![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Denkt U dat er federale verkiezingen komen in het najaar van 2004? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
27 | 51,92% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
25 | 48,08% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie gaat wie beginnen enerveren? De Vlamingen gaan eindelijk BHV splitsen, en di Pupo zal aan de alarmbel trekken zodra hij denkt dat hij in Wallonië de Walen genoeg een rad voor de ogen gedraaid heeft dat deze Vlaamse aanval wel een regeringskrisis waard is, en de PS er elektoraal voordeel uit zal kunnen halen. Di Pupo gaat in de federale regering met zijn extreem-links programma de Sjarel De Klucht het bloed van onder de nagels pesten. En de Sjarel heeft niet veel geduld ... Fientje van Gent, kersvers vice-mp Vlaanderen, gaat zich niet laten doen door de drie krokodillen in de federale, alleen al maar omdat die drie mail pigs zijn. En omdat ze nog nooit leren inbinden heeft. De sossen in de Vlaamse gaan doorduwen, en Van de Lakloten in de federale gaat niet veel troost kunnen putten uit klein Toebakske, wegens te onervaren. De Tsjeven kunnen zich bijna alles permitteren: ze kunnen alles wat mis gaat op de federale steken .... Allez, we kunnen zo nog een eindje doorgaan (vb. hoeveel en hoelang pijn hebben de Waalse bleukens nog van die stamp onder hun gat, als ze eruit vlogen in Wallonië? Leuk is anders, als ge 'moet' blijven zitten in de federale, en den Dikke kan ze allemaal opjagen op de partijvergaderingen) Oh, het worden leuke tijden (behale voor de staatsekonomie)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() verkiezingen in het najaar ??????,
Neen hoor !!!!!!!!! Die komen er tegen de zomer van 2005. Op die manier kan men met een gloednieuwe federale regering en vrij nieuwe gewestelijke regeringen naar 2009 opsukkelen, en heeft men gedurende die periode tijd genoeg om via wetswijzigingen de federale en gewestelijke verkiezingen te syncroniseren. Dus,....laten we er voor volgend jaar nog een Vlaams Blok tandje bijsteken, vermits het belachelijke symbool dossiertje van Brussel-Halle-Vilvoorde nou net de aanzet voor die federale regeringsval zal zijn. Kwestie va |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer juist weet ik niet maar ik kan wel in exclusieve primeur vertellen dat er nog verkiezingen zullen komen... ooit.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() verkiezingen in het najaar ??????,
Neen hoor !!!!!!!!! Die komen er tegen de zomer van 2005. Op die manier kan men met een gloednieuwe federale regering en vrij nieuwe gewestelijke regeringen naar 2009 opsukkelen, en heeft men gedurende die periode genoeg tijd om via de nodige wetswijzigingen de federale en gewestelijke verkiezingen te syncroniseren. Dus,.... het belachelijke symbool dossiertje van Brussel-Halle-Vilvoorde zal nou net de aanzet voor die federale regeringsval zijn. Kwestie van te weten dat nu reeds het scenario klaar staat om volgend jaar zogezegd verbeten weerwerk te bieden aan de ...' NON ' van Wallonië, die op hun beurt dan de regering laten vallen nadat alle ' democratische ' (een lachertje) Vlaamse partijen zich in de aanloop van die crisis naar de bevolking Vlaams hebben geprofileerd, en zodoende wat electorale wind uit de Vlaams Blok zeilen trachten te nemen. Wat een comedie, en zo doorzichtig. Maar ja,.......jan modaal zal alweer in dat toneelstukje trappen. Droevig imbeciel Vlaanderen. Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Just Bob
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Heimelijk heimelijk, eindelijk zou ik zeggen iemand die openlijk over heimelijk in de politiek praat
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Nee, geen verkiezingen in najaar (volgens mij) ... Anders kan heel de 'stoelendanserij' opnieuw beginnen ... En ik heb alle partijen horen zeggen: "Dat nooit meer!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() ZEggen alle partijen elke verkiezingszondag niet : dat nooit meer ?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() ge moogt gerust zijn..
![]() |
![]() |