Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2013, 18:11   #21
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Roma zijn EU-burgers, dus neen, men mag hen niet verplichten tot het volgen van een inburgeringscursus. Laat de N-VA nu juist de eerste zijn om de dictaten van de Europese Commissie te willen opleggen!

Een minimum aan consequentie zou hen wel sieren...
Mogen we hen dan ook steun weigeren? Nee...dan mogen wij eisen dat minstens de inspanning wordt geleverd een vorm van productieve bijdrage te kunnen leveren.
De NVA? Moet ik me confirmeren met besluiten genomen door politieke partijen?
Nee toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2013, 18:14   #22
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Retourticket 2e klasse naar huis vanwaar ze komen. En de kosten verhalen aan het land van oorsprong. Europa geeft aan hun land van oorsprong geld om hun integratie in dat land te bevorderen. Als die landen dat niet doen moeten die niet alleen die subsidies afgenomen worden maar moet dat land gesanctioneerd worden.
Daar zit de oplossing! Als Europa de pretentie heeft zich met elk land te bemoeien moeten ze in de landen waar de Roma vandaan komen maatregelen treffen: geen geld en geen toegang meer tot de andere landen als ze weigeren de regeltjes te volgen! Dan moet het daar maar zoals 50 jaar geleden! Nu sturen die landen er op aan om zoveel mogelijk geld binnen te rijven van Europa en de langenoten die ze liever kwijt zijn dan rijk aan andere landen op te solferen!
Het geleuter van De Witte en andere multiculhypocrieten die zich achter regeltjes verschuilen om toe te laten wat niet kan toegelaten worden, dat men die lieden maar naar huis stuurt! Ze hebben met hun praatjes en principes en "toepassen van de wet als het in hun kraam past" al genoeg onheil aangericht!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2013, 18:58   #23
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Roma zijn EU-burgers, dus neen, men mag hen niet verplichten tot het volgen van een inburgeringscursus. Laat de N-VA nu juist de eerste zijn om de dictaten van de Europese Commissie te willen opleggen!

Het zijn EU burgers? Dan is het geen probleem, dan moeten ze in hun eigen onderhoud voorzien of vertrekken naar het thuisland, zo werkt het bij EU burgers.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2013, 20:49   #24
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Het gemiddelde IQ van Roma is 81, ergens tussen Noord-Afrikanen en zwarte Afrikanen. Van mij mogen ze naar school, maar waarom ze dwingen als ze er geen zin in hebben? De maatschappij kan een betere afspraak maken met deze groep, om tot een win-win-relatie te komen zonder onderwijsgeld te vergooien aan grotendeels hopeloze gevallen. Vroeger verkochten ze paarden, daarna 2ehandsauto's. Geef die mensen een echte vrije markteconomie zonder administratie en regelgeving, en ze zullen op hun analfabete manier een nuttige rol spelen in de maatschappij, waar zij en wij blij mee zijn.

Maar dan moet je ze als groep erkennen, en dus de antidiscriminatie-gedachtenpolitie op non-actief stellen.
Oud 11 maart 2013, 21:08   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar met leerplicht voor Belgen hebt ge natuurlijk geen probleem ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2013, 21:12   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het zijn EU burgers? Dan is het geen probleem, dan moeten ze in hun eigen onderhoud voorzien of vertrekken naar het thuisland, zo werkt het bij EU burgers.
En zich aan de regels van het land houden.
Dus niet wildkamperen o.a.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2013, 23:19   #27
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Het gemiddelde IQ van Roma is 81, ergens tussen Noord-Afrikanen en zwarte Afrikanen. Van mij mogen ze naar school, maar waarom ze dwingen als ze er geen zin in hebben? De maatschappij kan een betere afspraak maken met deze groep, om tot een win-win-relatie te komen zonder onderwijsgeld te vergooien aan grotendeels hopeloze gevallen. Vroeger verkochten ze paarden, daarna 2ehandsauto's. Geef die mensen een echte vrije markteconomie zonder administratie en regelgeving, en ze zullen op hun analfabete manier een nuttige rol spelen in de maatschappij, waar zij en wij blij mee zijn.

Maar dan moet je ze als groep erkennen, en dus de antidiscriminatie-gedachtenpolitie op non-actief stellen.
Jah, dan wordt ik een Roma, je zal daar toch enkele criteria aan moeten geven. Ongeletterdheid kan eigenlijk geen doel op zich zijn, je kunt dit niet aanvaarden, laag IQ of niet. Als ze inteelten moet je daar iets aan doen, niet rechtvaardigen, minimaal onderwijs is toch een must.

