![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Extreem rechtse racisten vluchten uit vluchtelingen-centrum
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() bron : vrt nieuws ..
Drie mannen vielen asielcentrum binnen Drie gemaskerde en gewapende mannen hebben zaterdagnacht een overval gepleegd op het asielcentrum in Ranst, in de provincie Antwerpen. Eén asielzoeker raakte zwaargewond. Hij ligt in het ziekenhuis. Twee bewoners zijn lichtgewond. Volgens het parket van Antwerpen hadden de daders racistische motieven. De drie drongen binnen in verschillende kamers in het asielcentrum en sloegen drie asielzoekers, een Israëlier, een Rus en een Serviër. Ze vroegen hen of ze moslim waren en riepen hen toe dat ze naar hun land moesten terugkeren. Van de daders is geen spoor. idd, geënsceneerd .... Die kerel was zo overtuigd dat hij er zover in ging dat hij zich zwaar liet verwonden ![]() perfecte vickylogica, die NU REEDS geen argumentjes meer heeft ! OCHARME !! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Moesten het linkse ratten zijn geweest zou de titel moeten zijn :
Extreem linkse RATcisten vluchten weg uit vluchtelingen-centrum
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De slachtoffers waren vanzelfsprekend niet op de hoogte dat er een inval zou gebeuren...
![]() Die mensen zijn gewoon opgeofferd door de fascisten van het AFF... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik ben geschokt...
in de eerste plaats door het voorval zelf, in de tweede plaats dat het hier over opgezet spel zou gaan. Hallucinant! Hoe durf je nu zoiets beweren? Nationaal nieuws zou georchestreerd zijn door links???OMG Ik moest hier eens durven suggereren dat "groepsverkrachtingen door allochtonen" (zoals hier zo vaak gepost wordt) samenzeweringen zijn van rechtsen die allochtonen betalen om dat te doen... het kot zou hier te klein zijn! Straks ga je nog beweren dat het weerbericht door links wordt gemanipuleerd ![]()
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nah ik vind ook dat er ergens iets niet klopt ![]()
![]() |
![]() |
#29 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Alles wat er gebeurt, ook de recente aanvallen op de joden, wil men herleiden tot één simplistische oplossing voor alle problemen. Het Vlaams Blok - wel, indien het Vlaams Blok niet bestond, dan zouden ze het zeker moeten uitvinden. ![]() In verband met dit voorval heeft men nog geen gekwetsten laten zien. In tegenstelling tot andere gevallen, liet men ook steeds het slachtoffer aan het woord. Waar blijven de bewijzen? Waar zijn de slachtoffers? Zolang ik daar niets over hoor of zie, blijf ik het zaakje wantrouwen. En ja, als het weerbericht op de staatstelevisie VRT wordt uitgezonden, denk ik wel dat er manipulatie bij te pas komt. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
En denken dat dat opgezet spel is; leg dat maar uit aan de slachtoffers: "Je moet niks vrezen, het waren enkel linksen die jullie kwamen misbruiken om de rechtse politiek tegen te gaan!" ![]() Maw er zijn nog steeds slachtoffers; en of het nu om een politiek-gerichte actie gaat, of over een racistische daad, maakt niet uit; het blijft een criminele daad, en de daders moeten gestraft worden. En persoonlijk vind ik het maar een raar zaakje; wie gaat er nu inbreken om mensen te verwonden? Maar om te spreken van een linkse daad om (extreem- )rechts in diskrediet te brengen... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Het zou me niet verbazen moesten de daders joden zijn, bij wijze van repressaille voor de afgelopen week.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() ts ts ts wat een ongehoorde anti semitische reactie !!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ik vind dit ook een rare zaak en in het kader van de vrije meningsuiting staat het mij vrij mijn bedenkingen te uiten, tot het tegendeel werd bewezen. Dat er slachtoffers (buiten de kliniek) werden getoond is geen bewijs. Ik wacht af wat het onderzoek brengt en ben dus bijzonder benieuwd naar de daders.
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in een onderzoek moet alles onderzocht worden... Ik stel dan ook voor om de recente joodse incidenten te laten onderzoeken op enscenering , misschien werden de daders wel betaald door zionisten om de israelische standpunten en vergoeilijkende slachtofferrol wat meer aandacht te geven.?.. ![]() de jood die afgeslagen werd door een oost europeaan : dat was miss wel een opdracht van een andere jood ?!! moet in het kader van de denkpiste die jij voorstelt dan maar ook meteen onderzocht worden... vreemd dat niemand dat toen voorstelde 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
tja, aan je argumenten hebben we reeds kennis mogen maken met je ongehoord intellect ![]() ![]() zelden zo gelachen moet ik zeggen ! en bovendien sprak ik geeneens tegen jou ![]() wel wat in de war he ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |