![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei
![]() mmmm , met bescherming hoop ik ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hoofddoek als beflapje?
Wie is dat misschien, Allah? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Allah! Wete ghai da nie? Das Aaantwaarps...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trololololo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Dit is dus de smakeloze creatie van een gefrustreerde kunstenaar. Het is amper kunst te noemen en gelukkig is het verwijderd uit de universiteit. Ik vind niet dat men verplicht kan worden om elke dag naar zoiets te kijken. Dat men het maar in een museum of prive-collectie onderbrengt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It's in the eye of the beholder
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Foutje in het schilderij. Ze heeft geen snor ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh .... 't is maar een vraag ,
want , euh .... hoe komt die daar ?? Heb jij den uwe ter beschikking gesteld ?? Of heb jij daar dan achteraf gezeten zodanig dat de schilder het schilderij kon perfectioneren ?? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Bloktrollen zijn de ergste trollen.
Cordon Banpuntitis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is lelijk. Die mensen lachen niet eens.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Wat is het verschil tussen een aziatische vrouw en een europeese?
Europeese krijgt echte orgasmes en valse diamanten. lol
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|