![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou Nou., als ik nu geen eergevoel had, dan is jouw voorstel aanvaardbaar, lekker gaan profiteren op de kap van een ander.
Ik heb een invalide levenspartner, die vanuit zowat alle instanties tegengewerkt, en potentieel gestraft word, als ze wel een job zou doen die binnen haar capaciteiten valt.Kinderen, daar beginnen we niet aan.Toch niet van eigen fabrikaat.De lichamelijke toestand van mijn partner maakt dat niet verantwoord, en mijn eigen defektjes zijn ook van zodanige aard dat ik er geen kinderen wil mee opzadelen. Helaas heb ik wel een eergevoel, en ga ik dus niet profiteren. Of politicus worden. En zoals al vermeld, het scheelt echt niet veel. naar gelang het aantal dagen in de maand.Bij een lange maand scheelt het misschien 120 eu. Ik weet het, dat lijkt veel, en kan het verschil uitmaken tussen roken en niet roken(wat ik niet doe).
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn "voorstel" was niet "lekker gaan profiteren op de kap van een ander. Ik ben ervan overtuigd dat je best wel wat verder kan kijken dan dat. Mijn reactie kwam er omdat ik het maar wat veralgemenend vomd om zuiver en alleen nettoloontjes te gaan bekijken zonder enige context. Sommigen kijken inderdaad niet verder dan dat, jammer genoeg. Dat is alles.