![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het voordeel van dit geheel is dat je na een jaar een nieuw kan aanschaffen, je teleoon kan unlocken en voor een ander type toestel kan gaan. Nu, in mijn geval, ben ik pre-paid en moet ik 100-200 (als ik een beetje vooruit wil gaan op de mijne) euro neertellen voor een toestel. wat ga ik dus doen: een telefoontje kopen in Nederland ergens en die illegaal laten unlocken opdat ik die 200 euro uitspraa. terwijl ik voor exact hetzelfde hier in Belgie een abonnement had afgesloten als ik daar een telefoon bij kreeg. Is gewoon jammer, want het zou werkelijk een gouden business zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als dat trouwens legaal was in België, had je hetzelfde probleem. het blijft op voorwaarde van het nemen van abonnement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() GSM's zijn voor jeannetten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Wat betreft die Nokia-batterijen: dat klopt dus als een bus... Al is de frequentie 1,5 jaar bij mij (inclusief een half jaar sukkelen omdat de batterij opeens leeg blijkt na 5 minuten tevoren 4 streepkes aan te duiden).
Mijn keus voor de volgende GSM is duidelijk: de goedkoopste. Al die zever met kleurenschermen, polyfone beltonen, i-mode, Vodaphone Live, Orange World, GPRS, WAP, UMTS, MMS, cameraatjes, spelletjes,... is niet aan mij besteed. Ik heb destijds een Nokia gekocht omdat ik meende dat ik een prima prijs/kwaliteit zou hebben. Nu denk ik echter dat je de beste prijs/kwaliteit hebt met het goedkoopste...
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() bovendien: al ik per maand 20 euro abonnementskosten zou betalen, laten we zeggen voor een jaar, dan is dat 240 euro p jaar. Meestal zijn de abonnementen zo ingesteld dat je van die 20 euro ook een percentage aan belminuten kan gebruiken. Dus bel ik voor 240 euro per jaar. Als ik nu een gsm koop ben ik 200 euro kwijt en heb ik nog geen minuut gebeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen die veel bellen, doen hier voordeel bij. Je zei zelf dat je pre-paid gebruikt, dus veronderstel ik dat je niet veel belt. Dan is dat abonnement duurder voor jou. Die gsms die te koop zijn voor 1 EUR zijn gsms die je anders ook maar 100 EUR betaald. Duurdere gsm's verkopen ze niet aan 1 EUR. Je blijft amper voordeel doen. Of zelfs nadeel. Als koppelverkoop toegelaten was, waren er gewoon meer mensen die in de val trapten dingen kopen die ze anders niet zouden kopen. De uitgaven blijven even hoog/laag. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 8 augustus 2004 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar is uw voordeel? Laatst gewijzigd door DaBlacky : 8 augustus 2004 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zo innovatief zijn de providers nu ook wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
want wat je nu jniet berekend zijn de gratis minuten bellen die in zo'n abonnement vastliggen. allez, deze discussie wordt me wat zinloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Naar't schijnt is de service van Erricson (schrijf ik het juist?
![]() Ik ken iemand waarvan zijn gsm stuk was (laten vallen) en hij heeft gewoon een nieuwe van het nieuw model gekregen, gratis en voor niks ...
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ik ben heel tevreden over siemens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval, zo'n 3 �* 4 maanden geleden stelde ik mij dezelfde vraag (toen mijn gsm ook op "wonderbaarlijke wijze" uit mijn tas verdween ![]() Ben eens gaan rondhoren en één ding stond al vast: GEEN ABONNEMENT!!! Alleen maar last en miserie, meer betalen aan abokosten dan je op een maand opbelt, ... Abonnement is enkel goed als je extreem veel belt en wilt beletten dat je op een bepaalde moment zonder geld op je gsm zit. Punt 2: Type GSM en de prijs hiervan. Het is zo dat GSM's met cameratjes nog vreselijk duur zijn. De prijzen beginnen hiervoor rond de 200 �* 250 euro ... De vraag stelt zich ook: Waarvoor ga je dat cameraatje gebruiken ? Er zijn misschien gsm's met "degelijke camera's", maar die kosten stukken van mensen - de andere zijn nooit "100 %" van kwaliteit. Ook moet je rekening houden (of toch in mijn geval) dat de enigen die degelijk werken met foto's en camera's Mobistar en Proximus zijn ... Base kan enkel foto's versturen via een e-mailadres en dan is dit enkel mogelijk bij Base-klanten (waartoe ik behoor ![]() Moraal vant verhaal: Heb mijzelf zo'n 3 �* 4 maanden geleden een Nokia 3510i (kleurenscherm) gekocht (na heel veel positieve commentaren) ... Het was werkelijk een verademing na mijn gestolen Sagem (gekocht zo'n 3 jaar geleden in een promo-actie aan 2500 frank met 2000 frank belkrediet) ... Prijs (van Nokia) was +/- 130 euro, maar die dingen zouden ondertussen al afgeslagen zijn. Tot daar het woord (bericht) van Maus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maw: als je simkaart nog eens de benen neemt (met of zonder gsm), laat die gewoon meteen blokkeren (bel naar de helpdesk van je provider). Dan blijft de belwaarde die nog niet opgebruikt is er gewoon braafjes opstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen was ik te lui (het sop was de kolen niet waard) om politie in te schakelen en alleen dan heb je recht op dezelfde nummer (of je moest je sim-kaart nog hebben). |
|
![]() |
![]() |