Je kunt ze een vrije markt geven maar dat is niet eerlijk tegenover andere verkopers van 2e hands auto's, niet tegenover klanten die niet de wettelijke garanties zullen krijgen en meer heling van auto's omdat ze niet moeten voldoen aan administratie. Je stelt voor om een illegale handel wettelijk te maken, dat is zelfs niet grondwettelijk en al zeker niet als alle EU-burgers het niet mogen doen.

Gewoon steriliseren zoals we al met onze mentaal gehandicapten doen, ik zie niet in waarom Roma daarop een uitzondering moeten vormen en moeten behandelen als gezond.

De hopeloze zaak van de Roma-meisjes
http://www.dagelijksestandaard.nl/20...e-roma-meisjes
Oud 12 maart 2013, 09:40   #28
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is waar , maar we kunnen hen wel hun uitkering ontnemen. Zo zijn er vorig jaar ca. 3000 parasitaire Bulgaren geschorst.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2013, 12:12   #29
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Dat is waar , maar we kunnen hen wel hun uitkering ontnemen. Zo zijn er vorig jaar ca. 3000 parasitaire Bulgaren geschorst.
Goed gezegd die uitkering afnemen, maar dan moeten ze wel effectief verwijderd worden van ons grondgebied, anders vinden ze wel andere manieren om geld bij te verdienen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2013, 16:54   #30
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Europa/ Europese unie moet dringend haar regeltjes en wetjes ivm de multiculverplichting die ze de lidstaten nu aansmeert een beetje aan de werkelijkheid aanpassen en rekening houden met de wensen van de bevolking die al die groepen over zich heen krijgen! De meeste zoniet alle landen rondom ons hebben er eigenlijk genoeg van, van die vreemdelingentoevloed waar ze dan maar hun plan moeten mee trekken!
Het duivenkotgedoe dat men in gang heeft gestoken en voorgesteld als een multicul waar we zonder niet meer zouden kunnen leven begint meer en meer exact het tegenovergestelde te bewijzen! Straks gaan we er aan ten onder!
Met als één van de voorbeelden de Roma, die men zomaar niet overal mag gaan neerpoten onder het mom dat het "Europese burgers" zijn, dat ze niet "gediscrimineerd" mogen worden enz enz. Of ze passen in het plaatje is van geen enkel belang! Het zijn hun thuislanden die moeten aangepakt worden om anders met hen om te gaan en ze voor te bereiden op de rest van de Europese landen waar men nu geen boodschap aan hen heeft.

Laatst gewijzigd door andev : 12 maart 2013 om 17:02.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2013, 17:24   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ook in dit draadje even de BBC video over de Roma-kinderen. Werkelijk aan te raden!

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=LGDj0B5WQaA

Maar we mogen ze niet verplichten om inburgeringscursussen te volgen! En hen verplichten om hun kinderen naar school te sturen kan ook al niet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 maart 2013 om 17:24.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2013, 19:00   #32
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ook in dit draadje even de BBC video over de Roma-kinderen. Werkelijk aan te raden!

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=LGDj0B5WQaA

Maar we mogen ze niet verplichten om inburgeringscursussen te volgen! En hen verplichten om hun kinderen naar school te sturen kan ook al niet.
Ik heb alvast persoonlijk een begin gemaakt om hen buiten te pesten. En als iedereen nu eens mijn voorbeeld volgde en er nog een stevige schep bovenop doen gaan ze misschien terug.
Oud 12 maart 2013, 19:23   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik heb alvast persoonlijk een begin gemaakt om hen buiten te pesten. En als iedereen nu eens mijn voorbeeld volgde en er nog een stevige schep bovenop doen gaan ze misschien terug.
Jamaar, dan moet ge ons wel vertellen wat ge uitgespookt hebt hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 12 maart 2013, 19:29   #34
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Je kunt ze een vrije markt geven maar dat is niet eerlijk tegenover andere verkopers van 2e hands auto's, niet tegenover klanten die niet de wettelijke garanties zullen krijgen en meer heling van auto's omdat ze niet moeten voldoen aan administratie. Je stelt voor om een illegale handel wettig te maken, dat is zelfs niet grondwettelijk en al zeker niet als alle EU-burgers het niet mogen doen.

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...e-roma-meisjes
Als je een onwettige handel legaal maakt voor één bepaalde groep, heb je natuurlijk geen vrije markt, noch voor die groep, noch voor iemand anders, want zoals je schrijft: de concurrentieverhoudingen worden dan scheefgetrokken. Ik schrijf erbij: door overheidsingrijpen (spreekt vanzelf).

Dus als ik iemand een vrije markt wil gunnen, kan dat alleen maar betekenen dat ik hem aan iedereen gun. Natuurlijk wil ik zelf ook niet betutteld worden.

Zonder vrije markt krijg je lieden die minderbegaafden zouden gaan steriliseren. Op de vrije markt zullen deze minderbegaafden automatisch minder voortplantingssucces hebben, zonder dat daar geweld, onderdrukking en verachting van de andere voor nodig is.
Oud 12 maart 2013, 23:41   #35
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je een onwettige handel legaal maakt voor één bepaalde groep, heb je natuurlijk geen vrije markt, noch voor die groep, noch voor iemand anders, want zoals je schrijft: de concurrentieverhoudingen worden dan scheefgetrokken. Ik schrijf erbij: door overheidsingrijpen (spreekt vanzelf).

Dus als ik iemand een vrije markt wil gunnen, kan dat alleen maar betekenen dat ik hem aan iedereen gun. Natuurlijk wil ik zelf ook niet betutteld worden.

Zonder vrije markt krijg je lieden die minderbegaafden zouden gaan steriliseren. Op de vrije markt zullen deze minderbegaafden automatisch minder voortplantingssucces hebben, zonder dat daar geweld, onderdrukking en verachting van de andere voor nodig is.
Ze kweken teveel binnen hun rondtrekkende groep, minderbegaafden hebben er ook minder problemen mee om zusterlief een goed te naaien, hier in de straat heeft zo eentje haar kleine gekregen voor een stuk chocolate. Nadien werd ze gesteriliseerd maar ondertussen heeft ze wel een zwaar achterlijke zoon om op te voeden.

Een makkelijke oplossing voor de Roma zie ik niet, de groepen groter maken zodat ze meer mixen zou al een goeie stap zijn maar hoe doe je dat? Auto's verkopen lijkt me niet de oplossing hiervoor, wat voor werk zouden ze nog kunnen doen, kermissen? Daar dan ook maar de reglementen wat afzwakken voor hen?
Oud 13 maart 2013, 00:25   #36
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op de vrije markt zullen deze minderbegaafden automatisch minder voortplantingssucces hebben, zonder dat daar geweld, onderdrukking en verachting van de andere voor nodig is.
Zo is het.

Gezien het extreem lage voortplantingsniveau van de autochtone Vlaam, dienen we dus vast te stellen dat deze kennelijk gemiddeld minderbegaafd is.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2013, 00:44   #37
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo is het.

Gezien het extreem lage voortplantingsniveau van de autochtone Vlaam, dienen we dus vast te stellen dat deze kennelijk gemiddeld minderbegaafd is.
Minuutje; ik zoek eerst nog ff naar die vrije markt die mij in staat zou stellen, me daar volledig bij aan te sluiten.
Oud 13 maart 2013, 02:41   #38
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Mensen die van die debiele soft bewegingetjes maken met hun pollen zoals die pipo in uw avatar, dat zijn pas achterlijken. Laat me hopen dat gij dat zelf niet zijt Monsieur Eberhard, indien wel: "mes excuses mon cher".

Want laten we eerlijk zijn die gebaren trekken niet toevallig voor de volle 100% op de gebaren van de minderbegaafden, zeg maar achterlijken uit onze maatschappij. Zelfs een Roma met een IQ van slechts 80, zoals iemand hier ontdekt had, maakt nog zelfs zo'n achterlijke "moves" niet.
Oud 13 maart 2013, 07:39   #39
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo is het.

Nagel op de kop.

Educatie, woning en werk zorgen voor een beperkter aantal kinderen, het Roma probleem gaan we niet kunnen oplossen door wat linkiwinkie maatregelen.
Oud 13 maart 2013, 07:49   #40
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nagel op de kop.

Educatie, woning en werk zorgen voor een beperkter aantal kinderen, het Roma probleem gaan we niet kunnen oplossen door wat linkiwinkie maatregelen.
In de BBC reportage die ik hierboven plaatste worden "degenen die wensen!!" (Spanje is ook Europa nietwaar) opgevangen door liefdadigheidsinstellingen. Ze krijgen alles gratis maar leren om het huis te onderhouden, hun kinderen moeten verplicht naar school (en mogen niet meer op dievenpad na de schooluren) en de mannen moeten werken. Zo doorbreek je hun leefwijze waarbij mannen overdag kaarten en de vrouwen en kinderen verplicht op dievenpad moeten. Er zijn ook georganizeerde bendes die de kinderen uit Roemenie halen, hier leven ze vastgeketend in een hok, maar 's avonds moeten ze dus verplicht geld gaan vinden. De bonzen in Roemenie leven in kasten van villa's, de kinderen verdienen met stelen zo'n 5000 euro per maand. Goed dat ze hier ook nog een uitkering krijgen oif de arme sukkels zouden verhongeren.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be