Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2004, 12:19   #21
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
nee, weet u waarom? Omdat we al van het begin van deze thread ons (of tenminste ik) afvragen wat u met deze thread wilt zeggen.
het is een soort loze kreet in de lucht.

okee: dus dit vrhaal dient een speciale thread te worden omdat het dit keer geen Belg is die gepakt wordt op cannabis, maar een buitenlander?
So f***ing what?
Als het u niet interresseert reageer er dan niet op! Ik neem hier een vb uit de duizenden om aan te tonen dat "asielzoekers" niet allemaal de arme sukkelaars zijn zoals de linkiewinkies ons willen doen geloven!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 12:33   #22
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Als het u niet interresseert reageer er dan niet op! Ik neem hier een vb uit de duizenden om aan te tonen dat "asielzoekers" niet allemaal de arme sukkelaars zijn zoals de linkiewinkies ons willen doen geloven!
Het interesseert me mateloos, mijn beste. Ik vraag u enkel wat dit geval zo anders maakt als het geval van die Belg die betrapt worden bij drugssmokkel. Blijkbaar zijn voor de verschillen enorm en ik wacht met smacht op een antwoord.
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 12:39   #23
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Het interesseert me mateloos, mijn beste. Ik vraag u enkel wat dit geval zo anders maakt als het geval van die Belg die betrapt worden bij drugssmokkel. Blijkbaar zijn voor de verschillen enorm en ik wacht met smacht op een antwoord.
wat moet ik u uitleggen? het verschil tussen een Belg en een Iranees? tussen cannabis en marihuana? tussen smokkel en kweken?
Ik denk dat jij daar meer over weet dan ik!
Oud 29 juli 2004, 12:51   #24
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
wat moet ik u uitleggen? het verschil tussen een Belg en een Iranees? tussen cannabis en marihuana? tussen smokkel en kweken?
Ik weet nog altijd niet welk punt u wilt maken met het plaatsen van dit bericht. Het verschil tussen cannabis en mariuana? Maakt het wat uit? Het verschil tussen smokkelen en kweken, maakt het wat uit? Het verschil tussen smokkel door een Belg of een Iranees... maakt het wat uit?

Inderdaad, leg het eens uit.
Oud 29 juli 2004, 12:52   #25
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[font=Tahoma][size=4]Asielzoeker teelt cannabis

[/size]MARCHE.- Op 27 juli 2004 heeft de Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement Marche en Famenne een Iraanse asielzoeker opgepakt. In zijn garage werd een volledige uitrusting ontdekt om grote hoeveelheden cannabis te telen. De zaak kwam aan het rollen na de ontdekking van een clandestien afvaldepot.

Op 26 april 2004 heeft de politiezone Famenne-Ardenne op het grondgebied van de gemeente Hotton een clandestien vuilnisdepot ontdekt. Ongeveer zestig vuilniszakken bevatten afval van cannabisteelt (humus, gedroogde planten zonder top, flesjes met meststof,...).
Het onderzoek werd gevoerd door de Federale Politie Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement. Vrij snel viel de verdenking op een Iraanse asielzoeker die in het centrum van Marche en Famenne woont.
Op 27 juli 2004 heeft de Gerechtelijke Dienst in zijn woning een huiszoeking uitgevoerd. De garage was ingericht om een cannabisteelt in potten te kunnen installeren en de vloer was bedekt met afval van gedroogde cannabisplanten. Ongeveer 450 om cannabisplanten in te telen, waren opgestapeld in de garage. Er zijn ook onderdelen van een irrigatiesysteem en een toestel om geuren te neutraliseren, gevonden. Dergelijke installatie kan minstens 50 kg cannabisbloemen produceren.
De Iraanse asielzoeker is aangehouden op bevel van onderzoeksrechter Drisket.

[/font]
En dit is waarom asielzoekers in gesloten opvangcentrum moeten zitten, liefst ver weg in hun eigen regio.
Oud 29 juli 2004, 12:55   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik kan me, zelfs met een normaal loon, niet zomaar permiteren een semi professionele cannabisplantage te instaleren. Tuurlijk, eenmaal die draait is geld het probleem niet meer.Maar opstart, da's het struikelblok.

Dus, hoe is die kerel 1) aan een huurwoning gesukkeld?([size=1]zie de tread over verplicht verhuren, want niemand wil verhuren aan een allochtoon[/size])
2) heeft die genoeg geld bij elkaar gesprokkeld[size=1]?(alleen materiele hulp, geen financiële-het enige positive ding paars heeft voor elkaar gekregen, het ineenstorten van de officiele asieltrafiek[/size])
3) hoeveel oogsten heeft die al kunnen doen?([size=1]onze politie staat niet bekend wegens snel en efficient, en al zeker onze Waalse modelen niet[/size])

4) welke straf gaat die krijgen?([size=1]Cannabis bezitten in kleine hoeveelheden mag misschien wel gedoogt zijn, maar het kweken ervan, zelfs niet op ogenschijnlijk kleine schaal, nog helemaal niet).[/size][size=2]Zou het sluikstorten een zwaardere straf en boete opleveren, want daardoor is ie op gepakt, niet op het kweken en verkopen van drugs.[/size]
[size=1][/size]

[size=2]Babeth haalt een extraatje aan. Wat als iemand lang genoeg in de Belgische cel zit als asielzoeker, heeft die dan momenteel een betere kans om Belg te worden?Zijn er integratiecursussen in de gevangenissen.Want die kerel is toch al zeer goed geïntegreerd. zo goed dat ie in de marginale groep zit.[/size]

Laatst gewijzigd door maddox : 29 juli 2004 om 12:58.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 12:56   #27
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
En dit is waarom asielzoekers in gesloten opvangcentrum moeten zitten, liefst ver weg in hun eigen regio.
aha, en wat doen we met die belg?
Oud 29 juli 2004, 12:59   #28
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Die gaat waarschijnlijk naar een ander staatshotel van bedenkelijk allooi. Of is anders geruïneerd en kaalgeplukt door de boetes.
Oud 29 juli 2004, 12:59   #29
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[font=Tahoma][size=4]Asielzoeker teelt cannabis

[/size]MARCHE.- Op 27 juli 2004 heeft de Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement Marche en Famenne een Iraanse asielzoeker opgepakt. In zijn garage werd een volledige uitrusting ontdekt om grote hoeveelheden cannabis te telen. De zaak kwam aan het rollen na de ontdekking van een clandestien afvaldepot.

Op 26 april 2004 heeft de politiezone Famenne-Ardenne op het grondgebied van de gemeente Hotton een clandestien vuilnisdepot ontdekt. Ongeveer zestig vuilniszakken bevatten afval van cannabisteelt (humus, gedroogde planten zonder top, flesjes met meststof,...).
Het onderzoek werd gevoerd door de Federale Politie Gerechtelijke Dienst van het Arrondissement. Vrij snel viel de verdenking op een Iraanse asielzoeker die in het centrum van Marche en Famenne woont.
Op 27 juli 2004 heeft de Gerechtelijke Dienst in zijn woning een huiszoeking uitgevoerd. De garage was ingericht om een cannabisteelt in potten te kunnen installeren en de vloer was bedekt met afval van gedroogde cannabisplanten. Ongeveer 450 om cannabisplanten in te telen, waren opgestapeld in de garage. Er zijn ook onderdelen van een irrigatiesysteem en een toestel om geuren te neutraliseren, gevonden. Dergelijke installatie kan minstens 50 kg cannabisbloemen produceren.
De Iraanse asielzoeker is aangehouden op bevel van onderzoeksrechter Drisket.
[/font]
'je gaat ze toch niet terugsturen, Patrick? denk eens na, die mensen hebben niets...
NIETS, Patrick.'

Laatst gewijzigd door Mitgard : 29 juli 2004 om 13:00.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 13:05   #30
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ik weet nog altijd niet welk punt u wilt maken met het plaatsen van dit bericht. Het verschil tussen cannabis en mariuana? Maakt het wat uit? Het verschil tussen smokkelen en kweken, maakt het wat uit? Het verschil tussen smokkel door een Belg of een Iranees... maakt het wat uit?

Inderdaad, leg het eens uit.
nog erger dan een stuk kauwgom in uw haar! Waarom? daarom! Nu blij?

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 29 juli 2004 om 13:05.
Oud 29 juli 2004, 13:11   #31
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het verschil is dat de Iranees zich bezighoud me softdrugs (marihuana), en de belg harddrugs produceert (xtc, lsd, etc) ...

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 13:11   #32
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
nog erger dan een stuk kauwgom in uw haar! Waarom? daarom! Nu blij?
ook u verdient een mooi plaatsje in het quote-archief. voor deze prechtige diep doorgronde uitleg. Chapeau.
Oud 29 juli 2004, 13:18   #33
jan hyoens

Standaard

Citaat:
ook u verdient een mooi plaatsje in het quote-archief. voor deze prechtige diep doorgronde uitleg. Chapeau.
"opgeluchte zucht" Ja doe dat! Ga effe op K&K gaan spelen! Doei!
Oud 29 juli 2004, 13:21   #34
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

en nee, niet goed. nog altijd geldt: Ik weet nog altijd niet welk punt u wilt maken met het plaatsen van dit bericht. Het verschil tussen cannabis en mariuana? Maakt het wat uit? Het verschil tussen smokkelen en kweken, maakt het wat uit? Het verschil tussen smokkel door een Belg of een Iranees... maakt het wat uit
Oud 29 juli 2004, 13:22   #35
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
"opgeluchte zucht" Ja doe dat! Ga effe op K&K gaan spelen! Doei!
u dacht zo makkelijk hiervanaf te raken? haha, nee.
Oud 29 juli 2004, 13:29   #36
jan hyoens

Standaard

Citaat:
u dacht zo makkelijk hiervanaf te raken? haha, nee.
wat heb ik u misdaan?
Oud 29 juli 2004, 13:51   #37
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat je doet is een selectief beeld schetsen van asielzoekers, niet "iets aantonen".
Dit voorbeeld van criminaliteit licht je eruit, en je zoekt oorzakelijke verbanden die er niet zijn.
Waarom wil je zo graag de criminaliteit van allochtonen in het licht zetten, en tegelijkertijd niet reageren op vergelijkbare feiten van autochtonen?
Oud 29 juli 2004, 14:01   #38
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy
Wat je doet is een selectief beeld schetsen van asielzoekers, niet "iets aantonen".
Dit voorbeeld van criminaliteit licht je eruit, en je zoekt oorzakelijke verbanden die er niet zijn.
Waarom wil je zo graag de criminaliteit van allochtonen in het licht zetten, en tegelijkertijd niet reageren op vergelijkbare feiten van autochtonen?
Ik vervolledig het gebrek aan aandacht van de media op gebied van vreemdelingencriminaliteit! Nu blij?
Oud 29 juli 2004, 14:07   #40
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Straks, zag ik een allochtoon, die tegen een boom aan het pissen was
Het land uit!

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be