![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gewoon de dotatie aan vakbonden afschaffen. Dat ze hun werking financieren met ledenbijdragen. Belastingen betalen om dotaties te geven aan organisaties om hen in staat te stellen de economie te ondermijnen, zou ondertussen tot het verleden moeten behoren.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Europees Commissaris
|
Zoals een forum-lid waarvan ik de naam vergeten ben eerder al opmerkte; dat is exact wat dieven doen.
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En Nederland.
Maar zoals Noorwegen, Zweden, Denemarken en Groot Brittannië, bewijzen, zij kunnen hun economie sturen zoals ze zelf willen, omdat ze niet in de muntunie gestapt zijn. Hoog tijd dat iedere lidstaat er uitstapt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Europees Commissaris
|
Leg dat eens uit aub.
|
|
|
#30 |
|
|
Tsss ... Ik stel mijn medische consultaties zolang mogelijk uit, uit schrik voor de facturen.
Zeker voor tandzorg hou ik mijn hart vast maar ook bij de rest rek ik het zolang ik kan. Gevangenen hoeven dat blijkbaar niet of wat moet ik hieruit concluderen? Ik hoop wel dat die gevangenen hun verplichte bijdrage aan de ziekteverzekering aflossen en/of dat hun familie dit doet! Maar als dit regulier gebeurt en zij betalen regulier, zoals alle andere patiënten, dan zou er geen probleem moeten zijn ... toch niet met enkel gevangenen ... Ofwel is er een probleem met de volledige gezondheidszorg. Vertalers-tolken zou men op eigen kosten moeten nemen, de gemeenschap kan niet betalen omdat jij geen taal geleerd hebt, terwijl ze die lessen al gratis aanbood? Dat is gekkenwerk. Ofwel naar een gevangenis waar men simpelweg wel die taal spreekt. Ik dacht overigens dat gevangen zijn ook iets betekende als 'rechten verliezen'?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 november 2012 om 16:11. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Burgemeester
|
Stel je voor dat de lonen van de ambtenaren niet werden uitbetaald, dan zou het kot te klein zijn! Nu het slechts om zelfstandigen gaat maakt het blijkbaar allemaal niet veel uit.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Citaat:
Ik voel me even onwel.
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de vakbonden gaan daar volmondig mee akkoord, dat ook die mensen zo'n belastingen moeten betalen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
Zouden de zelfstandige daar zelf ook niet heel bekaaid van afkomen?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 november 2012 om 18:27. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Beste mijnheer van de belastingen,
Ik heb het genoegen u de ontvangst te melden van uw brief van 12 april jl. waarin u voor de derde keer betaling vraagt voor het geld dat ik u schuldig ben. Gelieve te noteren dat ik het bedrag dat u eist absoluut niet betwist en dat ik de oprechte intentie heb u zo snel mogelijk te betalen. Aan de andere kant echter heb ik nog veel meer schuldeisers die ik ook wens te betalen. Het is daarom dat ik elke maand de namen van al mijn schuldeisers op briefjes schrijf en in een hoed steek, en daaruit de onschuldige hand van mijn dochtertje van drie een naam laat trekken, die dan zo snel mogelijk zijn factuur betaald krijgt. Ik durf hopen dat uw naam binnenkort getrokken wordt. Gelieve inmiddels mijn oprechte gevoelens van hoogachting te willen aanvaarden. Handtekening P.S. : Gezien de onbeleefde en scherpe toon van uw laatste brief, deel ik u mede dat u niet zal mogen deelnemen aan de twee volgende trekkingen... |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
die het gaan halen bij de armen noemt men politiekers Laatst gewijzigd door tschoon verdiep : 12 november 2012 om 11:24. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Minister
|
Neen, begot. We hebben geld genoeg om op te halen. Ok, de lasten kunnen herverdeeld worden. Zaak is dat ze moeten toekomen met dit budget en anders moeten besparen. Ons geld wordt gewoon slecht uitgegeven en beheerd!
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|