![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jaloers? Dat ik niet moet onderduiken op een mini-ambassade omdat ze me anders voor tientallen jaren in de bak gaan draaien? Jaloers dat ik niet gezocht wordt voor verkrachtingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zweden laat een aantal van de (sowieso verzonnen) klachten tegen Assange vallen. Ondertussen zit Assange al 5 jaar lang de facto onschuldig 'opgesloten'. Volgens zijn advocaat had hij zich liever verdedigt dan dat men de aanklacht laat vallen, maar Zweden weigerde zijn statement af te nemen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 augustus 2015 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is duidelijk dat er paramilitaire actie op het terrein moet komen om Assange te bevrijden. Die paar politiemensen zouden zwaarbewapende elite eenheden niet mogen verontrusten.
|
![]() |
![]() |