![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() De Wever krijgt een koekje van eigen deeg.
De SPa zegt in ieder geval dat zij niet meedoen indien de Groenen niet meedoen. En dus zal Stoere Bart het met de Tjeven en de Riberalen moeten proberen. Ofwel zal hij goed moeten toegeven. De soap dan beginnen. Wordt vervolgd. |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Hmm, ik denk dat BDW misschien toch eens de PDVA+ en groen zou moeten overwegen, als de PVDA zijn extremisme wat kan temperen dan zou dat natuurlijk leuk voor een aanval op de SP-A zijn.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Bij de PVDA zijn mensen zoals De Wever persona non grata! Wees daar maar zeker van.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Totaal onrealistisch.
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het verschil is wel dat N-VA maar 1 partij was en 1 stroming kiezers vertegenwoordigde. Hier gaat het om drie stromingen/partijen. Hoe weten die nog wat hun kiezers wensen?
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 18 oktober 2012 om 13:55. |
||
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lepe zet van Janssens en ik kan alleen maar hopen dat Groen slim genoeg is om daar niet in te trappen... Maar ze hebben in het verleden al eens het tegendeel bewezen.
Een coalitie met pvda is uitgesloten, aangezien de pvda zelf al duidelijk te kennen heeft gegeven om zeker in de oppositie te gaan zitten en ook De Wever dat al bij voorbaat heeft uitgesloten, |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Mja, ik denk dat de NVA zowieso niet echt staat te springen om met Groen of de SPA samen te werken. Vraag is ofdat wat Janssen verkondigd ook de mening is van de CD&V.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik meen mij opeens te herinneren dat SPA -en CD&V dat nog eens hebben gezegd: "we doen alleen mee als die partij ook meedoet".
Maar mijn geheugen laat me wat in de steek. Ik denk dat ze dat toen ook niet hebben volgehouden. ![]()
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() We zullen wel zien. In januari kijken we nog eens terug naar deze draad en kunnen we goed lachen. Volgens mij gaat niemand lang zijn been stijf houden in de komende onderhandelingen. Van Peel heeft veel kwaad bloed gezet met zijn stadslijst en Groen loopt teveel de actiecomités achterna voor Janssens.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Partijlid
|
![]() Als Groen slim genoeg is, doen ze niet mee. Ik betwijfel het trouwens of BDW ze wel mee wil laten doen: van het BAM tracé en het hoofddoekenverbod afstappen lijken mij TE zwaar om toe te geven.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dan kan De Wever beter voor N-VA/Groen/OVLD kiezen, mijns inziens.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dus dat de Antwerpse N-VA altijd al rekening gehouden heeft met een coalitie met de stadslijst (en dus de SPa) of Groen. |
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Indien ze cd&v van de stadslijst niet kunnen loswrikken is de meest voor de hand liggende coalitie "nva, vld en groen" denk ik....
|
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Waarom zou SP.a niet toestemmen met het loswrikken van CD&V? Ze kunnen er toch voordeel uit halen bij de volgende verkiezingen?
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Dit is wat GROEN Antwerpen er zelf van vindt.
Citaat:
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |