![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Proficiat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben het nagegaan en ik heb me inderdaad vergist en ik vraag om vergiffenis van al de Vlaamse Anderlechtondersteuners en van Hingis in het biezonder. Ik heb me een beetje laten gaan omdat ik steeds maar "Allez les mauves" hoor en daarvoor bestaat geen Vlaamse tegenhanger. Maar onderussen heb ik toch een goed debat aan de gang gebracht.
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En de ronde van Belgie wordt dan de ronde van vlaanderen deel 2....
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Brugge is een van de 3 nationale club, hij vind z'n supporters overal, en niet alleen bij de Flaminganten. Jullie kunnen soms racistische liejes hebben, maar tijdens de wedstrijden van de Rode Duivels zie ik vaak Bruggelingen (ze zeggen altijd "fcb oléolé" na de wedstrijd ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Hingis schreef :
(t.a.v.) muishond : Citaat:
Neem b.v. de aankondigingen. Die gebeuren EEEEEEERST in 't Nederlands en dan slechts in 't frans. De reden is toch zéér eenvoudig : -de overgrote meerderheid van de supporters zijn Vlamingen; - 1/3 van de abonnementen worden verkocht in de Provincie Antwerpen. Muishond, dit zijn feiten en aan de tekst van Hingis heb ik verder niets meer toe te voegen. Maar Muishond, welke taal op de eretribune gesproken wordt ... dat weet ik ook niet. Beste supportersgroeten én ... tot weerziens op den Anderlecht.
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Ik reageer niet meteen on-topic over het welkom zijn bij Anderlecht, maar men zou de clubs moeten verplichten om de mededelingen (zoals de ploegopstelling e.d.) in twee talen te doen als een Vlaamse tegen een Waalse club speelt. Elke supporter heeft het recht om alles te verstaan wat er wordt gezegd in een voetbalstadion.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() even in de marge: RSCA en FCB hebben bijna geen supporters, alleen maar succeso's.
Voor diegene die dat niet kennen dat zijn losers die voor de ploeg supprteren die niet uit hun streek komt maar collaboreren met een ploeg ver van hun deur enkel omdat ze veel winnen. |
![]() |
![]() |