![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() "et kaat koed met de ekonimie."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geld zit daar al hoor. Ook dat van de vakbonden overigens. Die idioot van een Crombez denkt dat hij dat geld naar hier gaat krijgen door te dreigen de mogelijkheid tot regularisatie van zwart geld af te schaffen. De waarheid is natuurlijk dat de mensen en de bedrijven gaan verhuizen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Bwoa moest ik diene Zwitser zijn ik zou hetzelfde doen...
België is namelijk een makkelijk slachtoffer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is Baden-Württemberg. En sorry hoor, Baden-Württemberg is toch ver boven de Belgische rommeligheid verheven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Maar misschien zien vele Vlamingen het wel zitten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als ge u zelf enkel kunt prijzen door op een ander zijn kap te zitten dan zijt ge toch slecht bezig me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op het einde van WO1 stemden alle volksvertegenwoordigers van Elzas-Lotharingen voor aansluiting van hun regio bij Zwitserland. Frankrijk zag dat niet zitten en legde eenzijdig als overwinnaar beslag op de streek. Dat sommige Baden-Würtembergers, ligt aan de overkant van de Rijn, dat ook niet slecht zouden kunnen vinden is niet onbegrijpelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het land waar politieke stabiliteit heerst*2. Met een stabiele juridische omgeving*3 Daar waar diezelfde Flaminganten in eigen land. *1 moord en brand schreeuwen als een of andere Waalse politieker iets achter over gedrukt heeft. En over (vermeend) gesjoemel van Franstalige landgenoten. *2 Die al jaren proberen België politiek te déstabiliseren. *3 Vlaanderen het toppunt is van regelneverij. En het soms 10 jaren of meer duurt eer een bedrijfsleider de nodige vergunningen kan bemachtigen. Hoe moet ik dat begrijpen? Dubbele moraal, Gespleten persoonlijkheden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Vlaanderen zie ik eerder een toekomst bij Duitsland. Ik sprak een Duitse vriendin er onlangs nog over aan. Hoewel ze erg links is en dus wel enigszins meevoelt met ons Belgische sukkelaars, commandeerde haar Duits gevoel voor "Ordnung" haar toch te antwoorden: "wir sind gar nicht interessiert..." Ik probeerde nog met te wijzen naar onze troeven Antwerpen en Brussel. Ze beloofde erover na te denken als we ons leven zouden beteren. Dat betekent dus wel een einde van de verkavelings-, rommel- en gekonkelfoesmentaliteit. Daarop stelde ze de terechte vraag: willen de mensen hier wel Duitse discipline (of Zwitserse discipline, dat is hetzelfde)? Wil men niet de voordelen plukken van die discipline zonder de moeite ervoor te doen? Duitsland is koploper in ruimtelijke ordening, cleantech, milieubewustzijn, enzovoort. Wij zijn koploper in vervuiling, verkavelingen, slecht doordachte mobiliteit, corrupte bouwpromotoren, enzovoort.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Zuid-Italië is nog te goed voor ons ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk gewoon dat de moraal van het verhaal is, wat doet onze politiek verkeerd, en hoe kunnen we die stuurlui ipv 'gepiqueerd' te reageren, daar lessen uit laten trekken, zodat dergelijke communicatie spontaan ook nooit meer ontstaat, omdat ze dan 'op onwaarheden' zou gebaseerd zijn. Dus wat moet je veranderen en verbeteren aan Belgie, zodat het terug een betere keuze wordt. Een fiskaal vriendelijker klimaat ipv gestapoleider Crombez, met zijn wekelijks succesjes te communiceren in de krant ? Hij mag nog veel geld verdienen voor de overheid, de waarheid is gewoon dat hij dit maar verdient dankzij het veranderen van de spelregels. Het doet er mij trouwens aan denken als je 10 jaar terug gefraudeerd hebt, en de verjaring van fraude bestaat niet meer. Maar 10 jaar terug deed je dit met de 'know how' dat er een verjaring bestond. Dan ben je nu toch in een moeilijke situatie belandt. Stel u voor, je neemt een vennootschap over van iemand die 10 jaar terug in de boekhouding gefraudeerd heeft ??? |
|
![]() |
![]() |