goed begrijpen.
Europa zal tegen 2050 inderdaad écht een Eurabia geworden zijn. Met alle gevolgen vandien voor de autochtone bevolking. Met dank aan de schizofrene schare van hautaine, politiek-correcte linkse betweters.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() 'In 2010, the Norwegian Broadcasting Corporation reported that anti-Semitism was common among Norwegian Muslims. Teachers at schools with large shares of Muslims reported that Muslim students often "praise or admire Adolf Hitler for his killing of Jews", that "Jew-hate is legitimate within vast groups of Muslim students" and that "Muslims laugh or command [teachers] to stop when trying to educate about the Holocaust". One Jewish father also told how his child, after school, had been taken by a Muslim mob (though he managed to escape), reportedly "to be taken out to the forest and hanged because he was a Jew".[18]
[edit] Noorwegens verlies is Israels winst. Ik wens ze véél geluk met al het uitschot waar de moslimwereld zich lustig bij hun van ontdoet. Laatst gewijzigd door Francientje : 22 juli 2012 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() De volgende Breivik zal zijn plannetje al wel aan het uitbroeden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wist waarschijnlijk ook niet dat Jordanië (met 80% van het Palestijnse Mandaatgebied) ook "Judenfrei" werd gemaakt toen Israel werd gesticht (de overige 25% van Palestijns mandaatgebied). Alle daar wonende Joden werden gedeporteerd naar Israel. Net zoals de meeste omringende Arabische landen pogingen ondernomen om hun landen "Judenfrei" te maken, vandaar de stroom van 800.000 joodse vluchtelingen richting Israel. "Judenfrei machen" is een standaardwoord geworden. En iedereen weet wat eronder bedoeld wordt Het geldt dus niet enkel voor de nazi's, maar ook voor alle gebieden waar Joden ofwel gedeporteerd worden, of zoals in dit geval verjaagd of weggepest worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 juli 2012 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zij zoeken migranten. Misschien eens een kijkje gaan nemen ginds? U zal er zich vast onmiddellijk thuis voelen. De meeste Noren zijn ook al weg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"gelukkig" hebben we nog andere migranten die uitblinken in intelligentie en talenten die hun plaats kunnen innemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. De titel zet er niets in, een persoon doet dat.
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |