![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
"sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. " Wie dergelijke taal verkondigt: paspoort af en buiten ! Raus! Sorry Boy! En ik was dus geen antisemiet, maar met dergelijke uitspraken! |
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Egyptische Regering houdt Hamas heel erg scherp in de gaten (na die onzalige tunnelkwesties en de recente gevechten in de Sinai),en blijkbaar is Hamas nog steeds niet in staat om onnozelaars te beletten regelmatig eens wat raketten over de grens richting israel te zenden..(met enkele gewonden en wat vernielingen tot gevolg)...
De Israelische straf zal,zoals gewoonlijk,weer op de collectieve bevolking neerkomen omdat Israel niet zelf het werk wil doen dat de Gaza-regering zou moeten doen.... typisch Midden-Oosten mentaliteit...(ik juich de Israeli's ook niet toe met hun wraaklust).... Maar ondertussen kunnen we ons afvragen wat dat eigenlijk voor een "regering" is die graag pronkt met hun "macho-militaristische-AK47-cultuur" maar hoogstens bekwaam is om wat gewone burgers te onderdrukken en dan nog DURFT zeggen dat het de schuld van buitenstaanders is? Laatst gewijzigd door kelt : 11 november 2012 om 16:29. |
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel?
Wat hebben de mensen in de Gaza-strook misschien gewonnen nu? Hoe vinden we figuren die regelmatig met een stokje een slapende beer gaan aanpoken? vrijheidsstrijders? komaan! ONNOZELAARS dat zijn het,en Hamas op kop! Het lijkt me gdvrdmme op een soort Haiti,gans die Gaza-strook,en het is volstrekt onmogelijk dat ELK en IEDER probleem veroorzaakt is door factoren van buiten.. Laatst gewijzigd door kelt : 15 november 2012 om 18:45. |
|
|
|
|
#26 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ziet er daar niet goed uit.De lont hangt in het kruidvat.Wanneer ontploft het daar?
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
Het lijkt er meer op dat Israël bang is van een Arabische lente in Palestina, als ze nu eens zouden stoppen zelf de terrorist uit te hangen zou het vlugger vooruit gaan. Israël wil geen vrede want dan moeten ze grond teruggeven en meer Palestijnen op hun grondgebied toelaten.
Dat gezegd zijnde begrijp ik ze ook wel, wie wil er nu een miljoen moslims importeren? |
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een oorlog wil de bevolking nu ook niet meer, daar hebben ze meer dan genoeg van dus de regering zal wel wat moeten inbinden denk ik maar ik zou er niet teveel van verwachten. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Minister
|
Dat is door de genocide die de joden daar uitvoeren.
|
|
#30 |
|
Banneling
|
Tja, niet van hen. Daar zijn we nu voorbij vrees ik, die krijg je daar niet meer weg of het is met een grote genocide en deportatie. Moslims, joden en zigeuners hebben hier dan ook niets te zoeken, het is ons land. Ja toch, of is dat anders?
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Triestig is dat. Misdadig ook. En de vrouwen maar schreeuwen en tieren rond een lijk, en de mannen maar op de loop gaan met een levenloos kind door de straten op weg naar, en de Israëlieten zie je net hetzelfde doen (ietsjes beter georganiseerd weliswaar). Wat een makabere vaudeville. Laatst gewijzigd door parsprototem : 25 november 2012 om 13:00. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lokaal Raadslid
|
Natuurlijk gaan die vrouwen tieren,vanop afstand zijn ze in het oog gehouden.Niet genoeg of hard.
Eens ze thuiskomen krijgen ze op het aangezicht van de vredelievende BOK die in het huis woont. Wat een bende is me dat toch die moslims. Dat ze gaan werken inplaats van hun vrouwen het te laten doen. |
|
|