![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() De kostprijs -en de ergernis- van de praatbarakken gekend als Kamer, Senaat, en de federale regering al eens bekeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat heeft dit met afgunst te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Niets rafke. Gij en ik betalen dat jacht, logischerwijze mogen we er dan ook op varen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We betalen zo veel waar we geen gebruik van (mogen) maken... De katholieke kerk, om maar eens iets te noemen, gaat elk jaar met 600.000.000 euro aan de haal...
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik WIL gebruik maken van mijn koninklijk yacht, maar ik MAG het niet. Begrijpt U de subtiele nuance?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Klopt als een bus. Al gaat Raf misschien liever naar één van de vele gesubsidieerde moskeeën.
Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 21 augustus 2012 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Als het koningshuis overbodig is, zijn uw flamingantische instellingen de grootste verspilling alle tijden.
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Werden Albert en Paola dan verkozen door het volk? Dat wist ik niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aantrekkelijker dan uw avatar hoor... Als ik Alien Di Rupo in zijn blote wil zien zal ik wel een 'lok'-tiener inzetten hoor...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 21 augustus 2012 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En een sprong vooruit kan ook niet. Flupke is blijkbaar een vrouwenmepper en Laurent is sowieso beneden alle peil - die weigert zijn 'cola' te betalen op een vlucht, papt aan bij ueber-dubieuze zakenmannen en stuurt rekeningen voor zijn herdecoratie naar het leger. Man, er zijn parasieten en parasieten, maar moeten we Koningsluizen dulden?
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Weet jij waar Kriske Peeters vandaan komt? Denk je dat hij verkozen was toen hij aan de macht kwam?
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede: Ik ben in principe tegen de subsidiëring van frauderende multinationals die zich boven de wet wanen, inclusief de RKK. Dus als de RKK fouten maakt, praat dat de fouten van onze keizer niet goed. Ten derde: Ik ben democraat. Iedere cent die naar een onverkozen staatshoofd gaat is een blammage voor de rechtsstaat en de grondwet. Het gelijkheidsbeginsel stelt derhalve dat ik mij ook koning der belgen zou mogen noemen. Helaas voorziet de grondwet voldoende uitzonderingen en is Albert gelijker dan anderen. Ik heb er geen probleem mee dat Kris Peeters op verlof gaat met zijn privéjacht in Frankrijk. En Rafke als gij dat doet met geld waar u hard voor gewerkt hebt, voel u vrij. Maar wanneer koning Albert of de ondemocratisch (48%) verkozen keizer-premier Di Rupo hetzelfde doet heb ik er, als democraat, vanzelfsprekend een probleem mee. Niemand op heel de wereld verdiend een jacht puur omdat hij uit de juiste kut gekropen is.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 21 augustus 2012 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Kriske Peeters gaat ook op reis op uw en mijn kosten, misschien wel met onze Mercedes. Maar daar spreekt uw regimepers natuurlijk niet over.