Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2004, 16:35   #21
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stop het blok!
Ik heb dan ook niet gezegd dat deze posts niet mogen, mijn mening is enkel dat het gedachtegoed schandalig is
Idd, schandalig maar via een forum kan ik niet weten wie het is en zal ik zeker geen hele groep van mensen beschuldigen van hetzelfde.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 16:39   #22
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dan ook niet gezegd dat deze posts niet mogen, mijn mening is enkel dat het gedachtegoed schandalig is
oproepen tot daden KAN echter niet...

vluchtig overgelezen, maar ik dacht dat er wel zulke zaken instonden...
dan kan je gerust een klacht indienen..
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 16:41   #23
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Tijdens het surfen kwam ik terecht op een forum met grootendeels Vlaams Blok kiezers. Wat ik daar zag is echt te erg om te beseffen. Hier enkele puur rascistische uitspraken van op dit forum (ben zelf wel geen poster op dit forum):

http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=912
http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=921
http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=915
http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=920

Deze onderwerpen las ik al na 15 minuten op het forum te vertoeven... ik ben benieuwd wat ik nog allemaal zal aantreffen.
Iedereen kan dergelijke prietpraat schrijven. Als Vlaams Blokker voel ik me helemaal niet aangesproken door dergelijke wanpraat. Niet zelden is het trouwens zo dat Vlaams Blok-haters dergelijke berichten gaan plaatsen om ons in het discrediet te brengen.
Goede opmerking indd.
Cyperken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 16:42   #24
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:

Tegen wie ?? Waar ga je de IP's opvragen ?? Ik denk niet dat Verstrepen je die zal geven.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 16:42   #25
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
In de meeste gevallen zijn het provocateurs en mensen die het Vlaams Blok in discrediet willen brengen. Geen Vlaams Blokkers..
en kan u dat ook staven met argumenten?
laten we alleen al op dit forum al de balans maken, en ik spreek als niet-politiek-correcte dan nog: racistische Vlaams Blokkers, uit mijn hoofd:

Peace, Mitgard, Guderian, Radicaal, Volksstormer, Darwin,etc. etc., over PI zullen we dan nog amar niet beginnen....
hebt u nog nooit beelden gezien van VB-optochten van enkele jaren terug??? Het is gewoon geen geheim dat zowat alle neo-nazi's, gabbers en skinheads op het Blok stemmen, en voor mij is dat geen probleem, maar die feiten ontkennen zoals u doet is compleet bealchelijk...
dan vind ik seba's opmerking nog een pak beter....
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 4 juli 2004, 16:45   #26
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Citaat:

Tegen wie ?? Waar ga je de IP's opvragen ?? Ik denk niet dat Verstrepen je die zal geven.
nee, maar heeft de verantwoordelijkheid van zijn site.
hij dient erop te wijzen dat men zich aan de wet dient te houden .

indien men dan toch overtreedt, wordt ofwel HIJ verantwoordelijk gehouden of diegene die de overtreding begaan heeft indien verstrepen dat toestaat
Oud 4 juli 2004, 16:55   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

ANTWERPEN - De Antwerpse politie heeft nog geen spoor van de Slavische man die donderdagavond in Antwerpen een jood ineensloeg. Ook van de daders van de steekpartij in Wilrijk ontbreekt voorlopig elk spoor. De incidenten hebben het antisemitisme wél bovenaan de politieke agenda gezet. En duidelijk gemaakt dat de gerapporteerde incidenten slechts het topje van de ijsberg vormen.

HET Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding ontving in 2002 en 2003 telkens een dertigtal meldingen van gevallen van antisemitisme. Dit jaar zijn het er in zes maanden al evenveel. Een verdubbeling dus. Het betreft vooral racistische graffiti, websites of e-mails. Geweldpleging blijft uitzonderlijk. Verontrustend bij de aanslag in Wilrijk was het groepsgedrag, aldus Marco Van Haegenborgh van het CGKR. ,,De aanval leek georganiseerd.''
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 16:58   #28
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ANTWERPEN - De Antwerpse politie heeft nog geen spoor van de Slavische man die donderdagavond in Antwerpen een jood ineensloeg. Ook van de daders van de steekpartij in Wilrijk ontbreekt voorlopig elk spoor. De incidenten hebben het antisemitisme wél bovenaan de politieke agenda gezet. En duidelijk gemaakt dat de gerapporteerde incidenten slechts het topje van de ijsberg vormen.

HET Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding ontving in 2002 en 2003 telkens een dertigtal meldingen van gevallen van antisemitisme. Dit jaar zijn het er in zes maanden al evenveel. Een verdubbeling dus. Het betreft vooral racistische graffiti, websites of e-mails. Geweldpleging blijft uitzonderlijk. Verontrustend bij de aanslag in Wilrijk was het groepsgedrag, aldus Marco Van Haegenborgh van het CGKR. ,,De aanval leek georganiseerd.''
rara, waarom zou ancapa enkel melding maken van het aantal antisemitisme klachten bij het CGKR in een thread die over racisme gaat en niet het aantal klachten bij datzelfde CGKR wegens racisme....
Oud 4 juli 2004, 16:59   #29
tigerpants
Burgemeester

Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Niet alle Vlaams Blok-stemmers zijn racisten, maar alle racisten stemmen wel Vlaams Blok...
Tja en waar stemmen alle criminelen op? Wat wil je dat men met deze mensen of partijen doet dan? Er zijn trouwens heel wat rascisten die op het AEL stemmen hoor.

"Niet alle Vlaams Blok-stemmers zijn racisten, maar alle racisten stemmen wel Vlaams Blok" lijkt me nogal logisch. Hun standpunten leunen het dichtst aan bij dat van racisten...
tigerpants is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 17:00   #30
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

"Niet alle Vlaams Blok-stemmers zijn racisten, maar alle racisten stemmen wel Vlaams Blok" lijkt me nogal logisch. Hun standpunten leunen het dichtst aan bij dat van racisten...
Als u echt denkt dat er in andere partijen (ook zogezegd progressieve) geen racisten rondlopen bent u wel erg naief.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 17:01   #31
tigerpants
Burgemeester

Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

Citaat:
Citaat:
Tijdens het surfen kwam ik terecht op een forum met grootendeels Vlaams Blok kiezers. Wat ik daar zag is echt te erg om te beseffen. Hier enkele puur rascistische uitspraken van op dit forum (ben zelf wel geen poster op dit forum):

http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=912
http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=921
http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=915
http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=920

Deze onderwerpen las ik al na 15 minuten op het forum te vertoeven... ik ben benieuwd wat ik nog allemaal zal aantreffen.
Iedereen kan dergelijke prietpraat schrijven. Als Vlaams Blokker voel ik me helemaal niet aangesproken door dergelijke wanpraat. Niet zelden is het trouwens zo dat Vlaams Blok-haters dergelijke berichten gaan plaatsen om ons in het discrediet te brengen.

En net op dezelfde manier doen veel Vlaams blokkers dat om de allochtonen in diskrediet te brengen...
tigerpants is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 17:01   #32
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Citaat:

Als u echt denkt dat er in andere partijen (ook zogezegd progressieve) geen racisten rondlopen bent u wel erg naief.
tja , die partijen kon men dan toch niet veroordelen wegens het aanzetten tot vreemdelingenhaat..... 8)
Oud 4 juli 2004, 17:08   #33
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

En net op dezelfde manier doen veel Vlaams blokkers dat om de allochtonen in diskrediet te brengen...
Blijkbaar gelooft u uw eigen onzin... VB'ers slaan joden in elkaar en wijzen vervolgens met een beschuldigende vinger naar de Marokkanen, zeker?

Of op dit forum? Ik zie hier nauwelijks allochtonen (de enigen zijn twee Turken, maar die hebben het de hele tijd over Turkije en de toetreding tot de EU).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 17:10   #34
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Niet alle Vlaams Blok-stemmers zijn racisten, maar alle racisten stemmen wel Vlaams Blok...
Verhofstadt stemt toch geen Vlaams Blok, of wel?
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 17:10   #35
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

VB'ers slaan joden in elkaar en wijzen vervolgens met een beschuldigende vinger naar de Marokkanen, zeker?
Ze zouden niet durven, zeker ????????
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2004, 17:11   #36
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Wat helpt het om een klacht in te dienen? De racisten zullen plots 'bekeren' als de gedachtenpolitie hen op de vingers tikt? Vrije meningsuiting voor iedereen, dus ook voor racisten.

"Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten. " - Voltaire
sure ! maar oproepen tot daden valt daar WETTELIJK niet onder...
voor de rest zeveren die idioten maar verder bij de superidioot verstrepen ...hij is verantwoordelijk voor zijn forum.aLs hij dat goedkeurt, moet hij er maar voor instaan ook ...

dien gerust een klacht in
Wat zit jij nu eigenlijk te pushen om klacht in te dienen?

Dien zelf klacht, toch veel gemakkelijker...
Oud 4 juli 2004, 17:12   #37
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Blijkbaar gelooft u uw eigen onzin... VB'ers slaan joden in elkaar en wijzen vervolgens met een beschuldigende vinger naar de Marokkanen, zeker?

Of op dit forum? Ik zie hier nauwelijks allochtonen (de enigen zijn twee Turken, maar die hebben het de hele tijd over Turkije en de toetreding tot de EU).
najim is een berber dacht ik...
Oud 4 juli 2004, 17:15   #38
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:

sure ! maar oproepen tot daden valt daar WETTELIJK niet onder...
voor de rest zeveren die idioten maar verder bij de superidioot verstrepen ...hij is verantwoordelijk voor zijn forum.aLs hij dat goedkeurt, moet hij er maar voor instaan ook ...

dien gerust een klacht in

hou me daar niet mee bezig .
wat die bende anencefalen op dat forumpje vertellen , stoort mij geenzins . ben jij daar ook niet aktief ?
de starter van het topic vindt het wel erg, dus...
misschien dat één van die opmerkingen wel van jou is ? 8)
Oud 4 juli 2004, 17:17   #39
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Citaat:
tja , die partijen kon men dan toch niet veroordelen wegens het aanzetten tot vreemdelingenhaat..... 8)
Logica is ook niet echt je dada hé...

Welke partij in dit land is veroordeeld wegens het aanzetten tot vreemdelingenhaat om de reden dat zij racistische kiezers zou hebben?
Oud 4 juli 2004, 17:20   #40
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy

hou me daar niet mee bezig .
wat die bende anencefalen op dat forumpje vertellen , stoort mij geenzins . ben jij daar ook niet aktief ?
de starter van het topic vindt het wel erg, dus...
misschien dat één van die opmerkingen wel van jou is ? 8)
Neen, ben daar niet "aktief".
Wat een debiele opmerking.
Maar kwestie van vooroordeel spreekt dit over jou boekdelen. Jij deinst er blijkbaar geen seconde voor terug om mensen meteen in een hoekje te plaatsen.
Vergif heeft zich meester gemaakt van hetgeen ooit voor een brein doorging in jouw schedel.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be